Se indlæg|
Thai Airways til Phuket.........................
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/03-2012 14:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Det forlyder fra "pålideligt kilder" (ansat i Gate Gourmet) at i forgårs Fredag d.23-03 fløj den "sidste afgang" på den direkte rute til Phuket. ( skal lige have det bekræftet hos Direktøren senere i eftermiddag). Det forlyder at ruten har ikke værten den forventet succes bortset fra i starten. Min kilde fortalte at de skulle nogle gange kun lave mad til det halv af normal antal passagere., som fx. på CPH - BKK ruten. Ærgeligt, hvis der er hold i "rygtet". . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 25/03-2012 15:03
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Har det ikke hele tiden været meningen at det er en sæson rute, som kun skulle flyve i vinterfartplanen? Jeg synes jeg læste et sted af fra næste sæson flytter de nogen af afgangene til Arlanda. Men jeg kan da sagtens tage fejl. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| kaktus10 |
Lagt på d. 25/03-2012 17:46
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Det har hele tiden været meningen. Snart low season i Thailand. OG REGNTID. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/03-2012 18:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Den 11.11.11. bliver en mærkedag i THAI's lange historie. Her lanceres nemlig den første direkte rute mellem Europa og Phuket - fra København. Fra den 11. november til udgangen af marts næste år får THAI Airways tre ugentlige non-stop afgange fra København direkte til Phuket. I forvejen flyver THAI dagligt mellem København og Bangkok. Den kommende rute til Phuket flyves, ligesom forbindelsen mellem København og Bangkok, med jumbojetten Boeing 747-400. Boeing 747 har plads til 389 passagerer, og med de tre ekstra ugentlige non-stop flyvninger fra København til Phuket udbydes således 4.600 ekstra flysæder månedligt mellem København og Thailand. I forvejen tilbyder THAI over 11.000 non-stop sæder om måneden fra København til Bangkok. Link: http://www.dansk-...dmore=1542 Thai Airways oplyser samtidig, at selskabet har haft succes med den direkte rute fra Købehavn til Phuket. Ruten åbende den 4. november, men ventes fra vintersæsonen 2012/13 at blive opereret fire gange om ugen, henholdsvis to gange fra Stockholm og to gange fra København. Link: http://www.dansk-...dmore=1606 Så antageligt helt efter planen med den sidste afgang i denne omgang. I næsten sæson bliver det trods alt åbenbart kun 2 gange om ugen fra CPH. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.