Se indlæg|
Rygning i Bangkok og Kastrup lufthavn
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 06/03-2012 09:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Hej Er der nogen, der har været i "Sumpen" for nyligt og set om der stadig er rygerum der? Jeg har forstået, at hvis de stadig findes er det i udenrigs ![]() De har det jo med at blive nedlagt. Så der skal ryges der inden vi går i indenrigs, er det ikke rigtig forstået Men inden jeg kommer til Bangkok, skal jeg flyve fra Århus til Kastrup og Kastrup til Bangkok. Når jeg lander i indenrigs og skal over i udenrigs, har jeg så mulighed for at gå ud og ryge, når jeg er i transit, min kuffert bliver checket ind hele vejen? Jeg havde håbet på at kunne gå i Diners lounge, men den lukker kl 21 og vi lander 21.10. Håber nogen kan hjælpe mig med disse spørgsmål |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2012 09:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Kirsten Der er rygerum i Sumpen- kig godt efter,så finder du dem. Ellers er der kun pladserne udenfor i "varmen". I Kastrup bemærkede jeg dem ikke, så der måtte jeg udenfor Terminal 3 og ose. |
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 06/03-2012 09:33
|
Hej Girobank Men jeg kan vel ikke forlade lufthaven i Bangkok, når jeg er i transit og skal videre med indenrigsfly? Og der er ikke rygerum i Kastrup men må jeg gå udenfor når jeg er transit? |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2012 09:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja i Kastrup , du snupper den gratis bus fra indenrigsterminalen til udenrigsterminalen, så kan du lige få en pind undenfor. Du siger du er i transit i Bangkok, hvor skal du videre hen? og hvor meget tid har du i overskud? |
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 06/03-2012 09:48
|
Puha, så er den også reddet i Kastrup Vi skal videre til Phuket og jeg tror vi har 3 timer i Bangkok |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/03-2012 10:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Er det ikke meget nemmere at stoppe med den rygning, så har i ikke det problem mere, og tænk på hvor mange penge i kan spare![]() Siger en der har 7 års jubilæum med stop hæ hæ. Simpelhen den bedste beslutning jeg har gjort, tænk sig efter at have røget over 20 ligkistepinde i over 30 år stopper man bare. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 06/03-2012 10:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
sony skrev: Er det ikke meget nemmere at stoppe med den rygning, så har i ikke det problem mere, og tænk på hvor mange penge i kan spare ![]() Siger en der har 7 års jubilæum med stop hæ hæ. Simpelhen den bedste beslutning jeg har gjort, tænk sig efter at have røget over 20 ligkistepinde i over 30 år stopper man bare. Enig.Eller brug alternativ metoder til at få de farlige stoffer... f.eks. plaster ...... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/03-2012 10:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Peder1968 skrev: sony skrev: Er det ikke meget nemmere at stoppe med den rygning, så har i ikke det problem mere, og tænk på hvor mange penge i kan spare ![]() Siger en der har 7 års jubilæum med stop hæ hæ. Simpelhen den bedste beslutning jeg har gjort, tænk sig efter at have røget over 20 ligkistepinde i over 30 år stopper man bare. Enig.Eller brug alternativ metoder til at få de farlige stoffer... f.eks. plaster ...... Som man siger rigtige mænd tager en kold tyrker ![]() Nej det er sgu svært, men jeg har altid syntes det var dumt at tage nikotin plaster eller hvad man man nu vil tage, for det er jo nikotin der gør en afhængig af de forbandede cigaretter eller tobak og cigarer eller cerutter. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 06/03-2012 16:18
|
Men desværre er jeg stadig ryger også når jeg tager a sted ![]() Så hvis der er nogen der også har svar på spørgsmålet, vil jeg blive rigtig glad ![]() |
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 06/03-2012 16:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Hej Kirsten. Du kan sagtens smutte ud og smøge den hvis du har tid til det. Du skal bare igennem security igen. God tur, Tino |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 06/03-2012 19:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Der er ryge rum i Sumpen, de findes på en mellemetage, mener der er etagen, ender forretningerne. Der er også rygerum i Diners "Novia" Loungen i Kastrup. Mener at det koster omkring 150,- at komme ind hvis du ikke har et Diners kort, for så er det "kun" 95,- dkr.
Kim
|
|
|
|
| Natpiraten |
Lagt på d. 07/03-2012 10:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 34 |
Jeg er storryger med 30-40 Cecil om dagen og jeg napper min sidste smøg inden tjekind i Kastrup og så ryger jeg først igen når vi er ude af lufthavnen i Bangkok. Viljestyrke, min ven...ting må ikke ha' total magt over een. ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 07/03-2012 10:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja dengang man var nikotin vrag ? have jeg et plastik rør med et filter i. Og det var såmænd ok, også da jeg holdt op ? tror jeg have det rør i lommen et helt år, dog uden at skifte filter ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 07/03-2012 11:43
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jeg mener ikke der må ryges i Novia Loungen, derimod er der et rygerum i Serviceair Loungen, De ligger lige overfor hinanden i Terminal 2 og Diners giver nu adgang til dem begge mod gebyr. Men trådstarteren håbede at kunne bruge Serviceair inden afrejse med natflyet med SAS?, men skippede ideen, da loungen lukker klokken 21, så hun kan desværre ikke bruge dit råd til nogen. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 07/03-2012 13:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
UPS Det er rigtigt Natty det er i Serviceair der må ryges. Beklager Kim
|
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 09/03-2012 08:22
|
Mange tak for hjælpen og jeg vil bestræbe mig på at blive røgfri til næste tur ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 09/03-2012 08:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
At blive røgfri var ikke et problem for mig, efter røg i 35 år holdt jeg fra dag til dag uden hjælp, jeg røg 60-80 smøger om dagen, og nu kan jeg smage konens gode mad og ryger stadig ikke på 3 år, jeg holdt op ude i Thailand. Jeg ønsker dig held og lykke med at blive røgfri Kirsten64.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/03-2012 09:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Ja jeg stoppede også med at ryge fra den ene dag til den anden,efter i over 30 år at ha røget 30 om dagen, Men jeg vil hellere bruge pengene til at rejse for. Man skal ikke udskyde med at stoppe,men gøre det med det samme. og det med at trappe ned er dumt.det virker ikke. næ læs bogen ENDELIG IKKE RYGER af allan carr OG stop med at være narkoman ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Enig.