Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det har været helt oppe og vende med at man skulle indleverer dokumenter til et kontrol tream.
Jeg fik samme brev og syntes det var lidt surt, men brugte et par timer og en masse printer papir
gav dem alle de oplysninger de bad om. Sendte det til abassaden først og derefter skulle det til dk.
Alt fik de selv udskrift af min bankbog. så gik der ca 7 uger og jeg har fået et meget pænt brev
fra pensionsstyrelsen hvor de takker for samarbejdet og der er ikke grundlag for et trække i min
pension.
Sådan kan det også være og hvis man ikke snyder skal man heller ikke være bange for at nogen kontrolere
ens økonomi.
Det er jo ikke sikkert alle har fået sådan en behandling det kan jeg ikke udtale mig om men jeg syntes
det har været positivt den behandling jeg har fået.
Det var dejligt at høre at det kan lade sig gøre at stille alle tilfreds og det beviser vel hvis man selv har ja hatten på,så har kontrol teamet også ja hatten på.
Super dejligt at høre noget positivt i denne sag,og håber det vil være en hjælp for andre som skal igang med at svare.