Se indlæg
 Udskriv debat
Er der nogen, der kender en god håndværker?
pethan
Er der nogen, der kan anbefale en god håndværker i Bangkok-området? Jeg har brug for en til at udføre diverse opgaver på vores hus - også større ændringer såsom et nyt badeværelse, hvor en lille indvendig mur skal væk. Indtil videre har jeg kun set dårligt udført arbejde, men der må være nogle nogenlunde dygtige, pålidelige håndværkere rundt omkring, ... ikke?

jens
Sig lige til hvis du finder en af slagsen, personligt tror jeg ikke på de findes i thailandAngry
Alt hvad vi har fået lavet vil jeg betegne som klampCrying

OleH
pethan skrev:

Er der nogen, der kan anbefale en god håndværker i Bangkok-området? Jeg har brug for en til at udføre diverse opgaver på vores hus - også større ændringer såsom et nyt badeværelse, hvor en lille indvendig mur skal væk. Indtil videre har jeg kun set dårligt udført arbejde, men der må være nogle nogenlunde dygtige, pålidelige håndværkere rundt omkring, ... ikke?

Hvis du finder en god håndværker i Bangkok-området, så er det sikkert en udlænding, der er på ferie der.
Jeg har aldrig oplevet en god håndværker i Thailand, har Thailand overhovedet håndværks-uddannelser ?

Conrad
Ja der findes haandvaerker uddannelser i Thailand.

Bl.a. paa Technical College's. Min hustrus yngste soen er under uddannelse til elektriker paa et saadant.

Selv om uddannelsen nok ikke svarer til en dansk laerlingeuddannelse.

Der findes gode haandvaerkere selv om der nok er langt imellem dem.

waree
til traadstarteren
den kommer ind paa 1 foersteplads vedr. aarets joke
Grin

Anonym Bruger
skal du have lave noget her i thailand, så gør det selv, du finder måske en håndværker,men de er alle jacks of all trade but nothing to perfection.
og selvom en thai ikke har en skid forstand på det arbejde du vil have udført, vil han aldrig sige at han ikke kan det, da ville han jo tabe ansigt, og så hellere lave noget klamp.

Slettet Bruger
Eventuelt ring til den nærmeste arkitektfirma i Bangkok og spørg ind til en kontakt.. de kender ofte mange entreprenørfirmaer der nok også laver mindre opgaver Smile

AndersM
Lidt surt du bor i BKK, ellers var jeg da lige kommet forbi og givet dig en hånd med dine opgaver
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG

Spring til debat: