Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har en billig flybillet til Bangkok d. 09-05-2012, med hjem rejse d. 24-05-2012 med SAS.
Sælges for kr. 1.500.- Du skal bare selv betale kr. 500.- for at ændre navnet på billetten.
Kontakt mig på mobil nr. 50543938
Jeg har en billig flybillet til Bangkok d. 09-05-2012, med hjem rejse d. 24-05-2012 med SAS.
Sælges for kr. 1.500.- Du skal bare selv betale kr. 500.- for at ændre navnet på billetten.
Kontakt mig på mobil nr. 50543938
jeg er interesseret, men når jeg søger på telefonnummer, ser det ud til, du bor et andet sted end opgivet på DTW. Så....det vil jeg gerne lige vide, vordan findes der ud af resten.
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
endnu en tråd der kører i skoven.
Det handler jo ikke om hvor mange dage du er i Thailand, men een der gerne vil sælge en billet.
Så hvorfor alle de dumme kommentarer ?? Der er kun en der viser interesse.
Der har nok været flere som har vist interesse, et mobil nr var jo vedlagt.
Jeg ringede selv til det nummer og han havde allerede en som skulle give melding tilbage senere på aftenen. Selvom jeg bød lidt over prisen, ville han vente til ham han havde talt med tidligere ville ringe. Det er jo reelt nok, de fleste havde tage de penge, endda over prisen, med det samme. Hatten af for det......
Hvis nogle andre har en billet i ca samme tidsrum er jeg stadig interesseret.