Se indlæg
 Udskriv debat
Thaifestivalen 04.09 i Aalborg
HOJ
Er der nogen der er interesseret i at se billeder fra Thai festivalen i Aalborg d 4.) så gå ind under galleri på www.thai-nord.dk der ligger der rigtig mange flotte billeder
Web: HOJ

bentmj
Hej Olemand.

Ja mange flotte billeder, ser ud som om i endnu engang havde en god fest i Thai Nord, og da vi nu her søndag eftermiddag sad og kiggede på billederne og kom til billede nr. 13 udbrød Noi helt spontant, ohh Ole very handsome, nåja hvad skal man sige? Ihertfald må hun til optikeren og have en synsprøve.
Hun ledte efter billeder af din hustru og smukke datter, men jeg skyndte mig at sig at Ole går alene til fest for at score unge damer, hehe, det rystede hende lidt et øjeblik, men hun svarede hurtig, nono Ole not do, he is a good man, og så var den diskution slut. Ja, Mr. Tylstrup er en god mand, håber vi ser jer til jul så du kan lave de brune kartofler.
Nå men nu vil vi se alle de andre billeder fra tidligere arrangementer.
Fortsat god weekend til Ole og familien og alle herinde.

P.S. Voldsom regn og oversvømmelse flere steder i Surin.

HOJ
Hej Bent du ved vist bedst det med bare en mistanke om en mir noi ikke er at spøge med men jow fruen var med og datteren på arbejde. så lige alle albummerne igennem du og Søren var heller ikke på de gamle billeder, og det med de brunede kartofler er du nød til at komme til Nordjylland for at få kun i tilfælde af jeg skulle få en stor lotto kan det blive aktuel og jeg kan fortælle at i Kunne komme i Nov og være med til
Loy kratong fest
Thai-Nord
lørdag den 2 nov afholder Loy kratong fest
i Vesterkæret ungdomsklubs lokalerne på Skydebanevej så hold øje med Thai-Nords hjemmeside
Redigeret af HOJ d. 14/09-2013 18:09
Web: HOJ

bentmj
Ja uha, det der med mir noi skal vi ikke tale om, så kommer jeg til at hedde Bente istedet for Bent.

Jamen det lyder da godt med Loykratong fest i Aalborg, for igår købte vi lotteri og forventer den helt store gevinst næste gang, måske den store Buddha er med os denne gang, men den 2 november er der skide koldt i DK så måske rejser Noi alene.
Da jeg så billederne fra Nytorv fik jeg nu alligevel et lille stik af hjemve, men hvis det går efter planen bliver jeg her i det varme og regnfulde Thailand resten af livet.

Søren og fruen kommer hertil i januar, eller til Jomtien og så en lille afstikker herop.

Spring til debat: