Se indlæg|
Phuket: Jet-Ski tvist afgjort:
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/04-2012 19:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
kaktus10 skrev: i papiret hed jeg Jensen på trods af at politiet havde mit pas hvori står Jørgensen Hehe det er nok en standard formular de havde liggende, bogført under 'Danskere", ..således at hver gang pigen laver det samme nummer er det den der bliver trukket frem....eller også hed sidste 'offer' Jensen og så gad de af dovenskab ikke at ændre på den tekst, selvom lønnen var det værd. svineri efter min mening...men alligevel utroligt at folk havner i disse situationer...nogle gange tænker jeg på om det er hævn for dårlig opførsel el. lign. eller er det bare rent tilfældighed hvem der bliver næste offer? Jeg er enig i Robert, 77.000 baht er klart for meget hvis rent mel i posen, og selvom det er nemt at være bagklog så havde jeg aldrig betalt. Men min situation er også en anden og jeg har desuden et temmelig godt netværk i TH. Mht. jet-ski, Godt råd til videregivelse: Brug altid 1 minut på at tjekke det du lejer (scootere, jet ski, biler osv) for skrammer o.lign. og vis dem det inden hvis der er det mindste...dette er ikke nogen garanti, men det signalere at du er bevidst om det. |
|
|
|
| kaktus10 |
Lagt på d. 14/04-2012 20:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Hej BentBP Jeg har da samme mening som dig indtil du sidder i situationen. Når du ser et fængsel som det på Kathu Policestation, hvor fangerne sidder på betongulv 24 timer i døgnet og tigger cigaretter ud gennem tremmerne, så kan man altså ikke se sig selv sidde der for noget man aldrig har gjort, Jeg blev ihvertfald psykisk drevet så langt ud af en politimand som provokerende spillede kort med min kæreste og mit pas. Han spillede også spil på sin computer lige forøjnene af os. Jeg gav gerne 14,000 for at få mit pas og komme derfra i en vis fart i stedet for at spille helt, Iøvrigt tør jeg ikke tænke på hvordan jeg ville reagere hvis jeg mødte Mr. soopong på en mørk vej i DK. Nej, jeg er faktisk en rolig fyr, |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 14/04-2012 20:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Kaktus10 skrev: "Min vens kone, som er thai rådede mig dog til at skrive under på et stykke papir på thai og jeg ville få mit pas.... Papiret jeg skrev under på har jeg sidenhen fået oversat i DK. Der har jeg skrevet under på at jeg har voldtaget pigen og så har politiet jo deres ryg fri. Det var sjovt at læse hvad jeg havde gjort ved pigen" Synes ikke det var et særligt godt råd du fik, efter min mening, men okay du fik dit pas. Med hensyn til leje af motorbike mm har jeg altid mi kamera med og tager et par billeder mens udlejeren ser på. Tror selv det har en vis præventiv virkning ![]() Jet ski kunne jeg ikke drømme om at leje. Dalton |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/04-2012 20:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Robert Kronberg skrev: Soi7 skrev: Robert Kronberg skrev: [quote]Soi7 skrev: @Kaktus10, Kom du overhovedet på Politistationen ???? til afhøring ?? måske det var fake PO, og de fik nemme penge...... en grim historie du kommer med......men jeg ville nok selv nægte at betale i første omgang ihvertfald...og så prøve div. kræfter at hjælpe.. I Pattaya har de frivillige thailandske politibetjente, der arbejder "gratis", og disse personer skal man holde sig fra, da de ikke arbejder gratis for ingenting. Og de er ikke politi. Ok, men arbejder du ikke selv for det PO ?? Jeg stoler heller ikke på de fjolser der kalder sig PO i PTY...de er da nogle gamle afdankede fjolser.helt til grin med dem......... Hej soi 7, Du blander tingene sammen. De frivillige thailandske betjente arbejder på gaden, med et armbind, og det er dem, som jeg taler om. De frivillige udenlandske betjente arbejder på politistationen. Så er der noget frivilligt turistpoliti, der står i gågaden, men det er noget helt andet. Hilsen, Robert @Robert, Jeg stoler ikke på noget af poliet der, og det du er med i, mener du det har nogen som helst berettigelse ?? ud over at du kan gå rundt i uniform og spille stærk mand ?? hvilket du så kan takke din lille uniform for .næ, jeg ville kontakte lokale venner........... |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/04-2012 20:26
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
kaktus10 skrev: Hej BentBP Jeg har da samme mening som dig indtil du sidder i situationen. Når du ser et fængsel som det på Kathu Policestation, hvor fangerne sidder på betongulv 24 timer i døgnet og tigger cigaretter ud gennem tremmerne, så kan man altså ikke se sig selv sidde der for noget man aldrig har gjort, Jeg blev ihvertfald psykisk drevet så langt ud af en politimand som provokerende spillede kort med min kæreste og mit pas. Han spillede også spil på sin computer lige forøjnene af os. Jeg gav gerne 14,000 for at få mit pas og komme derfra i en vis fart i stedet for at spille helt, Iøvrigt tør jeg ikke tænke på hvordan jeg ville reagere hvis jeg mødte Mr. soopong på en mørk vej i DK. Nej, jeg er faktisk en rolig fyr, Kære kaktus10, Ingen kan ændre noget nu, og jeg forstår godt, hvorfor du blev forskrækket. Jeg har selv siddet en nat på sådan et sted, fordi jeg blev uvenner med en af Taksins venner, og det overskred alle mine grænser. Det var mildt sagt ganske ubehageligt, og det tog mig nogle år at komme over oplevelsen. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/04-2012 20:32
|
|
Robert Kronberg skrev: kaktus10 skrev: Hej BentBP Jeg har da samme mening som dig indtil du sidder i situationen. Når du ser et fængsel som det på Kathu Policestation, hvor fangerne sidder på betongulv 24 timer i døgnet og tigger cigaretter ud gennem tremmerne, så kan man altså ikke se sig selv sidde der for noget man aldrig har gjort, Jeg blev ihvertfald psykisk drevet så langt ud af en politimand som provokerende spillede kort med min kæreste og mit pas. Han spillede også spil på sin computer lige forøjnene af os. Jeg gav gerne 14,000 for at få mit pas og komme derfra i en vis fart i stedet for at spille helt, Iøvrigt tør jeg ikke tænke på hvordan jeg ville reagere hvis jeg mødte Mr. soopong på en mørk vej i DK. Nej, jeg er faktisk en rolig fyr, Kære kaktus10, Ingen kan ændre noget nu, og jeg forstår godt, hvorfor du blev forskrækket. Jeg har selv siddet en nat på sådan et sted, fordi jeg blev uvenner med en af Taksins venner, og det overskred alle mine grænser. Det var mildt sagt ganske ubehageligt, og det tog mig nogle år at komme over oplevelsen. Hilsen, Robert Helt ærlig,,,,tog det nogle år at komme over ???? arbejder du ikke selv for PO i PTY ??? er det virkelig standarden..........det lyder dælme noget trist... ....håber du er kommet dig over den "grimme" episode..![]() |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 14/04-2012 21:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
kaktus 10 skrev : " Der har jeg skrevet under på at jeg har voldtaget pigen" Okay , og efter sådan en skrivelse , kan man da stadig rejse ind i Thailand . Du skriver : "Jeg gav gerne 14,000 for at få mit pas og komme derfra i en vis fart i stedet for at spille helt" Spille helt , for fanden for noget du ikke har gjort.' Lever vi i det samme århundrede ? |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 14/04-2012 21:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
soi7, jeg tror vi har fattet at du prøver at provokere Robert. men han bider ikke på. Vi har også fattet at du prøver at fortælle at du har nogle venner med lidt"indflydelse".. Og jeg synes ikke du har ret med det frivillige politi.. De gør sgu et godt stykke arbejde. Jeg har fået fin behandling efter en ladyboy prøvede sine græshoppe bevægelser og krokodilletårer efter jeg smak "den" en flad. Den havde stjålet min pung og jeg nåede lige at løbe og fange |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/04-2012 21:49
|
|
Robert Kronberg skrev: [quote]Soi7 skrev: @Kaktus10, Kom du overhovedet på Politistationen ???? til afhøring ?? måske det var fake PO, og de fik nemme penge...... en grim historie du kommer med......men jeg ville nok selv nægte at betale i første omgang ihvertfald...og så prøve div. kræfter at hjælpe.. I Pattaya har de frivillige thailandske politibetjente, der arbejder "gratis", og disse personer skal man holde sig fra, da de ikke arbejder gratis for ingenting. Og de er ikke politi. Hilsen, Robert[quote] Sagde Hr. Robert Kronberg virkelig det ? Eller har han bare fået et forbigående tilfælde af kasketforvirring ? , men der er immervæk efterhånden også mange fine titler at holde styr på , så som sprogskolebestyrer, politibetjent, ægteskabsrådgiver, visaekspert, investeringsrådgiver, advokat, virksomhedsrådgiver og konsulent i dit og dat , osv.. osv.. Manden med de mange ansigter og kasketter. [img]http://i44.tinypic.com/mv1181.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i40.tinypic.com/mj02np.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i39.tinypic.com/23m0tqf.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i39.tinypic.com/348128k.jpg[/img] is not a valid Image. Piro Visa bureau & Law - Thailand http://private.pi.../da/?Om_os Redigeret af d. 14/04-2012 21:59 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 14/04-2012 22:50
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Brumbassen skrev: Sagde Hr. Robert Kronberg virkelig det ? Ja det sagde han, men det er jo hellere ikke det samme som om han selv er korrupt. Lad os nu undgå de indlæg herinde som nærmest tangere personangreb. Jeg tvivler på at det var et personangreb Robert lagde op til med sin oplysning i sit indlæg. Og et lille lille link til reglementet kan der selvfølgelig også godt blive plads til. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 15/04-2012 00:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Webmaster skrev: Lad os nu undgå de indlæg herinde som nærmest tangere personangreb. Lagde du mærke til, hvor mange indlæg Brumbassen har skrevet? Det virker som en profil udelukkende oprettet for at lave personangreb uden at vedkommendes sædvanlige profil bliver klistret til med røde bær. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/04-2012 00:41
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Webmaster skrev: Lad os nu undgå de indlæg herinde som nærmest tangere personangreb. Lagde du mærke til, hvor mange indlæg Brumbassen har skrevet? Det virker som en profil udelukkende oprettet for at lave personangreb uden at vedkommendes sædvanlige profil bliver klistret til med røde bær. Jeps er opmærksom på det og jeg husker som en elefant. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/04-2012 03:36
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Webmaster skrev: Lad os nu undgå de indlæg herinde som nærmest tangere personangreb. Lagde du mærke til, hvor mange indlæg Brumbassen har skrevet? Det virker som en profil udelukkende oprettet for at lave personangreb uden at vedkommendes sædvanlige profil bliver klistret til med røde bær. Hr. Kim Ludvigsen (Selvbestaltede semi journalist og Moderator på DTW ) , Nej jeg er ikke en af "dem" så stop venligst dine konspirationsteorier ! Er det efterhånden blevet forbudt her på siden, at kigge sig over nakken og tænke sine egne tanker ?? Redigeret af d. 15/04-2012 03:44 |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/04-2012 04:50
|
|
I Pattaya har de frivillige thailandske politibetjente, der arbejder "gratis", og disse personer skal man holde sig fra, da de ikke arbejder gratis for ingenting. Og de er ikke politi. Hilsen, Robert [img]http://i44.tinypic.com/mv1181.jpg[/img] is not a valid Image. Kim Ludvigsen skrev: [quote]Webmaster skrev: Lad os nu undgå de indlæg herinde som nærmest tangere personangreb. Lagde du mærke til, hvor mange indlæg Brumbassen har skrevet? Det virker som en profil udelukkende oprettet for at lave personangreb uden at vedkommendes sædvanlige profil bliver klistret til med røde bær. Hr. Kim Ludvigsen (Selvbestaltede semi journalist og Moderator på DTW ) , Nej jeg er ikke en af "dem" så stop venligst dine konspirationsteorier ! Er det efterhånden blevet forbudt her på siden, at kigge sig over nakken og tænke sine egne tanker ?? Et par ord og et billede siger mere end tusinde ord ikke ? ![]() I Pattaya har de frivillige thailandske politibetjente, der arbejder "gratis", og disse personer skal man holde sig fra, da de ikke arbejder gratis for ingenting. Og de er ikke politi. Hilsen, Robert[quote] [img]http://i44.tinypic.com/mv1181.jpg[/img] is not a valid Image. Webmaster . Nej jeg er desværrer ikke en af "dem" , men jeg ønsker ikke mine venner eller jeg selv stikkes blår i øjene, er det okay ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/04-2012 05:34
|
|
Update ... Foranlediget af Webmaster har taget en gammel , sprængfarlig og trussel udløsende tråd op, er det vist på tide vi ser den rette sammehæng af ambitionerne og råddenskaben i Thailand .. eller vil man stadig lade som om man er blind ? Niels Colov, Knight of Rizal, and chief of Pattaya police volunteers. Colov a former pimp in Copenhagen, is the owner of the Pattaya People newspaper and television and media empire. He and his ‘wife’ Ladawan are currently on trial at Pattaya Court for libeling an Australian and his development company. But they are equally known for allegedly taking 3 million baht off Briton Malcolm Leggett, 60, and never giving it back, which is why Malcolm is working a rice paddy in Nakorn Nowhere. Colov, an ex-President of two Rotary Clubs in Pattaya is contemplating moving to the Philippines with Drew Noyes. Flying Sporran is in possession of the Drew Noyes dossier on him. Colov is the principal nominee for the 'Mother Theresa Road to Damascus Award'. [img]http://www.andrew-drummond.com/uploads/Nils%20Colov%20-%20The%20Cop-thumb.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i44.tinypic.com/mv1181.jpg[/img] is not a valid Image. Ps . undskyld flere næsten ens indlæg, men af ukendte årsager er det ikke muligt at redigere ,,,, Mvh. Stig E. P. Redigeret af d. 15/04-2012 06:03 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/04-2012 08:30
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/04-2012 10:19
|
|
Brumbassen skrev: Mvh. Stig E. P. Om du er Snotten eller ej, så er der andre tråde om Mr. Colov. Lad os nu få denne tråd tilbage til udgangspunktet om jetski-scam CNN fik i øvrigt for ca. et års tid siden skrevet en lille artikel om Pattaya og kom i den artikel også kort ind på jetski-scam. Artiklen kan læses på: Family-friendly? The challenges facing Pattaya Og for at komme tilbage til det Robert sagde. Jo så er der selvfølgelig brodne kar blandt de frivillige. Bare se på sagen om John Johansen som fik 16 års fængsel i Thailand: - Norwegian Volunteer Police Arrested In Pattaya For Drugs Dealing Med venlig hilsen
|
|
|
|
Lagt på d. 15/04-2012 13:12
|
|
Kan se at 'Brumbassen' har sakset fra Andrew Drummond (indlæg # 35) Jeg har også tilladt mig at sakse i samme artikel: 15. And finally The Flying Sporran's first ever Lifetime Appreciation Award and the only nomination is JJ from Patong Beach, Phuket. JJ, a jet-ski renter par excellence, has already achieved close to national hero status for his extortionate damage bills for jet-skis presented to tourists after they rent his machines. A Channel 3 poll decided by over 60 per cent that HE was in the right when he confronted British Marines whom he was shaking down for 40,000 baht and that the producer of a documentary series called: 'Big Trouble in Tourist Thailand' should be seized and hung drawn and quartered. JJ has come out with a rap record soon: 'I'm a jet-ski scammer. Aint nobody gonna touch me. Im a jet ski scammer . We got lotsa tourists what a whammer' and has got a job with the TAT. http://i1265.phot...-thumb.jpg http://www.andrew...hp?sid=494 [url][/url] Redigeret af d. 15/04-2012 13:25 |
|
|
|
| kaktus10 |
Lagt på d. 15/04-2012 16:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
hej BentBP Tænk at du ville bekæmpe det korrupte politi i et par år. DU ER MIN HELT |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 15/04-2012 16:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
Hej kaktus 10. Retfærdighed findes vel endnu . TAK FORDI JEG ER DIN HELT. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

....håber du er kommet dig over den "grimme" episode..