Se indlæg|
næstbilligst bangkok
|
|
| waree |
Lagt på d. 17/12-2012 12:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
lyder sku da godt. kan ikke finde ud af at gøre den mindre ![]() 15. dec. 2012 Kl. 10:02 Her listen over de 31 undersøgte byer med den billigste øverst. 1. Mumbai, Indien. 2. Bangkok, Thailand. 3. Warszawa, Polen. 4. New York, USA. 5. Cape Town, Sydafrika. 6. Shanghai, Kina. 7. San Francisco, USA 8. Prag, Tjekkiet. 9. Dubai, UAE. 10. Vilnius, Litauen. 11. Lissabon, Portugal. 12. Budapest, Ungarn. 13. Berlin, Tyskland. 14. Dublin, Irland. 15. Wien, Østrig. 16. Moskva, Rusland. 17. Madrid, Spanien. 18. London, England. 19. Rom, Italien. 20. Amsterdam, Holland. 21. Bruxelles, Belgien. 22. Athen, Grækenland. 23. Paris, Frankrig. 24. København, Danmark. 25. Helsinki, Finland. 26. Sydney, Australien. 27. Stockholm, Sverige. 28. Buenos Aires, Argentina. 29. Sao Paolo, Brasilien. 30. Tokyo, Japan. 31. Oslo, Norge. Kilde: Pricerunner.dk /ritzau/ |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 17/12-2012 14:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Billigst hvad? Generelt som ferieby? Hoteller? Mad? At bo i? Hvilke byer har man undersøgt, og ud fra hvilke kriterier? |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 17/12-2012 16:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Kim Ludvigsen skrev: Billigst hvad? Generelt som ferieby? Hoteller? Mad? At bo i? Hvilke byer har man undersøgt, og ud fra hvilke kriterier? Netop, især når man ser at fx. New York og Dubai ligger på en "flot" 4 og 9ende plads langt foran Paris og KBH . Da det er Pricerunner.dk som er Kilden, så kunne det måske bedre passe med at det drejer sig om: Hvor man kan købe.......xxxx........ . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 17/12-2012 19:46
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg ville også gerne vide. hvilke kriterier som er bag den liste. Udfra egne erfaringer undrer jeg mig over, at New York skulle være den 4 billigste , men jeg har så sikkert både boet, spist og drukket de forkerte steder.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 18/12-2012 05:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
nu har waree fundet en liste hos Pricerunner, som han så deler med os det er helt fint og fordi han har gjort det, så gør det ham ikke til ekspert på området, så gå selv ind på Pricerunner og søg svar..........![]() |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 18/12-2012 08:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Pricerunner.dk (min mening om dem)Jeg synes ikke ligefrem de er troværdige. Mange gange når jeg søger på deres hjemmeside er der kun EN leverandør. Men jeg er ikke overrasket over at se en Indisk og Thailandsk by som nogle af de øverste. Men hvad med f.eks. Vietnam??? Og ja hvad er det målt på? |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/12-2012 13:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
chaingmai skrev: nu har waree fundet en liste hos Pricerunner, som han så deler med os det er helt fint og fordi han har gjort det, så gør det ham ikke til ekspert på området, så gå selv ind på Pricerunner og søg svar.......... ![]() Hvad er problemet ? MIT svar var overhoved ikke møntet på Waree(budbringer) men jeg anfægtede seriøsitet/troværdigheden af Kilden: Pricerunner.DK . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 18/12-2012 14:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
og mit var ikke møntet på dig..............![]() |
|
|
|
| LEICESTER |
Lagt på d. 19/12-2012 15:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Her er der noget om listen http://ekstrablad...886723.ece |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/12-2012 16:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Tak for det link Leicester ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(min mening om dem)