Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Srisuksant Resort
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/10-2005 20:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Jaha, Jeg er lidt ked af det, at du giver Ina skylden for den (åndsvag, indrømmer jeg gerne) meningsudvekling, for hun har kun gjørde som flere hundrede andre, bl.a. dig-mig-alle, stillet et spørgsmål og forventede et fornuftigt svar, det er vores allesammens ret . Havde Robert undladt med udtale sig NEGATIVT om et sted han ikke havde kendskab til og havde han fx. anbefalet Phra Nang Inn eller Krabi Thai Village Resort fordi han kendte til dem, havde det ikke været et pip fra min side. Det er yderst sjældent, i al den tid jeg deltaget i debaterne, at du har oplevet mig lad mig "medrive" i diskutionner, hvor tværimod har jeg sendt utalige PB til diverse "kombatenter" og mannet dem til at slå kold vand i blodet og ignorer modparten. Hermed vil jeg gerne række hånden til Robert og opfordrer at vi begraver "stridøksen" og kommer videre, ved at koncentrer os om formålet med D-T-W. nemlig at søge og give saglige informationner, om det Thailand vi har tabt vores hjerter til, for alles gavn og glæde . Jeres ærbødig , M. Rasmussen =
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jaha |
Lagt på d. 07/10-2005 21:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Hej falang yao "give Ina skylden" - ahh....jeg er sikker på at du forstår, hvordan det var ment. Faktisk finder jeg denne debat ganske underholdende, selv om jeg ved, at I eksperter - der virkelig brænder for sagen - til tider ser lidt anderledes på tingene. Men du har fuldstændig ret. Der er ingen grund til at være sur. Det er livet for kort til. Så hvorfor dog ikke bare tage det hele med godt humør. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh Jaha |
|
|
|
| 7409 |
Lagt på d. 08/10-2005 16:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Kære Jaha Hvad skal man med et sådan forum her, hvis ikke man kan spørge om sådanne ting? Har du evt. et eks. på et spørgsmål der så kunne stilles? Jeg er enormt glad for at nogen gider besvare mit spørgsmål. Og hvis jeg kan hjælpe andre med svar så gør jeg det gerne. Vi kan jo heller ikke have samme mening om tingene. ![]() Vh Ina Redigeret af 7409 d. 08/10-2005 16:10 |
|
|
|
| zac |
Lagt på d. 19/02-2006 16:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Vi er kommet hjem fra en super tur til Thailand, hvor vi bl.a boede på dette hotel. Det ligger ca. 5 min gang fra alt gøjlet dvs. ingen støj om natten og skulle man være for træt til at gå hjem ja, så koster det bare 20 Bath pr. næse med tuk tuk. Long tailbådene ligger lige nedenfor hotellet og som andre har skrevet til venstre turister til højre lokale, de er dog her ved at bygge et kæmpe hotel (ingen absolut ingen bygge støj ). Venlig betjening, man kan godt se at hotellet ikke er helt nyt, men det vidner prisen jo også om 1500-2200 bath pr. nat. Vi kan varmt anbefale dette hotel, hvis man ikke lige er til vild luksus. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/02-2006 18:27
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
zac skrev: Vi er kommet hjem fra en super tur til Thailand, hvor vi bl.a boede på dette hotel. Det ligger ca. 5 min gang fra alt gøjlet dvs. ingen støj om natten og skulle man være for træt til at gå hjem ja, så koster det bare 20 Bath pr. næse med tuk tuk. Long tailbådene ligger lige nedenfor hotellet og som andre har skrevet til venstre turister til højre lokale, de er dog her ved at bygge et kæmpe hotel (ingen absolut ingen bygge støj ). Venlig betjening, man kan godt se at hotellet ikke er helt nyt, men det vidner prisen jo også om 1500-2200 bath pr. nat. Vi kan varmt anbefale dette hotel, hvis man ikke lige er til vild luksus. Mange tak, det var pænt af dig at huske os og komme med en tilbagemelding. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| zac |
Lagt på d. 19/02-2006 19:08
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Ikke noget at takke for, det mindste man kan gøre. Det var vores første tur til Thailand og vi havde selv planlagt vores tur med hjælp fra bl.a dette forum. Vi vil gøre det igen, den frihed at rejse efter eget temperament og ikke et rejsebureaus. Det er ikke svært, det kræver bare et par timer eller mere foran computeren inden man tager afsted, men det er der jo også en glæde i - forventningen ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 19/02-2006 20:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Zac, Tusind tak for din feedback, og det samme gælder for Conrad vedr. :"Chalup Cruise i Chao Praya (Bangkok)". Jeg håber at flere vil følge jeres eksempel, især dem (som du selv skriver) der har høstet hjælp i D-T-W, til alles glæde. Det kunne jo være at noget som jeg skrev på baggrund at min egen erfaring for 3 år siden, ikke vil være korrekt og det vil være dejligt med noget info som er "Up to date". M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 19/02-2006 20:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej Alle Jeg skal blot gentage mit tidligere indlæg. Det ville være fedt, hvis netop oplevelser som zacs blev opsamlet på en mere struktureret måde. mvh Frank Noget af det gode ved dtw er, når man kan udveksle priser og oplevelser med telefoni, hoteller, flybilletter mm. Jeg kunne dog godt tænke mig, en lidt mere struktureret opsamling af disse erfaringer. Jeg kunne forestille mig, at man indtastede i en formular, og resultaterne kunne ses i en tabel, hvor man kan sortere og søge, fx på agent eller laveste pris. Et bud på relevante felter kunne være: Telefonkort: Dato//Telefonkort//Butik//Pris//Antal minutter//Kvalitet 01-02-2006//Call now//Afghan, Reverdilgade i KBH//kr. 75,-//310//****- 12-02-2006//God Father//Afghan, Reverdilgade i KBH//kr. 75,-//213//***-- Flybilletter: København-Bangkok retur Afrejsedato//Flyselskab//Billettype//Pris//Agent//Underholdning//Mad//Vurdering 06-04-2006//Thai//v en måned//kr. 5100//ATC//Storskærm//**---//Baren lukkede allerede en time før landning! Bangkok-København retur Afrejsedato//Flyselskab//Billettype//Pris//Agent//Underholdning//Mad//Vurdering 07-01-2006//Thai//v 12 måneder//26.000 bath//ATC//Storskærm//**---//- Hoteller Checkindato//Hotel//Antal dage//Værelsestype//Pris pr. dag//Bestillingstype//Køleskab//Morgenmad//Kvalitet//Vurdering 16-10-2004//Ambassador; Bangkok//2//Normalt dobbeltværelse//1.800 bath//Internet//Ja//Ja//***--//For dyrt i forhold til kvaliteten - uvenlig betjening. Jeg tror på, at det vil være med til at fremme konkurrencen, og bidrage til, at vi får gode priser. Jeg har selv kigget efter php-infusioner, som kan dette, men har ikke fundet noget endnu. mvh Frank |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

=