Se indlæg|
Musik....
|
|
| Mintz |
Lagt på d. 25/08-2004 11:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Sa wad de ka ![]() Jeg vil bare vide om man kan købe Thai musik CD.. I Thai butikken..? Hvis ja--- Hvor henne...? det er lidt svært hvis jeg skal rejse til Thailand for en CD
Goddag
![]() เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 25/08-2004 16:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Jeg tror ikk man kan men man kan måske bestille.. ellers så får man bare en eller til at copy det.. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 26/08-2004 23:54
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Du kan købe Thai CD'er i flere thaibutikker i København. Bla. i Reventlowsgade lige over for hovedbanegården. Du kan også prøve at søge på nettet for download, eller skrive hvad det er du søger, min kone har en hel del, så kan vi evt. lave en kopi. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 28/08-2004 21:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej mintz jo der er masser af muligheder men spar den flybillet for at hente den cd , du kan jo gøre det at du kan hente alt slags musik på nettet så får du jo lige den musik du kan lide det må være den bedste løsning samt den billigste også ![]() det skal du såmænd ikke have dårlig samvittighed over ![]() ![]() held og lykke vh.isaan |
|
|
|
| Mintz |
Lagt på d. 02/09-2004 09:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Jamen.... jeg kan desværre ikke download musiker... pga... har ik selv en computer... men jeg ku godt tænker mig tage ind på KBH H.. og kigger efter Cd'er...
Goddag
![]() เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 05/10-2004 12:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Du kan også handle her [url]www.thainetcity.com [/url] det har jeg brugt flere gange. Jeg har bestilt om søndagen, og fredagen efter har cden været der. Der er selvfølgelig en risiko for at du får en ekstra regning fra vores kære toldvæsen, men jeg har da været heldig indtil nu. mvh Thomas PS Når du får dig en PC og en bredbåndsløsning kan jeg anbefale [url]www.stationripper.com [/url]der er det bare at downloade det fra Thairadio. ![]() ![]() |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 05/10-2004 14:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hmmm hvor kan man doawload thaimusik henne?? |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 18:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja det ville være dejligt med lidt links |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 05/10-2004 18:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Mintz, Prøv lige at gå forbi Thai Video på Gasværksvej 17 ,1656 Kbh. V., TLF. 33 31 90 90 næste gang du er i KBH. Du skriver ikke noget om hvilken genre: Carabao?Loso? Pamela?China Dolls?Jakrapun Abkornburi?Danupon Gavkan? Pon Puan ?m.m. Thai musik er lige så alsidig som den danske og sikkert mere. M.v.h.,M.Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 08/10-2004 20:16 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 19:04
|
|
thaivideo er et ok sted og hvis du lejer så er det ok at sende tilbage en uges tid efter |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 05/10-2004 21:41
|
Hej Hvis du har bredbånd. Så prøv at installere programmet fra [url]www.stationripper.com[/url] ca 0,5mb og derefter søg på thai. Så vil der komme en liste med 2 - 5 radiokanaler, bla. [url]www.thaidisco.net[/url] vælg den kanal du vil rippe (optage) ved at klikke på Tune-in , og du vil se nummeret og hvor langt det er kommet. Filerne bliver gemt i mp3 format. Da du kan rippe fra op til 300 kanaler samtidigt, (hvis du har båndbredden til det), kan du hurtigt få en stor samling. God fornøjelse. Thomas ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/10-2004 22:21
|
|
dejlig link er der flere ![]() |
|
|
|
| thomas2610 |
Lagt på d. 06/10-2004 07:35
|
[url]www.eThaiCd.com[/url] [url]www.mthai.com/mp3[/url] ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 06/10-2004 18:10
|
|
tak tak så må konen ha nok![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2004 20:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja så er der [url]http//www.imesh.com[/url] den er go at downloade fra gå in i search og skriv thai så er der music musicbamsen ja jeg har trykket på url og der sker aldrig en skid,så det er ikke min skyld den ikke virker Redigeret af d. 06/10-2004 21:46 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 06/10-2004 20:24
|
|
bamse far du skal trykke på url og derefter skrive linket imellem de 2 url som kommer i teksten |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2004 21:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
dAVSER SURIN okay ka det vidste jeg dælme ikke men jeg vil prøve at huske det nørdbamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 07/10-2004 07:07
|
|
jeg tænkte nok at det var der problemet lå ![]() |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 07/10-2004 17:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej burger det lyder sku spændende er det sådan at du kunne forklare hvordan man kommer i gang med at hente fra DC. hilsen chang |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 08/10-2004 05:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Naar i koeber Thailandsk musik saa husk at koebe lidt MORLAM... Hvis konen er fra Isaan kender i musikken. ![]() Ikke en tempelfest eller en privat fest uden Isaan musik, tempeldansere og gogo piger... og alle gaesterne danser med ![]() Her en webside om morlam. Forfatteren beskriver her udemaerket hans foerste oplevelse med musikken. 'My first indicator of the power of this music to unite Isaan people came on an evening when Dave Peters and I, along with our girlfriends Pen and Phasu, stopped at a hostess bar on Sukhumvit Soi 4 for a late night drink. In a hostess bar, the objective is for the female employees to chat with foreign (farang) guys, have a drink or two, then accompany them to a short-time hotel. In this particular bar, all the girls were Isaan. Phasu and I noticed that Rock Slaang’s "Motocy Hang", a favorite of ours (and on our program tonight, incidentally), was an available tune on the video karaoke machine. We inserted a few baht, chose some morlam numbers, and all of a sudden, it was as though someone threw a switch, as the girls began dancing at the bar, on the floor, and in the arms of their farang customers. The place had gone wild. This wasn’t good enough for one farang, who put some baht in the machine, and chose Elton John and the Eagles. The club became a morgue. Except, of course, for the farang who was bopping along with his tunes, oblivious to the obvious. Phasu wasn’t going to let this go unchallenged. When the insipid pop was finished, she noticed the faring making his way to the karaoke machine again. Deftly, she cut him off, threw in a week’s worth of baht, and bought an hour’s worth or morlam. The girls went back to partying, life and light again returned to the land of smiles. But not for long. When we returned the next week, there wasn’t a single morlam tune left on the karaoke machine. The owner, obviously not Isaan, had observed the girls having way too much fun, dancing when they should have been grabbing customers' bar fines. He threw out their music, and once again, eastern culture had been eaten up by the west. ![]() http://www.afana....morlam.htm ------------------ Laes mere her, The people of Isaan: http://pages.ivil...n/id1.html http://www.thaila...theast.htm Redigeret af Webmaster d. 21/12-2004 04:16 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.