Se indlæg|
Problemer
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 01/02-2012 21:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Hej Kenneth (2focus) Dette er mit første indlæg i denne tråd. Jeg har fulgt med fra starten, på sidelinien. Har mailet med Kenneth på PB og tilbudt min hjælp også. Vi har også talt i telefon sammen. Jeg tilbød min hjælp, ved at Kenneth kunne arbejde for mig i min forretning, og desuden havde jeg noget internet job han kunne udføre. På et tidspunkt trak jeg mig, men ikke mere end jeg stadig fulgte med og stadig ville hjælpe. Der kom en masse ting på banen, som jeg ikke kunne deltage i. Kenneth blev svinet til, og han svinet desværre også de folk til. Det var nok fordi han var desperat og blev gal over de sikkert usandheder, som kom frem. Jeg forstår ham udemærket. Mit indtryk er at han er et ok menneske, som bare er blevet taget i 'røven' af en Thai kvinde. 'Shit happens' og jeg har set det mange gange hernede. Hvis det hele kunne have været holdt i en ordentlig tone, er jeg sikker på at der var kommet nok bidrag ind, så Kenneth kunne have fået betalt overstay og billet. Lige nu er jeg glad på hans vegne og ønsker ham en god rejse hjem. Hvor pengene er kommet fra er faktisk ligegyldigt. Håber du får stablet en ny tilværelse på benene hjemme i Danmark. Held og lykke, er sikker på du klare den. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/02-2012 22:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
moerk5002 skrev: Fantastisk med et positivt indlæg- ikke det denne web s vælter i ,
Hej Kenneth (2focus) Dette er mit første indlæg i denne tråd. Jeg har fulgt med fra starten, på sidelinien. Har mailet med Kenneth på PB og tilbudt min hjælp også. Vi har også talt i telefon sammen. Jeg tilbød min hjælp, ved at Kenneth kunne arbejde for mig i min forretning, og desuden havde jeg noget internet job han kunne udføre. På et tidspunkt trak jeg mig, men ikke mere end jeg stadig fulgte med og stadig ville hjælpe. Der kom en masse ting på banen, som jeg ikke kunne deltage i. Kenneth blev svinet til, og han svinet desværre også de folk til. Det var nok fordi han var desperat og blev gal over de sikkert usandheder, som kom frem. Jeg forstår ham udemærket. Mit indtryk er at han er et ok menneske, som bare er blevet taget i 'røven' af en Thai kvinde. 'Shit happens' og jeg har set det mange gange hernede. Hvis det hele kunne have været holdt i en ordentlig tone, er jeg sikker på at der var kommet nok bidrag ind, så Kenneth kunne have fået betalt overstay og billet. Lige nu er jeg glad på hans vegne og ønsker ham en god rejse hjem. Hvor pengene er kommet fra er faktisk ligegyldigt. Håber du får stablet en ny tilværelse på benene hjemme i Danmark. Held og lykke, er sikker på du klare den. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| mpedersen024 |
Lagt på d. 01/02-2012 23:46
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
moerk5002. Flot og dejligt positivt indlæg,som jeg tror(håber) at mange af os herinde,trods alt er enige med dig i ang. Kenneth. Håber at han kommer godt hjem og får en ny og god tilværelse op at stå. |
|
|
|
| Spetsnaz |
Lagt på d. 02/02-2012 01:03
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Heldigvis blæser der nye vinde i thailand, overfor lovovertræder og plattenslagere.![]() Vil tro og håber at al korrespondance fremover, med løgnhalsen og plattenheimeren Kenneth, vil blive via Suan Phlu Detention Center 507 Soi Suan Plu, South Sathon Road, Bangkok. ![]() [img]http://static.thaivisa.com/pics/idc-bangkok.jpg[/img] is not a valid Image. THAI IMMIGRATION INTRODUCES JAIL TIME FOR OVERSTAYERS ! VISA OVERSTAY: The Untold Story Jail time for foreigners BANGKOK (thaivisa.com): -- Allegedly tired of overstaying foreigners arriving at Suvarnabhumi airport with a valid air ticket and the maximum fine of 20,000 baht in their hands, the Immigration Department is now arresting and jailing people before permitting them to leave Thailand. Anybody who has overstayed a valid visa in Thailand beyond a period of six weeks (42 days) is no longer permitted to simply turn up with the cash and an air ticket and leave the country after filling in a few forms and handing over the wedge. For many years now it has been possible for people on long overstay to simply gather together the maximum fine under law of 20,000 baht, purchase an air ticket, travel to Suvarnabhumi and leave Thailand after completing a few formalities. With a change in the command at the top of the Immigration Department ladder this has now altered and anyone whose overstay is 42 days or longer is likely to be arrested. People on overstay of less than three weeks (21 days) are still able to arrive at the airport with the correct amount of folding stuff, pay the fine due and leave Thailand. The grey area is for those whose overstay falls in the period between three and six weeks; that is, between 22 and 41 days. They can potentially have a problem. It is being suggested anyone whose overstay falls into this time frame should be aware that it will be up to the Immigration officer and his superiors at an airport or land border crossing to decide whether to detain the recalcitrant foreigner or permit him, or her, to leave unhindered, after payment of the overstay fine has been levied. As with many legal situations in Thailand involving foreigners and money, the rules tend to bend with the circumstances, and the mood of the relevant official or officials. Nonetheless, it is being stated quite unequivocally that anyone on overstay exceeding 42 days (six weeks) will be arrested. They will then spend at the very least one or two days behind bars while waiting for the necessary paperwork to be processed. Most will eventually spend some time inspecting the stripy sunlight at the Immigration Detention Centre (IDC) in Bangkok . SEEK LEGAL ADVICE AND ASSISTANCE FROM YOUR EMBASSY While embassy officers cannot circumvent or interfere in the process of Thai law they can advise overstayers on the best course of action and provide assistance for their nationals while in custody. Overstay 1 - 21 days: Pay a fine 500 Baht/day at Airport/land border * Overstay 22 - 41 days: Pay a fine 500 Baht/day, possible arrest/detention, deportation, possible blacklisting * Overstay 42 days or more: Pay a fine up to 20,000 Baht + arrest/detention + deportation, possible blacklisting [img]http://static.thaivisa.com/pics/idc-2.jpg[/img] is not a valid Image. http://www.thaivi...erstayers/ Redigeret af Spetsnaz d. 02/02-2012 01:09 |
|
|
|
| mpedersen024 |
Lagt på d. 02/02-2012 01:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Altid dejligt med disse positive og belærende indlæg,som du jo tilsyneladende er expert i, ifølge din historik herinde på DTW. Men må da sige, at du laver noget af en vending i forhold til dit syn på Kenneth,fra dette: Stop nu det visa ævl. Tråden drejer sig alså om en DANSKER der er i alvorlige problemer i thailand, hjælpen kan kun gå for langsomt ! Og til det stik modsatte: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. -------------------------------------------------------------------------------- Du virker utroligt bedre vidende om alt og meget belærende overfor folk.Hvad med at komme ned på jorden til vi andre og måske prøve at udvise lidt forståelse og tolerence overfor andre mennesker,der måske ikke er så heldige som du. Det er jo så pokkers let,at sidde på den grønne gren,mens alt er godt og dejligt og belærer og se ned på andre mennesker,der er kommet i en uheldig situation(selvforskyldt eller ej)måske du,som efter eget udsagn ved en masse om thailand og thai kultur osv. skulle prøve at genopfriske kapitlet vedr. Kharma! |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 03:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Tak Patirak |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 03:57
|
fckguld skrev: 2focus skrev: Kenneth lad nu være med diskutere med alle de pap næser , de kæfter bare op.girobank skrev: 2focus du opholder dig ulovligt i landet og har heller ikke visa/opholdstilladelse, så man kan vist diskutere, om du ikke har gået tiggergang herinde?! men jeg gider ikke dit ordkløveri. håber du kommer helskindet ud af landet og ikke bliver lagt i håndjern i lufthavnen-for så er din billet jo intet værd. Korrekt Giro,opholder mig ulovligt i landet og spoeger om hjaelp ang arbejde,hvilket kan medfoere en risiko for arbejdsgiver.. Saa er inde og spoerge om hjaelp tigge hvis det lyder bedre... Hilsen Kenneth Agree |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 04:33
|
moerk5002 skrev: Hej Kenneth (2focus) Dette er mit første indlæg i denne tråd. Jeg har fulgt med fra starten, på sidelinien. Har mailet med Kenneth på PB og tilbudt min hjælp også. Vi har også talt i telefon sammen. Jeg tilbød min hjælp, ved at Kenneth kunne arbejde for mig i min forretning, og desuden havde jeg noget internet job han kunne udføre. På et tidspunkt trak jeg mig, men ikke mere end jeg stadig fulgte med og stadig ville hjælpe. Der kom en masse ting på banen, som jeg ikke kunne deltage i. Kenneth blev svinet til, og han svinet desværre også de folk til. Det var nok fordi han var desperat og blev gal over de sikkert usandheder, som kom frem. Jeg forstår ham udemærket. Mit indtryk er at han er et ok menneske, som bare er blevet taget i 'røven' af en Thai kvinde. 'Shit happens' og jeg har set det mange gange hernede. Hvis det hele kunne have været holdt i en ordentlig tone, er jeg sikker på at der var kommet nok bidrag ind, så Kenneth kunne have fået betalt overstay og billet. Lige nu er jeg glad på hans vegne og ønsker ham en god rejse hjem. Hvor pengene er kommet fra er faktisk ligegyldigt. Håber du får stablet en ny tilværelse på benene hjemme i Danmark. Held og lykke, er sikker på du klare den. Hej igen Moerk, Og tak for den hjaelp du tilboed mig tidligt i forloebet,og forstod udmaerket din beslutning,set i lyset af den maade traaden loeb af sporet paa,og at jeg ikke kunne kontrollere mig selv i div svar/indlaeg. Maa se i oejene at jeg nu ogsaa er blevet medlem i den store klub ( taget i roeven/naiv klub ) maa citere dig: ' Shit Happens '...Er ikke i tvivl om at en del aktive/inaktive brugere har trukket sig pga mangel paa selvkontrol fra undertegnede.... Tak fordi du melder dig i traaden ( god rejse osv ) og hvis jeg en dag kommer tilbage ( ferie ell ligende ) kigger jeg forbi og ringer med klokken.......... Og held og lykke til dig, din forretning og hvilken valg du traeffer fremover.. Mvh Kenneth Jensen |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 04:59
|
Spetsnaz skrev: Heldigvis blæser der nye vinde i thailand, overfor lovovertræder og plattenslagere. ![]() Vil tro og håber at al korrespondance fremover, med løgnhalsen og plattenheimeren Kenneth, vil blive via Suan Phlu Detention Center 507 Soi Suan Plu, South Sathon Road, Bangkok. ![]() [img]http://static.thaivisa.com/pics/idc-bangkok.jpg[/img] is not a valid Image. THAI IMMIGRATION INTRODUCES JAIL TIME FOR OVERSTAYERS ! VISA OVERSTAY: The Untold Story Jail time for foreigners BANGKOK (thaivisa.com): -- Allegedly tired of overstaying foreigners arriving at Suvarnabhumi airport with a valid air ticket and the maximum fine of 20,000 baht in their hands, the Immigration Department is now arresting and jailing people before permitting them to leave Thailand. Anybody who has overstayed a valid visa in Thailand beyond a period of six weeks (42 days) is no longer permitted to simply turn up with the cash and an air ticket and leave the country after filling in a few forms and handing over the wedge. For many years now it has been possible for people on long overstay to simply gather together the maximum fine under law of 20,000 baht, purchase an air ticket, travel to Suvarnabhumi and leave Thailand after completing a few formalities. With a change in the command at the top of the Immigration Department ladder this has now altered and anyone whose overstay is 42 days or longer is likely to be arrested. People on overstay of less than three weeks (21 days) are still able to arrive at the airport with the correct amount of folding stuff, pay the fine due and leave Thailand. The grey area is for those whose overstay falls in the period between three and six weeks; that is, between 22 and 41 days. They can potentially have a problem. It is being suggested anyone whose overstay falls into this time frame should be aware that it will be up to the Immigration officer and his superiors at an airport or land border crossing to decide whether to detain the recalcitrant foreigner or permit him, or her, to leave unhindered, after payment of the overstay fine has been levied. As with many legal situations in Thailand involving foreigners and money, the rules tend to bend with the circumstances, and the mood of the relevant official or officials. Nonetheless, it is being stated quite unequivocally that anyone on overstay exceeding 42 days (six weeks) will be arrested. They will then spend at the very least one or two days behind bars while waiting for the necessary paperwork to be processed. Most will eventually spend some time inspecting the stripy sunlight at the Immigration Detention Centre (IDC) in Bangkok . SEEK LEGAL ADVICE AND ASSISTANCE FROM YOUR EMBASSY While embassy officers cannot circumvent or interfere in the process of Thai law they can advise overstayers on the best course of action and provide assistance for their nationals while in custody. Overstay 1 - 21 days: Pay a fine 500 Baht/day at Airport/land border * Overstay 22 - 41 days: Pay a fine 500 Baht/day, possible arrest/detention, deportation, possible blacklisting * Overstay 42 days or more: Pay a fine up to 20,000 Baht + arrest/detention + deportation, possible blacklisting [img]http://static.thaivisa.com/pics/idc-2.jpg[/img] is not a valid Image. http://www.thaivi...erstayers/ Hej troll. Tror du at med det jeg har vearet igemmen,min mor, taget i roeven og smidt paa gaden uden penge med overstay,at et mindre ophold i et thaifaengsel kan knaekke/skraemme mig... Hvis det er din overbevisning burde du moede op i lufthavnen og faa det live... Du omtaler worldspreads i dit sidste angreb som et spilleFIRMA det fortaeller lidt om hvor meget du undersoeger tingene,foer du poster det... Worldspreads er et boersnoteret selskab med kontorer rundt omkring i hele verden.et firma er noget en knold/troll som dig kan aabne paa en dag.. Det kunne vaere du ligesom frank skulle tage et alcoholfri maanede,saa er der ogsaa til lommepengene naar du skal herud i maj, paa dit aarlige 2 ugers visit... Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 06:01
|
Hjemkomst: Som skrevet tidligere har jeg faaet fremskaffet billet og 20.000 bath til overstay,det kunne ikke vaeret sket uden moralsk stoette og bidrag fra Labri,Patirak,moerk,Al48,Fckguld,og 2 anonyme som jeg er i kontakt med via mail,og faa andres tilkendegivelse i traaden.. Deres moralske opbakning/bidrag har givet mig luft i hverdagen til at taenke klart. og fortage mig nogen ting saa jeg nu kommer hjem, men ogsaa har et arbejde... De involverede vil faa en pb... Mange tak endnu engang !! PS. Labri meld dig venligst paa banen ang de 4600 bath du har stoettet med,evt et godt formaal efter dit oenske..ellers er jeg bange for at jeg braender dem af ( naeste gang jeg kommer til Thailand ) paa Moerk's bar Saa maa du moede op der........... |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/02-2012 06:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
2focus skrev: Hjemkomst: Som skrevet tidligere har jeg faaet fremskaffet billet og 20.000 bath til overstay,det kunne ikke vaeret sket uden moralsk stoette og bidrag fra Labri,Patirak,moerk,Al48,Fckguld,og 2 anonyme som jeg er i kontakt med via mail,og faa andres tilkendegivelse i traaden.. Deres moralske opbakning/bidrag har givet mig luft i hverdagen til at taenke klart. og fortage mig nogen ting saa jeg nu kommer hjem, men ogsaa har et arbejde... De involverede vil faa en pb... Mange tak endnu engang !! PS. Labri meld dig venligst paa banen ang de 4600 bath du har stoettet med,evt et godt formaal efter dit oenske..ellers er jeg bange for at jeg braender dem af ( naeste gang jeg kommer til Thailand ) paa Moerk's bar Saa maa du moede op der...........Det lyder som en fornuftig disposition hvis du brænder dem af på Mørk's bar - Håber jeg kan være tilstede ![]() Kom godt hjem & skriv tilbage når du har dansk grund under fødderne. Hej og med mvh. Labri |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 02/02-2012 07:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
2focus skrev: Tror du at med det jeg har vearet igemmen,min mor, taget i roeven og smidt paa gaden uden penge med overstay,at et mindre ophold i et thaifaengsel kan knaekke/skraemme mig... Uanset hvor lidt pænt han skrev det, så sørg nu for at møde op i god tid eller få det ordnet på forhånd hos immigration i Bangkok. Det er vel også lidt pest og kolera-valg for immigration. Hvis de ikke gør noget, slipper farangen afsted med at overtræde de nye skærpede regler. Hvis de gør noget, risikerer de, at farangen ikke kommer afsted. Spørg gerne på ambassaden, hvad der er den bedste fremgangsmåde. Det vil i hvert fald være rigtigt surt, hvis du bliver tilbageholdt så længe, at du ikke når den planlagte afgang. I så fald skal du skaffe en ny billet, og det skal gøres fra en fængelscelle. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 08:26
|
Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Tror du at med det jeg har vearet igemmen,min mor, taget i roeven og smidt paa gaden uden penge med overstay,at et mindre ophold i et thaifaengsel kan knaekke/skraemme mig... Uanset hvor lidt pænt han skrev det, så sørg nu for at møde op i god tid eller få det ordnet på forhånd hos immigration i Bangkok. Det er vel også lidt pest og kolera-valg for immigration. Hvis de ikke gør noget, slipper farangen afsted med at overtræde de nye skærpede regler. Hvis de gør noget, risikerer de, at farangen ikke kommer afsted. Spørg gerne på ambassaden, hvad der er den bedste fremgangsmåde. Det vil i hvert fald være rigtigt surt, hvis du bliver tilbageholdt så længe, at du ikke når den planlagte afgang. I så fald skal du skaffe en ny billet, og det skal gøres fra en fængelscelle. Hej Kim, Jeg vil ringe til ambassaden i morgen og spoerge dem til raards, moede tidligt op i lufthavnen uanset hvad... Tak for paamindelsen..... Hilsen Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 08:40
|
mpedersen024 skrev: Altid dejligt med disse positive og belærende indlæg,som du jo tilsyneladende er expert i, ifølge din historik herinde på DTW. Men må da sige, at du laver noget af en vending i forhold til dit syn på Kenneth,fra dette: Stop nu det visa ævl. Tråden drejer sig alså om en DANSKER der er i alvorlige problemer i thailand, hjælpen kan kun gå for langsomt ! Og til det stik modsatte: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. -------------------------------------------------------------------------------- Du virker utroligt bedre vidende om alt og meget belærende overfor folk.Hvad med at komme ned på jorden til vi andre og måske prøve at udvise lidt forståelse og tolerence overfor andre mennesker,der måske ikke er så heldige som du. Det er jo så pokkers let,at sidde på den grønne gren,mens alt er godt og dejligt og belærer og se ned på andre mennesker,der er kommet i en uheldig situation(selvforskyldt eller ej)måske du,som efter eget udsagn ved en masse om thailand og thai kultur osv. skulle prøve at genopfriske kapitlet vedr. Kharma! Hej Pedersen, Saet ham paa ignore,tydligt at han skriger paa opmaeksomhed ' Dont feed the troll ' har svaert ved selv at overholde det ![]() Hilsen Kenneth |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/02-2012 09:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg er efterhånden ved at være træt af læse de negative indlæg her i tråden. Nu da er lykkedes Kenneth at få samlet midler sammen til billet/overstay, hvorfor fortsætter i negative røvhuller så med indlæg om alverdens ulykker i lufthavnen ? Kenneth: Hvis du ønsker 'ren røv at trutte i' når du kommer til lufthavnen, så smider du mig en mail og vi finder ud af noget med et visarun. Du skal såmænd bare trække én dag ud af kalenderen, og så er det problem løst. Mvh. Labri |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 09:27
|
Labri skrev: Jeg er efterhånden ved at være træt af læse de negative indlæg her i tråden. Nu da er lykkedes Kenneth at få samlet midler sammen til billet/overstay, hvorfor fortsætter i negative røvhuller så med indlæg om alverdens ulykker i lufthavnen ? Kenneth: Hvis du ønsker 'ren røv at trutte i' når du kommer til lufthavnen, så smider du mig en mail og vi finder ud af noget med et visarun. Du skal såmænd bare trække én dag ud af kalenderen, og så er det problem løst. Mvh. Labri Hej, Det havede jeg helt glemt Labri,kan godt huske hvad du skrev i pb ang dit eget visarun,tror nok det er loesningen Sender pb senere saa tager vi den der. Du sender penger laerer mig at stave,og loesning ang visa ( har din pb endnu ang dit eget visarun) Letter paa hatten og boejer mig i stoevet !! Forsat god dag Labri Hilsen Kenneth |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 02/02-2012 09:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Labri skrev: Nu da er lykkedes Kenneth at få samlet midler sammen til billet/overstay, hvorfor fortsætter i negative røvhuller så med indlæg om alverdens ulykker i lufthavnen ? Fordi det er yderst relevant. Du vil vel heller ikke selv foreslå ham bare at møde op to timer før afgang? Kenneth har et problem med overstay, og det skal løses. Om det gøres ved at møde op hos immigration dagen før, møde op ekstra tidligt i lufthavnen eller med et visarun, er jo sådan set lige meget. Bare det bliver løst. Det nytter i hvert fald ikke at lukke øjnene eller glemme alt om det, til man står i lufthavnen. Kenneth, vend gerne tilbage med, hvordan du fik løst problemet, og hvordan det gik. Der kan jo være andre, der kan få brug for den viden senere hen. |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 02/02-2012 09:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Der var intet problem med "kraftigt overstay" (ca. 10 mdr.), da jeg igår ledsagede en god ven til lufthavnen. Naturligvis måtte han erlægge de 20.000 Baht og vente ca. 10 minutter, indtil papirerne var klaret. Forøvrigt rejste han på returbillet Bangkok- Amsterdam-Billund og vender tilbage på sit arbejde, her i Bangkok, om to måneder.... Tilslutter mig fuldt ud Labri`s indlæg 375 og ønsker Focus2 held og lykke med fremtiden... |
|
|
|
| svendborg |
Lagt på d. 02/02-2012 09:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
Jeg har lige læst ham 2focussees forklaringer om alting, men nu skal han altså hjem, hvis de lader ham flyve.. En lind tilstrømning af kontanter er åbenbart blevet tilført hans konto, så han har kunnet betale sin sinsot....(overstay) samt billet hjem... men det løser selvfølgelig ikke vejen igennem dem med stjerner og andet som skal godkende hans, (er ikke engang klar over hvor mange års overstay). Der skal da ikke herske tvivl om, at jeg ønsker ham held og lykke, for det er jeg overbevist om han får brug for... Det der jo egentligt er det forfærdelige er, at i alt dette sammensurium. De få mennesker der nu engang tror, de har gjort en indsats. De er nu overbevist om,at en glorificering af er på sin plads. Der vil jo nok ikke bliver et øje tørt, når de alle mødes i Danmark til en fælles sammenkomst over et stykke dejligt smørrebrød med en lille en til. Jeg ved ikke med jer, men jeg er da skuffet over, at jeg blev svinet til, fordi jeg tilbød ærligt arbejde, for kontanter, men jeg blev da lidt negativ, da jeg pludselig blev påduttet, at jeg ikke var seriøs.... fordi jeg ikke gjorde som bidragsnyder ville. Der er bare gang i de små dråber til øjnene lige nu... Tag jer dog sammen. Lad ham Sinsot, snyt og andet tage hjem... Håber du får et godt liv i det danske, og jeg håber da du ikke laver samme fejl engang til, men det tvivler jeg sgu nok på efter de svadaer du har lukket ud til velmenende mennesker. Man må da bare håbe og bede til, at du og vennerne nu holder jeres fortsatte tilkendegivelser over for hinanden på et PB niveau, men det er jo nok for meget forlangt..... Ka du have det godt Kenneth....
Redigeret af svendborg d. 02/02-2012 10:19 |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 02/02-2012 10:26
|
svendborg skrev: Jeg har lige læst ham 2focussees forklaringer om alting, men nu skal han altså hjem, hvis de lader ham flyve.. En lind tilstrømning af kontanter er åbenbart blevet tilført hans konto, så han har kunnet betale sin sinsot....(overstay) samt billet hjem... men det løser selvfølgelig ikke vejen igennem dem med stjerner og andet som skal godkende hans, (er ikke engang klar over hvor mange års overstay). Der skal da ikke herske tvivl om, at jeg ønsker ham held og lykke, for det er jeg overbevist om han får brug for... Det der jo egentligt er det forfærdelige er, at i alt dette sammensurium. De få mennesker der nu engang tror, de har gjort en indsats. De er nu overbevist om,at en glorificering af er på sin plads. Der vil jo nok ikke bliver et øje tørt, når de alle mødes i Danmark til en fælles sammenkomst over et stykke dejligt smørrebrød med en lille en til. Jeg ved ikke med jer, men jeg er da skuffet over, at jeg blev svinet til, fordi jeg tilbød ærligt arbejde, for kontanter, men jeg blev da lidt negativ, da jeg pludselig blev påduttet, at jeg ikke var seriøs.... fordi jeg ikke gjorde som bidragsnyder ville. Der er bare gang i de små dråber til øjnene lige nu... Tag jer dog sammen. Lad ham Sinsot, snyt og andet tage hjem... Håber du får et godt liv i det danske, og jeg håber da du ikke laver samme fejl engang til, men det tvivler jeg sgu nok på efter de svadaer du har lukket ud til velmenende mennesker. Ka du have det godt Kenneth.... ![]() Hello ( er der nogen? ) Jeg fatter stort set ikke, et eneste ord i dit intetsigende indlaeg,dog ser jeg hurtigt at du ikke kan ligge 2 og 2 sammen.saa lad mig hjaelpe dig. Jeg har modtaget 2650 anonym, 2650 Fckguld og 4000 fra labri, i alt 9300 ( er du med endnu eller har jeg tabt dig i denne vanskelige udregning ) 9300 bath daekker ikke overstay og billet... Ps. Worldspreads er ikke noget for dig tro mig!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.