Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vi er 2 familier der skal til Thailand i maj. I den forbindelse kunne vi godt tænke os at bo 1-2 uger i Huahin i samme hus, og tænkte om der er nogen som har gode ideer, eller positive erfaringer? Man kan jo sagtens finde noget på nettet, men det er altid godt med førstehånds beretninger.
Hej
vi har i 2011 lejet et hus i 3 uger i Hua Hin det ligger godt nok 8 km uden for Hua Hin .det hedder Smart Hause golf resort, vi har også en god ven Pook Taxi så det er den samme man kører med , han er også god til turer
vi havde selv hus der ude men skulle have familien på besøg ,så vi lejede dette hus til dem . i selve huset er der 2 store soverum stue køkken bad dejlig terrasse med stor spiseplads, meget stor pool, og så er der et annex meget stort soverum med bad 2 håndvaske lille terrasse ,et hus hvor alt fungerer ingenting mangler, der er en i resorted der altid er behjælpelig er i interesseret kan i mail til mig jeg kan sende billeder til jer hvis i vil . i resorted er der fitnes rum I får nøgle til ,der er altid Danskerer i deres huse .
min mail
venlig hilsen Kiss
http://www.rentah...0HUA%20HIN
har i brug for meget plads er der i samme område dette storer luksus hus .har set det er ledig fra 13 mej til 5 juni . har selv lejet det i 3 uger 21 juni til 12 juli 2014 man skal værer i god tid da det hurtigt er udlejet .der ligger en kalender op dares hjemmeside .Kiss
Hej Kiss
Ved du hvilket ejerforhold der er på de huse ?
Indgås kontrakten med et dans eller Thailands firma ??
Eneste jeg har kunne finde er at de har en Dansk konto, du kan betale til og så ellers en E-mail , ingen personer eller firma nævnt.
Hej kro 90
under den mail går du ind under det der hedder kontakt ,det er rigtigt der ikke er noget navn men det er en Dansker der hedder Dan Pedersen og der er privat .det første hus jeg lejede i 2011 er også dansk ejet de har ikke nogen hjemmeside endnu og det er også helt privat. og som sagt alt funger begge steder kan kun anbefale dem
der indgås kontrakt med ejeren selv
hilsen Kiss
Redigeret af kiss d. 18/02-2013 13:52
Huset og lejlighederne ejes af et dansk ægtepar. Jeg er kollega til den ene af ejerne, men kender ikke nærmere til om du indgår kontrakt med et dansk eller thailandsk firma. Kontakt dem på telefonummeret og de vil være dig behjælpelige med dine spørgsmål.