Se indlæg|
Problemer
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 26/01-2012 10:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
2focus skrev: Hej er ude af denne traad.................. Er der nogen der vil mig noget maa de henvende sig i pb.forbliver aktiv og forventer at skrive 2 indlaeg mere. Omhandlende tilbagebetaling af de paenge jeg har modtaget ( Fckguld og anonym ) Kenneth Til 2focus Du har jo skrevet nu, mere end én gang vi ikke høre mere fra dig, men du bliver ved. Ved du, hvad du selv vil??? SteenJ pt. Phatum Tani Bkk, TH. |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2012 11:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
SteenJ skrev: 2focus skrev: Hej er ude af denne traad.................. Er der nogen der vil mig noget maa de henvende sig i pb.forbliver aktiv og forventer at skrive 2 indlaeg mere. Omhandlende tilbagebetaling af de paenge jeg har modtaget ( Fckguld og anonym ) Kenneth Til 2focus Du har jo skrevet nu, mere end én gang vi ikke høre mere fra dig, men du bliver ved. Ved du, hvad du selv vil??? SteenJ pt. Phatum Tani Bkk, TH. Tror såmænd bare at 2focus gerne vil hjem - Har lidt travlt nu men vender tilbage senere med et par indlæg mvh. Labri |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 26/01-2012 12:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Nu er 2focus jo ikke den eneste der har sagt farvel og tak i denne tråd se feks Labti/Pers indlæg #202 få webmaster til at slette min profil. Dette forum var desværre ikke noget for migKa' i ha' det godt allesammen og igen i #216 jeg er havnet på Ekstra Bladet's debatforum 'Nationen Jeg smutter igen Kim
|
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2012 12:13
|
|
kro90 skrev: Nu er 2focus jo ikke den eneste der har sagt farvel og tak i denne tråd se feks Labti/Pers indlæg #202 få webmaster til at slette min profil. Dette forum var desværre ikke noget for migKa' i ha' det godt allesammen og igen i #216 jeg er havnet på Ekstra Bladet's debatforum 'Nationen Jeg smutter igen @ kro90 Du har fuldstændig ret. Jeg har skrevet et par overilede indlæg - undskyld Men jeg agter ikke at stikke halen mellem benene når jeg har givet tilsagn om hjælp. Jeg bliver hængende lidt endnu mvh. Labri ( aka 'Per' ) |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2012 20:59
|
|
Labri er tilbage igen ![]() Ærgeligt at tråden skulle slutte som det er tilfældet nu. Jeg havde til det sidste håbet på at 'patirak' kom hjem fra Burma og fik tråden på ret kurs igen. 'patirak' har trukket sig, og det respekterer jeg fuldt ud. Hvis Kenneth havde holdt en mere sober tone, så tror jeg godt at vi kunne finde ud af at få ham hjem. Olsen99 tilbød jo flybillet, og vi andre var godt på vej til at betale overstaybøden. Det glæder mig at feks. 'kimkingo' har fulgt tråden og har tænkt på at støtte 'projektet' Og jeg er overbevist om at der er adskillige DTW brugere, der gerne ville hjælpe men ventede på at indsamlingen blev 'sat på skinner' Jeg har selv haft et meget alvorligt overstay-problem (langt-langt over 42 dage = 20 K THB i bøde + evt. spjældtur) Jeg tog chacen i foregårs og tog på et visarun. Det gik fint - No problem - Jeg fik endda et smil af den søde immigrationofficer (hun så pisse godt ud),der behandlede min sag. Mange af I DTW brugere har været skeptisk om Kenneth er ærlig . Det har jeg naturlivis også været, men jeg kom til konklutionen: Labri vil gerne hjælpe (Kan max. miste 2 K Bath) På visarunturen i forgårs sad jeg og røvkede mig. Jeg begyndte at digte/rime Mine anstrengelser udi digte/rime kunsten kommer i mit næste indlæg. mvh. Labri |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2012 21:23
|
|
Mine Damer & Herrer Læn jer tilbage i stolen, og nyd dagens kulturelle indlæg Digtet/rimet hedder: Worst case scenario No money - No honey Short of cash - Overstay is not funny If Kenneth isn't telling the truth Then I have acted like a youth But I followed my intiution/my heart Later I'll go to the pub and play dart Can't handle a cue, but will also try to play Pool Still laughing high and loud, because I was a fool In the Pub I'll pick up a beautiful tart Bonk her & finish off with a giant fart Dagens digt kan muligvis synges på melodien: "Uden øl og langt fra hjemmet " (kræver dog at man har indtaget rigelige mængder af humle, og at man udleverer høreværn til alle personer i 120 meters afstand) Mvh. Labri Redigeret af d. 26/01-2012 21:31 |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 27/01-2012 14:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
![]() Den er go', selv om det kniber lidt med jamberne. Hvad man dog ikke kan få tid til på et visa-run. ![]() |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 31/01-2012 14:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Til Fckguld tak faar dit bidrag,naar jeg kommer hjem kontakter jeg dig via mail,saa jeg kan faa betalt det jeg skylder,goer mig en tjenste at poste det herinde naar de er modtaget. Jeg skrev til webmaster at jeg ville blive herinde pga den repons jeg fik ang min traad, det loefte kommer jeg til at bryde da jeg mener at de fleste af de brugere der var indover min traad.Lever op til alt hvad jeg foragter ang danskere i Thailand ( 7/11 bedrevidende no life xxxx ) Af den hjaelp jeg modtog var der kun Fckguld fra traaden der hjalp,modtog ydeligere et bidrag via pb ( anonym ) og 2 jobtilbud,den ene sprang fra da han ikke vidste hvad der var op eller ned,den anden bruger kommer til Thailand om nogen maaneder og har fastholdt sin stoette via mails. Saa har Al48 via pb tilbudt at sende penge til mig hvis jeg virkelig var i noed (1000 bath) men jeg afslog det.. Men mange tak for din villighed Al48. Saa har jeg faaet pb fra anden brugere i traaden om oekonomisk hjaelp ( skulle bare sende mit fulde navn ) hvad jeg gjorde,men har ikke hoert fra ham flot at melde sin stoette op i en traad op til flere gange og pb og saa bare lade som ingenting.. Gider ikke naevne nick... Den stoette jeg har modtaget anonymt ( penge job osv ) har vaeret med den begrundelse,at det altid loeber af sporet,og derfor gad de ikke poste i traaden,siger vil lidt om jer! Farvel til Al48,Fckguld og andre der bare har foelt sig underholdt uden at deltage... Kenneth |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 31/01-2012 14:58
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Kenneth Tillykke med det, men du er ikke kommet hjem endnu. Der er vist ogsaa noget omkring immigration og overstay saa vidt jeg husker, hvordan klarer du det ? God rejse hjem. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 31/01-2012 16:12
|
hugoboerge skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Kenneth Tillykke med det, men du er ikke kommet hjem endnu. Der er vist ogsaa noget omkring immigration og overstay saa vidt jeg husker, hvordan klarer du det ? God rejse hjem. Har faaet sendt penge til overstay og billet er koebt via nettet i DK |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 31/01-2012 16:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Til Fckguld tak faar dit bidrag,naar jeg kommer hjem kontakter jeg dig via mail,saa jeg kan faa betalt det jeg skylder,goer mig en tjenste at poste det herinde naar de er modtaget. Jeg skrev til webmaster at jeg ville blive herinde pga den repons jeg fik ang min traad, det loefte kommer jeg til at bryde da jeg mener at de fleste af de brugere der var indover min traad.Lever op til alt hvad jeg foragter ang danskere i Thailand ( 7/11 bedrevidende no life xxxx ) Af den hjaelp jeg modtog var der kun Fckguld fra traaden der hjalp,modtog ydeligere et bidrag via pb ( anonym ) og 2 jobtilbud,den ene sprang fra da han ikke vidste hvad der var op eller ned,den anden bruger kommer til Thailand om nogen maaneder og har fastholdt sin stoette via mails. Saa har Al48 via pb tilbudt at sende penge til mig hvis jeg virkelig var i noed (1000 bath) men jeg afslog det.. Men mange tak for din villighed Al48. Saa har jeg faaet pb fra anden brugere i traaden om oekonomisk hjaelp ( skulle bare sende mit fulde navn ) hvad jeg gjorde,men har ikke hoert fra ham flot at melde sin stoette op i en traad op til flere gange og pb og saa bare lade som ingenting.. Gider ikke naevne nick... Den stoette jeg har modtaget anonymt ( penge job osv ) har vaeret med den begrundelse,at det altid loeber af sporet,og derfor gad de ikke poste i traaden,siger vil lidt om jer! Farvel til Al48,Fckguld og andre der bare har foelt sig underholdt uden at deltage... Kenneth Hvad er det du foragter ved danskere? Uden jeg skal bore for meget i det! Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 31/01-2012 17:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Rart at høre. Og da sådan set også meget fint med et resumé af hjælpen. Men du glemmer at nævne, at flere var villige, men sprang fra på grund af din opførsel i tråden ![]() Sørg nu for at tage til lufthavnen eller besøg immigrationsmyndighederne i god tid, så du ikke bliver tilbageholdt og misser dit fly. Og så held og lykke med at få stablet en tilværelse på benene i Danmark. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 31/01-2012 21:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
2focus skrev: Som tidligere nævnt vil jeg ikke have en krone - kan sikkert tilbyde dig en del job, når du i dk (div maler opgaver ) giv mig en mail når du er landet- så drikker vi en kop kaffe.
Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Til Fckguld tak faar dit bidrag,naar jeg kommer hjem kontakter jeg dig via mail,saa jeg kan faa betalt det jeg skylder,goer mig en tjenste at poste det herinde naar de er modtaget. Jeg skrev til webmaster at jeg ville blive herinde pga den repons jeg fik ang min traad, det loefte kommer jeg til at bryde da jeg mener at de fleste af de brugere der var indover min traad.Lever op til alt hvad jeg foragter ang danskere i Thailand ( 7/11 bedrevidende no life xxxx ) Af den hjaelp jeg modtog var der kun Fckguld fra traaden der hjalp,modtog ydeligere et bidrag via pb ( anonym ) og 2 jobtilbud,den ene sprang fra da han ikke vidste hvad der var op eller ned,den anden bruger kommer til Thailand om nogen maaneder og har fastholdt sin stoette via mails. Saa har Al48 via pb tilbudt at sende penge til mig hvis jeg virkelig var i noed (1000 bath) men jeg afslog det.. Men mange tak for din villighed Al48. Saa har jeg faaet pb fra anden brugere i traaden om oekonomisk hjaelp ( skulle bare sende mit fulde navn ) hvad jeg gjorde,men har ikke hoert fra ham flot at melde sin stoette op i en traad op til flere gange og pb og saa bare lade som ingenting.. Gider ikke naevne nick... Den stoette jeg har modtaget anonymt ( penge job osv ) har vaeret med den begrundelse,at det altid loeber af sporet,og derfor gad de ikke poste i traaden,siger vil lidt om jer! Farvel til Al48,Fckguld og andre der bare har foelt sig underholdt uden at deltage... Kenneth DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/01-2012 22:13
|
|
hugoboerge skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Kenneth Tillykke med det, men du er ikke kommet hjem endnu. Der er vist ogsaa noget omkring immigration og overstay saa vidt jeg husker, hvordan klarer du det ? God rejse hjem. @ 'hugoboerge' Du stillede et spørgsmål ang. overstayproblemet, og her er mit svar ! Med 20 K Baht ! Redigeret af d. 31/01-2012 22:42 |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/01-2012 23:43
|
|
Frank skrev: Spetsnaz skrev: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. Helt enig. Men derfor kan dem som stoler på ham jo godt sende penge til ham alligevel. Jeg er sikker på, at Kennet gerne tager i mod pengene under alle omstændigheder. Der er altid plads til en ekstra mønt i lommen på en gambler i nød. ![]() Bare fckguld og Labri lige vil give et vink, når tilbagebetalingen begynder. Labri har frabedt sig tilbagebetaling, idet jeg IKKE låner penge ud, men blot giver en skærv eller to til én i nød. Kenneth instiserer på at han ønsker at betale tilbage, men dét kan han godt glemme alt om. Det er nemlig mig der har fat i den lange ende !! - Han er nødt til at få mit bankkontonummer hvortil han kan indbetale beløbet. - Og det får han ikke Herrestegud: Få K Baht kan ikke bringe min økonomi i fare (og heller ikke hvis det viser sig at jeg er blevet taget ved næsen) Jeg var/er overbevist om at Kenneth var/er på røven. Grin bare hvis jeg tog fejl... - Så opretter vi en tråd der hedder 'Fjolset 'Labri' Mvh. Labri Redigeret af d. 01/02-2012 00:12 |
|
|
|
| mpedersen024 |
Lagt på d. 01/02-2012 00:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Labri skrev: Frank skrev: Spetsnaz skrev: Kan i kære medlemmer her på siden virkelig ikke se at Kenneth rundbarbere alt og alle ? Der er intet i Kennets historie der hænger det mindste sammen. Tilmed når han er blevet presset med lidt uddybende spørgsmål der ikke lige passer ind i hans allerede udtænkte manuskript, går han helt agurk og kaster om sig med de værste svinere !. Han oplyser selv omkring sit krakket firma Excom aps. ved en søgning i cvr, dukker Excom totalbyg aps. op med adresse på Tranehaven i Brøndby. Dette firma var et malerfirma med ophørsdato 30-10-2007. En simpel Googlesøgning på email-adressen ( ) viser som første hit at denne email optræder i forbindelse med et jobopslag for bookmaker/spillefirmaet Globall a/s. Han siger også selv at han har jobbet for Wauw gaming og worldspread, Wauw gaming var et danksejet bookmaker/poker firma med base på Malta som "krakket" under mystiske omstændigheder i 2008. Worldspread er også et spillefima, nemlig aktiespil hvor man kan tabe mere end man investere ! Kan godt lide din være måde Labri.Godt der er nogen tilbage af din slags. Til trods for disse fakta, nægter Kenneth ethver kendskab til Globall a/s og adressen i Tranehaven i Brøndby. Han bruger også et udpræget spillersprog fra spillemiljøet, så som hustler, broke , ikke fået den bedste hånd i livet osv. Alså , meget drejer sig om spil, og det er måske årsagen til at Kenneth er Broke og har tabt hele molevitten i thailand. ? Husk, en ludoman er ligesom en narkoman, de er villige til med alle midler at gå efter det næste sus. . Se nu i øjene at Kenneth er en svindler/bedrager og eller Troll der rundbarbere hele borgermusikken her på websiden. Helt enig. Men derfor kan dem som stoler på ham jo godt sende penge til ham alligevel. Jeg er sikker på, at Kennet gerne tager i mod pengene under alle omstændigheder. Der er altid plads til en ekstra mønt i lommen på en gambler i nød. ![]() Bare fckguld og Labri lige vil give et vink, når tilbagebetalingen begynder. Labri har frabedt sig tilbagebetaling, idet jeg IKKE låner penge ud, men blot giver en skærv eller to til én i nød. Kenneth instiserer på at han ønsker at betale tilbage, men dét kan han godt glemme alt om. Det er nemlig mig der har fat i den lange ende !! - Han er nødt til at få mit bankkontonummer hvortil han kan indbetale beløbet. - Og det får han ikke Herrestegud: Få K Baht kan ikke bringe min økonomi i fare (og heller ikke hvis det viser sig at jeg er blevet taget ved næsen) Jeg var/er overbevist om at Kenneth var/er på røven. Grin bare hvis jeg tog fejl... - Så opretter vi en tråd der hedder 'Fjolset 'Labri' Mvh. Labri Kan godt lide din være måde Labri.Godt at der findes mennesker som dig endnu. Redigeret af mpedersen024 d. 01/02-2012 00:39 |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/02-2012 00:21
|
Labri skrev: hugoboerge skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Kenneth Tillykke med det, men du er ikke kommet hjem endnu. Der er vist ogsaa noget omkring immigration og overstay saa vidt jeg husker, hvordan klarer du det ? God rejse hjem. @ 'hugoboerge' Du stillede et spørgsmål ang. overstayproblemet, og her er mit svar ! Med 20 K Baht ! Jeg stillede ikke spoergsmaalet til dig, Labri. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2012 01:13
|
|
hugoboerge skrev: Labri skrev: hugoboerge skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Kenneth Tillykke med det, men du er ikke kommet hjem endnu. Der er vist ogsaa noget omkring immigration og overstay saa vidt jeg husker, hvordan klarer du det ? God rejse hjem. @ 'hugoboerge' Du stillede et spørgsmål ang. overstayproblemet, og her er mit svar ! Med 20 K Baht ! Jeg stillede ikke spoergsmaalet til dig, Labri. @ hugoboerge: Korrekt at du ikke stillede MIG spørgsmålet. Men er det helt forkert af mig at kommentere dit indlæg ? Overstay løsningen har jeg skrevet om i et tidligere indlæg her i tråden. Så dét er ikke noget problem, blot man har 20 K Baht. Undskylder hvis jeg har blandet mig i en PB (privat besked) Mvh. Labri |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/02-2012 02:45
|
Labri skrev: hugoboerge skrev: Labri skrev: hugoboerge skrev: 2focus skrev: Hello, Det er lykkes mig at komme hjem via egen hjaelp og rejser i naeste uge til danmark Kenneth Tillykke med det, men du er ikke kommet hjem endnu. Der er vist ogsaa noget omkring immigration og overstay saa vidt jeg husker, hvordan klarer du det ? God rejse hjem. @ 'hugoboerge' Du stillede et spørgsmål ang. overstayproblemet, og her er mit svar ! Med 20 K Baht ! Jeg stillede ikke spoergsmaalet til dig, Labri. @ hugoboerge: Korrekt at du ikke stillede MIG spørgsmålet. Men er det helt forkert af mig at kommentere dit indlæg ? Overstay løsningen har jeg skrevet om i et tidligere indlæg her i tråden. Så dét er ikke noget problem, blot man har 20 K Baht. Undskylder hvis jeg har blandet mig i en PB (privat besked) Mvh. Labri Goer ikke spor. Det undrer mig bare at lige pludselig har vedkommende faaet skrabet sammen til flybillet/boede for overstay osv. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 01/02-2012 08:10
|
Kim Ludvigsen skrev: Rart at høre. Og da sådan set også meget fint med et resumé af hjælpen. Men du glemmer at nævne, at flere var villige, men sprang fra på grund af din opførsel i tråden ![]() Sørg nu for at tage til lufthavnen eller besøg immigrationsmyndighederne i god tid, så du ikke bliver tilbageholdt og misser dit fly. Og så held og lykke med at få stablet en tilværelse på benene i Danmark. Ang min opfoersel,gang paa gang i div indlaeg blev jeg anklaget stemplet og doemt udfra nogen simple google soegninger,nar jeg svarede eller stillede mig til raadighed i div angreb,blev der klappet i som en oesters,saa kniber det med at holde den sobre tone.... Og sjovt nok du kommentere min opfoersel,du var selv lynhurtigt fremme ang en profil med samme nick paa et andet forum,og inden jeg naaede at forsvare mig. Havede du doemt mig og var i gang med politianmeldelse..... Og tror du ikke hvis jeg var den profil som er 2 aar gammel ( hvad jeg forstaar ) at jeg ville have et netvaerk derovre ang hjaelp.Hvis ikke, hvad er det saa lige jeg goer her, som staar til en politianmeldelse tilbyder min arbejdskraft/hjaelp i modydelse faar hjemsendelse... Gyser ved tanken om hvad du lusker rundt og laver om natten..Stakkels boern Ohh,nu anklagede jeg dig og doemte dig,svar nu i en sober tone som du selv forlanger,eller er der en ny politianmeldelse paa vej... IF YOU CANT TAKE DONT GIVE ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.