Se indlæg|
Problemer
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/01-2012 08:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
quote] 2focus. Gaar ud fra du ved man skal vise gyldigt id naar man modteager penge via westeren Det ved jeg og må vi da gå ud fra at du også gør det, da du jo selv har modtaget penge den vej. Dermed ikke sagt at flere WU er lidt nemme at komme udenom, har selv set det, ingen ID, lidt penge i lommen. Redigeret af natty d. 22/01-2012 09:00 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 09:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
alle. deltager egenligt ikke i denne traad mere for at soege hjaelp/bidrag,da jeg har noget paa haanden,men mere for at lukke munden paa div uintelligente taagehorn.har enda afslaaet et tilbud via en anden bruger paa 2000 bath til hjaelp ( overstay/billet) fordi der ikke er tilslutning nok. Kommer gerne med brugerens nick,saa han kan bekraefte det,fik en pb i dag Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 09:02
|
natty skrev: quote] 2focus. Gaar ud fra du ved man skal vise gyldigt id naar man modteager penge via westeren Det ved jeg og må vi da gå ud fra at du også gør det, da du jo selv har modtaget penge den vej. Dermed ikke sagt at flere WU er lidt nemme at komme udenom, har selv set det, ingen ID, lidt penge i lommen. Velkommen paa ignore.... hils de andre |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 22/01-2012 09:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
buffalo skrev: Endelig en fornuftig mand der ikke bare hyler op-TAK
Hvorfor hulen tager nogen af jer kloge hoveder der bor i Thailand ikke bare lige et møde med Kenneth hvor i ser mandens pas og andre relevante ting i denne lidt kedelige historie...Det vil da også være en fin anledning til at få et par kopper øl sammen med andre brugere her fra siden og så kan vi måske få en forklaring efter mødet........... det er vel for kedeligt for flere af jer,det er vel langt sjovere at svine hinanden til herHåber lige i finder ud af på en ordentlig måde hvad der er skidt og hvad der er kanel ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/01-2012 09:08
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
2focus skrev: natty skrev: quote] 2focus. Gaar ud fra du ved man skal vise gyldigt id naar man modteager penge via westeren Det ved jeg og må vi da gå ud fra at du også gør det, da du jo selv har modtaget penge den vej. Dermed ikke sagt at flere WU er lidt nemme at komme udenom, har selv set det, ingen ID, lidt penge i lommen. Velkommen paa ignore.... hils de andre Du skal være velkommen med hvad du gør, som jeg altid har sagt, ytringsfrihed er det bedste som findes, men ignorer bare hvem du vil, jeg kender iøvrigt ikke mine medsammenssvorne
Redigeret af natty d. 22/01-2012 09:12 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 22/01-2012 09:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
"Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen." Kim Kan du ikke godt henvis mig til det forum du omtaler ovenstående. Det vil jeg nemlig meget gerne læse. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 22/01-2012 09:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Labri skrev: Endnu et godt indlæg.
girobank skrev: Kenneth, du vælger helt tydeligt at undgå at svare på konkrete spørgsmål. Ser ud som om du kender nogle herinde? Folkeregisteret kan gå mange år tilbage, men hvad har det med sagen at gøre, er du bange for et eller andet? De røde advarselslamper blinker ret kraftigt hos mig. 8 år i Thailand og så "glemme" at forny sit visa-DEN TROR JEG IKKE RIGTIG PÅ. Hvad er dit reelle ærinde med din tråd??? Indtil det modsatter er bevist, så tror jeg på at Kennet gerne vil hjem i en fart. Hvis jeg skulle tage fejl i denne betragtning (og dermed øndker at yde et tilskud druk & hor) ja så kan jeg blot grine deraf. Det skider jeg på - ind imellem må man tage en chance/risiko. Der er ikke langt fra Bangkok til byen hvor Kenneth påstår han opholder sig. Hva' med at i tvivlere besøge Kenneth. Medbring et par 6-pack's Mvh. Labri DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/01-2012 09:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Kim Ludvigsen skrev: 2focus skrev: Kim Ludvigsen skrev: Det kunne være sjovere, hvis du havde svaret på den interessante del, nemlig at en person med samme brugernavn (2focus) i et andet forum praler med at trække brugerne herinde rundt i manegen. Du siger samme nick,maaske fornavn......men uden at have set det giver jeg 1000 gange pengene paa det ikke er samme mailadresse.. Og hvis jeg var webmaster der vil jeg banne den bruger instand,da det ikke kan vaere hensigtsmaessigt at have saadan en bruger tilmeldt.. Med mindre det er et hustler forum,saa han fremstaar som en helt. Venter svar fra webmaster og Fckguld om at sende mit pas asap. saa der kan tjekkes mit navn data osv stemmer overens med det jeg har skrevet....... Det er muligt at have mange mailadresser, så du har nok ret i, at der er brugt forskellige adresser - og du må vel være den første til at vide det. Jeg kender ikke til seriøsiteten i det andet forum, men du har helt ret, et seriøst forum ville nok banne sådan en bruger. Hvad hjælper det at tjekke dine data? Du kan sagtens hedde Kenneth i virkeligheden, det betyder ikke, at du taler sandt. Med hensyn til om andre skulle have oprettet profilen i det andet forum for at skabe splid, så er det interessant, at profilen i det forum er oprettet længe før du kom herind. Kim: Helt rigtigt at profilen blev oprettet i 2010, og der er 202 debatindlæg/replikker fra 2focus. - Men har du set hans navn i indlæg derovre før end nu i replikboxen?? - Jeg har ikke, og jeg har trodsalt fulgt lidt med på den side (som gæst) i et par år. Det er jo ingen hemmelighed at der er flere derovre som lige pludselig skifter brugernavn (det tager kun 5 sec.), og enkelte har enda "hvilende profiler". Jeg synes, at jeg kan genkende skrivemåde, trangen til at være sensationslysten osv., og denne bruger gør alt for at svine denne her side, siden han blev smidt ud.- Vedkommende har enda pralet af at have flere IP-adresser. |
|
|
|
| svendborg |
Lagt på d. 22/01-2012 09:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
Kære AL Nu behøver folk altså ikke prale med flere IP..adresser, for dette ved selv naboens barn på 7. år, og selv jeg på 65 plus, så dette er da egentligt ikke noget nyt i... Det der er det interessante er, at hvad er det der får folk til noget sådant, altså at oprette en profil med samme navn, som en der måske virkelig er i nød... Er dette ikke lidt underligt selvom den ene måske inden længe kommer til at fremstå som svindler og bedrager.. Jeg håber da ikke for bidragsnyder her, at det er en og samme person... ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 22/01-2012 09:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Godt gået !!! jack ????![]() |
|
|
|
| svendborg |
Lagt på d. 22/01-2012 10:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
Såså mr. MSank Det er da vist en alzhiemer light du har, for hvorfor er jeg pludselig blevet til Jack... nu... Det er da lidt svært selv for mig at gennemskue... Først var jeg Manse, og nu er jeg blevet til en Jack, som jeg ikke kender, men det gør du åbenbart... Hvad er egentligt dit problem min ældre nye bekendte. ![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 22/01-2012 10:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Labri skrev: Saendaeng skrev: 2focus skrev: Saendaeng skrev: hn skrev: Saendaeng skrev: Nu hvor det ikke er kontanter du har mest af og køber en billet hjem,Derefter for at miste den ved at de anholder dig i lufthavnen. Så har du lige pludselig brug for yderlige penge til ny billet!!' Nyder det skam ikke. Men du kender åbenbart mere til mig. Jeg må være ærlig og sige at der er noget der stinker. Michael, bygger du bare din formodning om anholdelse på det, manse fra svendborg skrev, eller har du det fra andre kilder også ? Hej HN. Nu har Kenneth haft en rimelig lang overstay i Thailand , ikke bare 5-6 dage. Har hørt om tilfælde med så grov overstay at du bliver andholdt. Men intet er jo sikkert. Men det er stafdig en risiko. Historien er ligesom en film med hele svineriet. Dødsfald , narkomaner . svindler kæreste. Ville da gerne møde Kenneth i person og snakke med ham for at kunne danne mig et indtryk. Men Kenneth må da acceptere at alle kan skrive nogle ord. Og ikke alle vil tro på det. Men hvis han svarede lidt pænere . så ved man aldrig om jeg kunne hjælpe med noget. Med de faa indlaeg intetsigende/taageagtige i denne debat oensker jeg ikke din hjaelp,send dem hellere til det lokale Tempel..... Nogens hjaelp kan ogsaa blive faar dyrt koebt....... MVH Kenneth Bare rolig vil hellere give dem til et tempel. Du fortjener sgu ingen med den måde du toner dig frem på. Det indlæg lød ikke særligt pænt set/hørt med buddiske øjne/ører Men meningen var måske god nok. Mvh Labri Og undskylf fot OT Det var det så heller ikke. Men det er en anden debat.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 22/01-2012 10:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
SteenJ skrev: Kan du ikke godt henvis mig til det forum du omtaler ovenstående. Det vil jeg nemlig meget gerne læse. Jeg kan ikke indsætte linket - søg på Google på: "Endnu en gang, bliver tosserne, tåberne , taberne og idioterne på DTW" og tjek så replikboksen til højre. al48, søger man på Google på 2focus site:[sitets adresse] er der to ældre indlæg med brugernavnet. Der kan så være flere forklaringer, fx at det er det eneste to indlæg, Google har nået at indeksere efter navneskiftet. Egentlig utroligt, at et forum tillader navneskift. Tjekker man billedet på brugeren, svarer det til billedet på en gammel bruger her med brugernavnet raprap. Hans navn er sandsynligvis Ralph Køster. Det kunne reelt betyde, at det ikke er den samme person. Personligt er jeg dog ude af projektet her på grund af Kenneths opførsel med at svine andre til. Jeg havde givet tilsagn om hjælp, men jeg har ingen lyst til at hjælpe en så ubehagelig person. Webmaster: Jeg håber, det er ok med ovenstående anvisninger, så andre brugere ved selvsyn kan tjekke. Redigeret af Kim Ludvigsen d. 22/01-2012 10:21 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 10:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
fckguld skrev: Spetsnaz skrev: Du har ganske ret - hvorfor er der altid nogen her der kæfter op som kællinger og mistænkligør alt og alle- tro på mandens historie - eller kæft op i nogen andre indlæg- Det må være ordene . Jeg har sendt 2600 Bath og sender gerne flere.Stop nu det visa ævl. Tråden drejer sig alså om en DANSKER der er i alvorlige problemer i thailand, hjælpen kan kun gå for langsomt ! Det er da rart at der er nogle som stoler på Kennet. Hvorfor sender du ikke bare de 50.000 baht = 9.130 kr. med det samme. Så står han i Kastrup i overmorgen, kan starte med hos sin gamle malermester dagen efter, og du har pengene tilbage inden udgangen af februar. Han har i øvrigt fået 5.200 baht, og mon ikke der er 4.000 tilbage af dem. Så du kan nok nøjes med 46.000 baht = 8.400 kr. (kursen 100 DKK=547,65 i panelet til venstre anvendt). |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/01-2012 10:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
svendborg skrev: Såså mr. MSank Det er da vist en alzhiemer light du har, for hvorfor er jeg pludselig blevet til Jack... nu... Det er da lidt svært selv for mig at gennemskue... Først var jeg Manse, og nu er jeg blevet til en Jack, som jeg ikke kender, men det gør du åbenbart... Hvad er egentligt dit problem min ældre nye bekendte. ![]() Klap hesten,- jeg tror ikke lige det var dig som sank hentydede til. Tror mere det var et skud på hvem det kunne være på den anden side.(foriøvrigt ikke helt ved siden af). |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 11:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 11:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Labri skrev: Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri Kære Labri Har du ikke sendt de 2K endnu? Hvad holder dig tilbage? Nå men det ser ud til at fckguld nu kan nøjes med at sende 44.000 baht. Jeg tror Kennet er hjemme senest onsdag. ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 22/01-2012 11:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Labri skrev: Jeg giver stagigvæk gerne Kenneth 2 K Bath til hans hjemrejse. Underholdningsværdien i denne tråd er jo næsten ubetalelig, og som nyt medlem her på sitet har det været alletiders 'Break in' kursus. Nu kender jeg da i hvertilfald adskillige negativt indstillet medlemmer. Og det er da rart at vide, hvis vi skal i krig sammen, hvem man kan stole på, og hvem man ikke kan regne med. Mvh. Labri Åh ja... Håber ikke denne tråd bliver lukket endnu. Underholdningsværdien er fremragende. ![]() P.S. Er det dig Robert eller Labri ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 22/01-2012 12:05
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
2focus skrev: Tak Svendborg, At gentagne gange blive kaldt svindler taarepresser historie osv.goer at jeg mister taalmodigheden. Tilbyder gentagne gange at stille mit id og data til raadighed og andet onkring min familje,til de rette personer,bla andet webmaster. Dog ikke faat svar fra webmaster.men mon ikke han melder op her hvad han beslutter sig faar.. Kenneth Hejsa 2focus og andre herinde, Ja, jeg har ikke lige været online i det sidste døgns tid og har derfor ikke helt fået fulgt med i den seneste udvikling her i tråden før nu. Ligesom jeg ikke har set diverse mails før nu. Jeg mindes at der tidligere i tråden var foreslag fremme om at jeg skulle oprette en anden tråd omhandlende indsamlingen. Nej det skal jeg ikke og grunden til at jeg ikke skal dette er at min oprettelse af sådan en tråd kan opfattes som om jeg legimentere trådens budskab og rigtighed. Det kan jeg ikke, da jeg simpelthen ingen forudsætninger har for at kunne sige god for de ting som er kommet frem. Ligeledes hverken kan eller vil jeg kunne legimentere noget som helst ud fra en tilsendt indskanning af et pas og lignende. For det første kan indskanninger forfalskes, for det andet så har jeg ingen mulighed for at sammenholde det indskannet såfremt det er ægte med personen som har sendt indskanningen. Desuden så kan man ikke udlede om en person er på røven eller ej udfra en indskanning og en bekræftelse af personen. Vi har lige set en anden svindler ved navn Michael Larsen som har huseret rundt i Thailand og svindlet og truet til højre og venstre gennem lang tid, stort set kun i sit eget navn. Hvad skulle forhindre andre i at platte i eget navn også. Og jeg kan hverken bekræfte eller har forudsætninger for at udtale mig om 2focus er det ene eller andet. Og som rosinen i pølseenden, så kan flere nok huske at jeg engang for efterhånden lang tid siden involverede mig i en anden sag herinde hvor en person var i nød. Efterfølgende vidste det sig at personen var fuld af lort og allerede dengang svor jeg at jeg aldrig nogensinde ville indlade mig i sådan en historien igen. Dette betyder så at jeg hellere ikke kan og vil involvere mig selvom det efterfølgende skulle vises sig at personen virkelig var i den påståede nød. Jeg har ingen indikationer som taler for at 2focus er fuld af plat, og jeg har hellere ingen indikationer som taler for han ikke er. Jeg hverken kan eller vil blande mig. Og at tråden findes her på siden er ikke det samme som om jeg eller andre i Admin legimentere tråden og trådens indhold. Som Admin og i øvrigt også som privatperson kan jeg hverken sige god for eller det modsatte af 2focus historie. Håber på alles forståelse for min beslutning om ikke at involvere mig. Tak. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 12:36
|
Hej alle sammen, Dette bliver mit sidste indlaeg i denne traad... Vil starte med at undskylde for min opfoersel over faar de brugere,som havede reelle hensigter men som jeg har misforstaaet,dem er der uden tvivl et par stykker af. Jeg er selv en person der giver tillid og respekterer andre mennesker til de beviser anderledes ( kald mig gerne naiv ) Saa da jeg af bitter noed maa sende et noedraab ud her. Og maa fortaelle alt omkring min eks og isaer min mor,har vaeret ydmygende, men ogsaa oploeftende at faa positive tilkendegivelser naermest instand,uden at skulle forklare fra A til Z, ( de brugere ved selv hvem de er vil ikke naevne nicks ) Og af andre blive doemt som scammer af den vaerste skuffe uden rettergang fristes man til at sige,kommentarer som ( taarepresser historie drama netsvindler og konkursrytter ) Fik mig til sidst til at miste taalmodigheden,og traede over stregen i visse svar,den tager jeg paa min kappe.... Ang mit personlige angreb bla paa Olssen99 staar jeg ved endnu,isaer set i lyset af han var den 1ste paa banen og love guld og groenne skove hvis historien holdt vand.. Jeg mener der er ikke paa noget tidspunkt blevet bevist jeg taler usandt og har i utallige indlaeg tilbudt mine personlige oplysninger om mig selv og min familje og andet. Med fare faar at Olsen99 svarer: bare fordi jeg springer fra ang billet til Dk skal jeg svines... Fordi du burde have en mere ydmyg tilgang til tingene,du sviner selv folk hvis de udtaler sig om Thailand og er lidt forkert paa den,og hvis de saa bor i danmark,og kun er her 3-6 maaneder om aaret,er fanden loes.. Paa trods af at de inddirekte er med til at betale for at du kan kalde dig thai resident ( din sociale status )..Derfor staar jeg ved min kritik af dig. Det ser ud til at gaa i vasken,da der ikke er tilslutning nok.men har laert et par stykker at kende,det er trods alt positivt og ang evt job er det blevet aflyst maaske pga min opfoersel aller tvivl. Dette er ikke et raab om hjaelp men mere en opsummering om mit forloeb her.... Traaden er hermed lukket herfra... Mvh Kenneth Jensen... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hvorfor hulen tager nogen af jer kloge hoveder der bor i Thailand ikke bare lige et møde med Kenneth
hvor i ser mandens pas og andre relevante ting i denne lidt kedelige historie...
det er vel for kedeligt for flere af jer,det er vel langt sjovere at svine hinanden til her