Se indlæg|
To måneder uden regn, tak
|
|
| Hero |
Lagt på d. 29/09-2013 21:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
Jeg fik lykkeligvis plads i kalenderen til at drage af sted et par måneder ![]() Jeg skal helst skånes for dårligt vejr. Kan det anbefales, hvor jeg bør opholde mig? Thai Airways 5200 kr. Start november til 23 december. På forhånd tak. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 29/09-2013 21:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Fra November og mdr. frem vil jeg naesten paastaa at du kan opholde dig hvor som helst, regngtiden er gaaet floejten, det er da blevet vinter...dejligt behagelig..Syd thailand bl.a. Phuket har dog ikke vinter, de har kun sommer og regn...men Nov. toert God tur.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 30/09-2013 15:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Der er altid dejligt vejr paa Phuket, men det regner i alle maaneder, i nogen mere end andre. Hilsen Conrad |
|
|
|
| bcnhunter |
Lagt på d. 30/09-2013 15:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Pattaya, ja cum 🍻
Thai 4ever.....
![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 30/09-2013 18:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg forstår godt, at du gerne vil skånes for dårligt vejr. Men hvad er dårligt vejr? Jeg selv foretrækker i Thailand en god omgang regn i ny og næ. Så længe det ikke bliver for voldsomt med oversvømmelse og den slags. Det føles som om det renser lufter og sænker temperaturen. Optimal placering er under et halvtag med let adgang til kolde drikke. ![]() |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 30/09-2013 19:28
|
|
Conrad skrev: Der er altid dejligt vejr paa Phuket, men det regner i alle maaneder, i nogen mere end andre. Hilsen Conrad Ja man kan vel aldrig gardere sig imod en byge, jeg har boet paa Phuket godt 2 aar, ( Chalong ) det var sjaeldent at der kom en byge i vinter, jeg husker dog at vi var paa Honda Click og se paa bil, da vi tog fra forhandleren pissede det ned......om det var koldt ? JA !
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Hero |
Lagt på d. 30/09-2013 19:31
|
Pattaya, der har jeg udforsket, det der skal udforskes ![]() |
|
|
|
| Hero |
Lagt på d. 30/09-2013 19:51
|
Regnsæsonen er ovre, det var nok mere, det jeg var bekymret for. Mulighederne er så mange, at jeg godt kan komme i tvivl om, hvad jeg skal besøge Hvad foretager I jer, når I rejser til Thailand? |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 01/10-2013 07:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Når jeg rejser i Thailand plejer jeg at besøge steder som Ko Chang, Kanchanaburi og Chiang Mai. Men kig i nogle af de andre/gamle tråde, der kan du finde massere af inspiration til, hvad du kan foretage dig. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 01/10-2013 07:16
|
|
Hver en by har noget at byde paa, hvad enten det er Bkk. eller den mindste flaekke, ja saa er der altid et guldkorn at hendte...det eneste det kraever er at man aabner sine oejne... Jeg har oplevet de fleste steder, dog ikke nord ( fra Chiang mai og opefter ), men det er altid rart at have noget til gode.
Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.