Se indlæg
 Udskriv debat
Kata beach - for rygere
AL 48
sudsakhon skrev:

Måske Al.. Men man kan godt nyde en pils ved nabobordet eller i en flyver uden at være til gene.

En ryger vil dog i samme situation stort set altid være til gene.

Røgen fylder ret hurtigt lokalet, og så er man påvirket.
Det gør øllet næppe. Med mindre man fylder sprinkleranlægget op med slatter og tænder det

Det kan vi hurtigt blive enige om. Som ryger må man tage hensyn,- og indordne sig under regler.
- Men derfra og så til at kalde os (mig) narkoman, der er godt nok et stykke vej. Men måske ikke for en fanatiker.
Og ham der nyder en pils i flyveren eller ved nabobordet, hvem siger det er dagens første?- Det kan også være nr. 8.

sudsakhon
Nu mindes jeg ikke, at have brugt udtrykket "narkoman" om rygning, men nærmere en dårlig vane. Hvilket det også er.

Det du taler om, (den 8-20 udskænkning) er også et problem. Dog er det ikke normen, at det ender der.

Men tændes en rygepind, er problemet tilstede fra første sug!

Et hensyn ville være, hver gang, at gå udenfor.
Og iøvrigt ikke stille sig lige klodt op ad indgangen, som rygere også har for vane at gøre.
Så skal man løbe spidsrod gennem en massiv klump af pulserende røgsendere.

Det er ikke noget man kan vælge fra, og derfor er det den enkelte rygers ansvar at sørge for at hans private tilbøjeligheder forbliver private.

Det er der mange der overholder, men desværre mange som ikke gør. Og dermed tvinger de mig til at være en del af deres private behov.
Det vil jeg ikke!
Redigeret af sudsakhon d. 04/04-2012 11:48

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
sony
Helt ærligt AL du må da indrømme du er en nikotin narkoman, indrøm det er nikotinen der har magten over dig, for ellers ville du da stoppe nu med det samme.

Langt de fleste rygere ville gerne stoppe og har prøvet mange gange, men der sidder en dæmon/djævel på ens skulder og vil have indført noget nikotin.

Prøv og få tobaks industrien til at ved lov at fjerne nikotin fra tobakken så vil du høre et ramaskrig, men du kan tro de lever fedt af jeres afhængighed og sidder nok og gnidder sig i hænderne på et luxus hotel i phuket, betalt af jer rygere.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

milex
sony skrev:

Sjovt som rygere fare i flint fordi de forpester luften med alt den stinkende røg, men tænk lidt på det ikke kun jeres liv i ødelægger. Underligt folk der ryger vil ikke ryge i deres stuer, men de vil gerne stå og ryge udenfor eller ud af vinduerne, altaner så det ryger lige direkte ind i nabolejligheden.

Og det med at lufte ud hjælper ikke en døjt, røgen bliver hængende over alt i rummet.

Ps Jeg er fløjtende ligeglad om folk ryger, men jeg er ikke ligeglad over at blive generet af røgen.

Men til jer rygere vil jeg da råde jer til at læse bogen, endelig ikke ryger skrevet af Allen Carr.

Hm - synes nu nærmest det er ikke-rygerne der 'farer i flint'!

Utrolig tråd- lad nu os rygere i fred, vi generer heller ikke dem, der drikker lidt eller meget!

sudsakhon
måske er det fordi, at det er ikke rygere, som er udsat..

Vi kan jo ikke vælge fra, hvis en ryger beslutter sig at dele sin røgpind med alle i nærheden.

Der skrer jo ikke rygeren boget, når man beslutter at lade være med at ryge. Han skal jo ikke indånde "ikke-røg"

sikken gang vrøvl!

sudsakhon
vrøvl? Hvordan?

AL 48
sony skrev:

Helt ærligt AL du må da indrømme du er en nikotin narkoman, indrøm det er nikotinen der har magten over dig, for ellers ville du da stoppe nu med det samme.

Langt de fleste rygere ville gerne stoppe og har prøvet mange gange, men der sidder en dæmon/djævel på ens skulder og vil have indført noget nikotin.

Prøv og få tobaks industrien til at ved lov at fjerne nikotin fra tobakken så vil du høre et ramaskrig, men du kan tro de lever fedt af jeres afhængighed og sidder nok og gnidder sig i hænderne på et luxus hotel i phuket, betalt af jer rygere.

Ja, jeg indrømmer da gerne at jeg som ryger er afhængig af nikotin.
Indrømmer du også, at du har den lille djævel til at sidde på skulderen og råbe på alkohol.(Han kan larme ad helvede til om morgenen, og bevirke at du også ryster).
Du har nok heller ikke lukket udstødnings-os fra bilen eller MCén ud i hovedet på andre folks børn,- vel??

Al magt til de hellige.

sudsakhon
Jeg har lukket bilos ud..men aldrig indendørs Sick

Der er også regler for hvor meget biler må ose.

Problematikken er ikke, som jeg ser det, om man må/ikke må have det frie valg at ryge.

Det er om man må forurene med sin trang, og lade denne trang gå ud over andre.

Så er andre ikke generet er jeg personligt ligeglad hvor cancerogent der er, eller hvor mange blodpropper det skaber.

Jeg har bare valgt et liv uden tobak. Og det skal en tilfældig ryger ikke ændre på, fordi han ikke tager hensyn.

sony
Den eneste udstødning jeg lukker ud er når jeg slår en prut, har ingen kørekort eller bil, men har 3 cykler.

Drikker yderst sjælden, tror det er over 3 år siden jeg har været fuld, men kan da godt tage en enkel øl engang imellem. Der genere jeg heller ikke nogle ved det, som en ryger gør.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Efter at ha' set nedenstående skema er det slut med at pulse 'Krong Thip' smøger når jeg er i Thailand - De er jo direkte livsfarlige...

Jeg overvejer nu at gå over til de sunde japanske eller græske cigaretmærker i fremtiden (både i DK og TH) Rolll

http://denguleneg...anders.jpg [url][/url]

baancamp
milex skrev:

Fantastisk - der kommer en anbefaling fra en ryger til rygere.

Og straks blander alle frelste ikke-rygere sig.

Ku' ikke-rygere ikke bare tage det ad-notam?

Præcist - det var en anbefaling til rygere (som stadig eksisterer haha).
Jvf de forskellige indlæg kan jeg kun sige, at jeg (sikkert de flere rygere) følger de regler der nu er - derfor anbefalede jeg Kata poolside resort da de har en lempelig rygepolitik.
Man kan sagtens få et ikke ryger rum på resortet.
Jvf at man må ryge i restauranten - det er en "open air" restaurant og ikke en aflukket restaurant.
Men sikke en debat min "anbefaling" har skabt - men det er jo det der er super på denne site - vi kommer alle til orde og "underholdningsværdien" er som regel i top. Fik slet ikke fortalt at Kata poolside resort ligger 3 min. gang til Kata beach.AngelCool

sony
Hva fanden i må da kunne tåle noget røg hvaPfft

baancamp
baancamp skrev:

milex skrev:

Fantastisk - der kommer en anbefaling fra en ryger til rygere.

Og straks blander alle frelste ikke-rygere sig.

Ku' ikke-rygere ikke bare tage det ad-notam?

Præcist - det var en anbefaling til rygere (som stadig eksisterer haha).
Jvf de forskellige indlæg kan jeg kun sige, at jeg (sikkert de flere rygere) følger de regler der nu er - derfor anbefalede jeg Kata poolside resort da de har en lempelig rygepolitik.
Man kan sagtens få et ikke ryger rum på resortet.
Jvf at man må ryge i restauranten - det er en "open air" restaurant og ikke en aflukket restaurant.
Men sikke en debat min "anbefaling" har skabt - men det er jo det der er super på denne site - vi kommer alle til orde og "underholdningsværdien" er som regel i top. Fik slet ikke fortalt at Kata poolside resort ligger 3 min. gang til Kata beach.AngelCool

Glemte at fortælle - man må godt ryge på strandenRolll

Spring til debat: