Se indlæg
 Udskriv debat
På motorcykel i Thailand
Hilux
Er der ikke andre der nyder at køre MC (bigbike) i thailand ?
Tager selv afsted i næste uge, og kører mest i området omkring Hua-Hin. Men tager også lige en tur op til Esan (Roi-et / Kalasin / Loei) i en uges tid.
Det kunne være hyggeligt hvis der er andre med samme interesse der havde lyst til at mødes.

Hilux

OleH
Hilux skrev:

Er der ikke andre der nyder at køre MC (bigbike) i thailand ?
Tager selv afsted i næste uge, og kører mest i området omkring Hua-Hin. Men tager også lige en tur op til Esan (Roi-et / Kalasin / Loei) i en uges tid.
Det kunne være hyggeligt hvis der er andre med samme interesse der havde lyst til at mødes.

Hilux

Hvor stor er en bigbike ?

Kim Ludvigsen
Jeg synes, det er sjovt at køre rundt i Thailand, men min 125 cc scooter kan nok ikke kaldes en bigbike.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Chase
Har kørt ca 30000 rundt i thai igennem de sidste 15 år på BIGbike og for første gang i år kommer jeg ikke afsted pga alvorlig sydom i fam.

De sidste par år har det været hele Nord, som er yders spændene og lidt mere hård ved kroppen Wink

tro mig jeg har det ikke nemt lige nu, hvor jeg burde overnatte i en palme

bannok
Jeg kører på en Kawasaki Versys 650ccm, det er nok ikke big bike en god bike, jeg tager til Pattaya fra Ubon på mandag, jeg har lige købt en GPS og strømforsyning, så jeg kan finde rundt.

Chase
Det er er også en Versys 650 jeg har kørt på i Nord, og den har gjort det virkelig fint trods sin str. faktisk var jeg rimelig glad for den ikke var størrer i bjergene, og de mange små sving der findes deroppe

Hilux
OleH skrev:

Hvor stor er en bigbike ?

Som jeg forstår det er en bigbike i Thailand alt på 250cc og derover. Har i nogle år kørt på Ninja 650 men har nu skiftet den til en lidt større model. Når der skal køres 2 personer + lidt bagage er det rart med lidt ekstra kræfter.

Hilux
bannok skrev:

Jeg kører på en Kawasaki Versys 650ccm, det er nok ikke big bike en god bike, jeg tager til Pattaya fra Ubon på mandag, jeg har lige købt en GPS og strømforsyning, så jeg kan finde rundt.

God tur. Det med GPS'en er for mig også ret uundværligt. Hvornår kører du tilbage til Udon ?

Spring til debat: