Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
ejendomsinvestering i dette forum
|
|
| Max 123 |
Lagt på d. 23/08-2013 09:59
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Er der nogle investorer i dette forum ? Hører jeg gerne fra jer jeg er delvis boende i Øst Thailand Chon Buri og kan se mange muligheder for at tjene penge på ejendomsinvestering grundet min erfaring og min kones status i dette område får vi mange tilbud fra banker m.m Men da jeg har mine penge låst i Danmark grundet finanskrisen og bankernes modvilje kan jeg ikke løfte tingene uden investorer |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/08-2013 10:40
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Max 123 skrev: Er der nogle investorer i dette forum ? Hører jeg gerne fra jer jeg er delvis boende i Øst Thailand Chon Buri og kan se mange muligheder for at tjene penge på ejendomsinvestering grundet min erfaring og min kones status i dette område får vi mange tilbud fra banker m.m Men da jeg har mine penge låst i Danmark grundet finanskrisen og bankernes modvilje kan jeg ikke løfte tingene uden investorer Hvordan kan penge vaere "laast" pga finanskrisen ? Undskyld jeg spoerger bare. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 23/08-2013 10:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
der er nok at investerer i, hvis man tør de bygger det ene store kompleks efter det andet...........og de står tomme jeg tror ikke man skal sætte i ejendomme her i thailand og hvad med ejerskabet ??????![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 23/08-2013 10:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Ved at man ikke kan sælge et aktiv, som man har investeret i. Eller ved at den portefølje ikke giver et afkast i henhold til planlægning eller aftale. |
|
|
|
| Max 123 |
Lagt på d. 23/08-2013 10:59
|
hugoboerge skrev: Max 123 skrev: Er der nogle investorer i dette forum ? Hører jeg gerne fra jer jeg er delvis boende i Øst Thailand Chon Buri og kan se mange muligheder for at tjene penge på ejendomsinvestering grundet min erfaring og min kones status i dette område får vi mange tilbud fra banker m.m Men da jeg har mine penge låst i Danmark grundet finanskrisen og bankernes modvilje kan jeg ikke løfte tingene uden investorer Hvordan kan penge vaere "laast" pga finanskrisen ? Undskyld jeg spoerger bare. Belånte ejendomme i Dk |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 23/08-2013 14:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Max 123 skrev: Er der nogle investorer i dette forum ? Hører jeg gerne fra jer jeg er delvis boende i Øst Thailand Chon Buri og kan se mange muligheder for at tjene penge på ejendomsinvestering grundet min erfaring og min kones status i dette område får vi mange tilbud fra banker m.m Men da jeg har mine penge låst i Danmark grundet finanskrisen og bankernes modvilje kan jeg ikke løfte tingene uden investorer ![]() ![]() ![]() here comes another one ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 23/08-2013 14:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Hvad er det for en erfaring du har Max, og hvilken status har din kone ? Forretning har vel ikke noget med status at goere, men derimod om man kan overskue forretningen..At faa tilbud fra banken, jamen det er da bare at lave en aftale med dem...Dog undre det mig naar du ikke selv ejer kongens moent til de store projekter ! Hvor mange aar har du tilbragt i Thailand ? Men spyt ud, jeg glaeder mig til et svar.
Redigeret af Longway d. 23/08-2013 14:25 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 23/08-2013 15:39
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 93 |
Tvivler nu paa dette er det rette sted af soege saakaldte investorer... og saa paa de premisser og med de udsigter for den Thailandske oekonomi. Tror det bliver en tabsgivende investering lige fra starten![]() ![]() |
|
|
|
| Max 123 |
Lagt på d. 23/08-2013 16:06
|
jeg er enige ![]() |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 23/08-2013 17:12
|
|
Max. Tak for de svar, som du ikke kunne give.
Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 23/08-2013 20:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Såså...... rolig nu og nyd weekenden ![]() Sunset over South Islands Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 23/08-2013 21:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Det er en sjov måde trådstarter skriver,at han ikke selv kan investere=har ikke er klejne og derfor vi have andre til at spæde til. For mit eget vedkommende har investering i Thailand indtil videre været det dårligste, jeg nogen side har gjort. Vil absolut ikke anbefale nogen at investere en eneste baht i Thailand. Alt lyder lyserødt fra starten - men ender i total blodrødt i et regnskab. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 23/08-2013 21:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Girobank skrev: Det er en sjov måde trådstarter skriver,at han ikke selv kan investere=har ikke er klejne og derfor vi have andre til at spæde til. For mit eget vedkommende har investering i Thailand indtil videre været det dårligste, jeg nogen side har gjort. Vil absolut ikke anbefale nogen at investere en eneste baht i Thailand. Alt lyder lyserødt fra starten - men ender i total blodrødt i et regnskab. Tak for dit indlæg, Det har også ALTID været min mening....
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 23/08-2013 21:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Jeg kender så flere der er blevet stenrige ved at drive forretning i Thailand.. lung |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 23/08-2013 23:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 93 |
Det goer jeg ogsaa lung, men det var en I en tid, og paa steder der var behov for den slags forretninger og med helt andre praemisser og flair for business (ogsaa uden med- investorer) god week end til jer alle ![]() |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 24/08-2013 07:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Hvordan laver man en lille formue i Thailand ? man ankommer med en stor ....![]() |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 24/08-2013 10:57
|
|
Lad os nu holde fast i, hvad er fup og hvad er fakta. For ikke saa laenge siden havde Max de helt store planer om plejehjem/beskyttede boliger i Thailand og der havde han selv midlerne.. Virker en smule underligt. http://www.thaila...ost_199250
Redigeret af Longway d. 24/08-2013 11:08 Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 24/08-2013 13:13
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Max jeg vil anbefale at du bliver medlem af denne gruppe på Facebook. ,, Business netværksgruppe i Thailand ,, og lægger hvad du har på bordet. Er du bare en smule seriøs,er der nok nogle der melder sig, Jeg ved ikke hvem du er men du virker ikke som du har megen forstand på at finde investorer og gøre forretning, men jeg kan jo tage fejl. Jeg glemte at sige at på Fb skal du optræde med dit rigtige navn, men det er vel heller ikke noget problem. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/08-2013 12:03
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
clydehaumann skrev: Max jeg vil anbefale at du bliver medlem af denne gruppe på Facebook. ,, Business netværksgruppe i Thailand ,, og lægger hvad du har på bordet. Er du bare en smule seriøs,er der nok nogle der melder sig, Jeg ved ikke hvem du er men du virker ikke som du har megen forstand på at finde investorer og gøre forretning, men jeg kan jo tage fejl. Jeg glemte at sige at på Fb skal du optræde med dit rigtige navn, men det er vel heller ikke noget problem. Naar man kigger paa listen over medlemmerne, saa ved jeg ikke rigtig hvilken tilknytning de har til Thailand, saa som skolelaerere i Danmark, tjener, kok, gulvlaegger osv. Men det var bare en kommentar. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 25/08-2013 12:11
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Der er masser af medlemmer i alle fora, grupper, sites og andet om Thailand der ikke bor i Thailand, men som på en eller anden måde har tilknytning, Lidt lige som når medlemmer her på siden der bor i Danmark snakker om at skulle hjem til Thailand. Nu var min anbefaling til Max nok lidt ironisk ment Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.