Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der ikke andre der nyder at køre MC (bigbike) i thailand ?
Tager selv afsted i næste uge, og kører mest i området omkring Hua-Hin. Men tager også lige en tur op til Esan (Roi-et / Kalasin / Loei) i en uges tid.
Det kunne være hyggeligt hvis der er andre med samme interesse der havde lyst til at mødes.
Er der ikke andre der nyder at køre MC (bigbike) i thailand ?
Tager selv afsted i næste uge, og kører mest i området omkring Hua-Hin. Men tager også lige en tur op til Esan (Roi-et / Kalasin / Loei) i en uges tid.
Det kunne være hyggeligt hvis der er andre med samme interesse der havde lyst til at mødes.
Jeg kører på en Kawasaki Versys 650ccm, det er nok ikke big bike en god bike, jeg tager til Pattaya fra Ubon på mandag, jeg har lige købt en GPS og strømforsyning, så jeg kan finde rundt.
Det er er også en Versys 650 jeg har kørt på i Nord, og den har gjort det virkelig fint trods sin str. faktisk var jeg rimelig glad for den ikke var størrer i bjergene, og de mange små sving der findes deroppe
Som jeg forstår det er en bigbike i Thailand alt på 250cc og derover. Har i nogle år kørt på Ninja 650 men har nu skiftet den til en lidt større model. Når der skal køres 2 personer + lidt bagage er det rart med lidt ekstra kræfter.
Jeg kører på en Kawasaki Versys 650ccm, det er nok ikke big bike en god bike, jeg tager til Pattaya fra Ubon på mandag, jeg har lige købt en GPS og strømforsyning, så jeg kan finde rundt.
God tur. Det med GPS'en er for mig også ret uundværligt. Hvornår kører du tilbage til Udon ?