Se indlæg|
Problemer
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 21/01-2012 22:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Spetsnaz skrev: Du har ganske ret - hvorfor er der altid nogen her der kæfter op som kællinger og mistænkligør alt og alle- tro på mandens historie - eller kæft op i nogen andre indlæg- Det må være ordene . Jeg har sendt 2600 Bath og sender gerne flere.
Stop nu det visa ævl. Tråden drejer sig alså om en DANSKER der er i alvorlige problemer i thailand, hjælpen kan kun gå for langsomt ! DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2012 23:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg håber at 'patirak' kommer tilbage fra Burma i en fart, så jeg kan få indbetalt de 2 K Baht som jeg har givet tilsagn om og dernæst få webmaster til at slette min profil. Dette forum var desværre ikke noget for mig. Ka' i ha' det godt allesammen Mvh. Labri |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 22/01-2012 01:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
@labri, Kan forstå i #199 at du ville tale med 'visa-guides' - og vende tilbage. Du har muligvis troet du sendte en PB, men ikke tilfældet. Hvad fik du at vide?? Jeg forstår simpelthen ikke at nogen - også du - har lyst til at opholde sig illegalt i et fremmed land. Hvad er begrundelsen?. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 02:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 138 |
[quote]JS skrev: Kære kennet/Kenneth jeg tror bare at flere inkl. mig har det lidt underligt når de læser denne tråd. Det er svært at sige præcis hvor og hvad der er underligt, flere har været inde på detaljer...men hele historien virker forunderlig.. 6-7 år i Thailand burde havde lært dig nogle tricks..men du virker dybt naiv og fred være med det.... men at du som tidl. direktør, selvstændig og iværksætter i div. firmaer idag står helt mutters alene og på røven i Thailand uden en baht el. bare en enkelt onkel el. god ven til at hjælpe dig virker skørt..du har kun en gammel svensk pensionist du ikke engang kender fuldt ud og bor i et skur.. du aner ikke hvad du helt vil...og når du kommer til danmark har du lovning på lidt arbejde...hvad med bopæl? skal du sove på gaden i DK? mit råd, kom hurtigst til DK, ned på kommunen og hør hvad moder DK kan gøre for dig..og så ellers få styr på lejlighed osv..start fra 0...men du har allerede 10 projekter igang inden du har ramt DK.. hvad er din historie?...hvem er du? har du røvrendt folk? hvordan kan du skubbe så mange mennesker fra dig på så kort tid? jeg tror at folks malurt handler ligeså meget om en nysgerrighed end direkte skepsis på din person..for ingen kender dig... andre ser mere sort og hvidt på sagen..(dansk mand:must help)...men der er så mange detaljer som bør belyses før jeg har lyst til at sende penge til en fuldstændig ukendt mand med en sindsyg historie.. Hej Js. Jeg har paa intet tidspunkt lagt skjul paa,at jeg vil sende relevante oplysninger,saa min historie/person kan blive tjekket... Hvilken tricks? uddyb venligst Nu koerer du i de firmaer IGEN,jeg har haft ET selskab Excom Aps og tillod mig den frihed at indsaette mig selv som direktoer Jeg har faa naere venner bla andet en bilhandler,som paa et tidspunkt da jeg var instillet paa at redde mit forhold. Tanker: Da jeg finder ud af pengene er vaek,bliver jeg sur/skuffet osv,men opdager hurtigt at pengene ikke er givet til familje eller thai mand/kaerste men hun har haft et spille problem. Det findes ogsaa i Danmark at folk har nogen ting de er afhaengige af,alcohol stoffer ludomani,det betyder automatisk ikke at de er nogen daarlige mennesker eller kyniske. Saa jeg tilgav hende ret hurtigt i mit hjerte,paa 8 aar opstaar der foelser,saa proevede at redde det ( vi/hun havede en coffee stand/shop ) der kunne generere ca 25.000 bath pr md. Men da jeg faar fortalt at der er taget laan i alt af vaerdi og selv er broke,mister jeg pusten, Og maa forlade en person jeg endnu har foelser faar I den tid sendte de faa venner jeg har penge ned,da jeg trodede jeg kunne redde det og efterfoelgende til div fornoedenheder... Skylder bilhandleren 5000 dk Husk lige denne ven og faa andre,har jeg kun haft sporadisk kontakt til de sidste 8 aar,saa der er blevet stillet op. de er ogsaa kommet vidre i deres liv,og hvor meget skal de hjaelpe? Hjemrejse/billet hvad naar jeg er i dk bolig/penge til overlevelse til jeg faar job eller enkelt gangs ydelse osv Som min ene ven sagde over skype da vi talte om dette. Du ligger ude i havet og svoemmer rundt,og kalder paa en redningskrans,den bliver kastet ud.Men du skal jo ogsaa traekkes op.. jeg ved hvad jeg vil,lad os tage udgangspunkt i 2 muliheder... 1: der bliver stillet oekonomi til via en del brugere og med et slaeng af nidkaere skeptikker i indover,som jeg maa forholde mig sobert til. ( det har knebet ) 2: Jeg faar stillet en job mulighed i udsigt saa jeg kan selv tage mig ud af denne situation herude.. Uden at betaenke mig tog jeg option 2.med den risiko det indebaerer at opholde sig ydeliger noget tid i Thailand. Haaber det er klart nu,faa jeg syntes at det er det jeg har givet udtryk faar hele tiden.... Jeg har et problem her.saa maa jeg slaas med det andet problem naar jeg er i DK ( boligloes job penge osv) Det betragter jeg dog som et luksusproblem,da jeg hellere vil staa boligloes uden penge i dk ( kort periode ) en at vaere her ulovligt uden penge,og leve paa andres naade. Undre mig hvis du ikke kan forstaa det ( 10 projekter siger du) du maa klandre de brugere som har tilbudt mig husly og job at de ikke har koordineret det bedre sammen,faar korrekt jeg griber pt ud efter de muligheder der tilbydes i dk,til jeg faar fodfaeste.. Har fortalt min historie...de eneste mennesker jeg skubber fra mig er Taagehorn der kommer ind fra siden og ikke bidrager med noget. men vil naermest vide hvem jeg gik i klasse med.. Fair nok,men skal jeg blotlaegge de sidste 9 aar af mit liv til et/flere saakaldte taagehorn Maa de i det mindste selv give sig til kende,saa jeg ved hvem der ligger og ringer rundt omkring min person. Ved ikke om min historie er sindsyg,ved der kommer en masse hentydninger det stinker noget der ikke stemmer men ingen siger konkret hvad det er der stinker osv Tak Js. Mvh Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 02:55
|
Frank skrev: Jeg har selv haft dtw åben siden de seneste 12-14 timer, og i den tid kan 2focus ligeledes været på det meste af tiden. Det er internetcafeejeren sikkert glad for, men det virker underligt, når man tager i betragtning, at 2focus er ved at spare op til billet og overstay. Men det gælder selvfølgelig om at smede mens jernet er varmt, som man siger.. ![]() Ignore |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 03:14
|
Poo skrev: 2focus Tror du misforstod Frank anyway det ville gøre dig en hel del mere troværdig hvis du oplyste hvem din tidliger mester er, så kunne de der ønsker at betale selv tjekke med malermesteren. Eller oplys et af de gamle medlemmer her på siden om det, så kan han tjekke det op og melde det ud her i forum Den Kaere Poo Kan ikke lade vaere med at smile over dit lange indlaeg,hvor du udstiller mig som svindler faar i din iver faar at afsloere mig som evt svindler,giver du mig et 100% ufrivilligt, et plus i karrekterbogen, Du siger hvofor findes du og din taarepresser historie ikke paa andre thaifora osv ( tak faar at du har undersoegt det) Fordi kaere Poo,jeg vil finde det utrovaerdigt at starte simultane indsamlinger paa x antal fora og saa slutter du af med et raad saa jeg kan komme hjem. Tilmeld dig alle fora ogsaa engelske,fortael din taarepresser historie og du kommer hjem paa 1 klasse.. Godt raad til en evt scammer Men du har konstateret at jeg ikke findes andre steder...saa tak igen faar at booste min trovaerdighed......... Ps: du var ellers paa ignore kunne ikke styre mig,er det ikke ved at vaere leo tid faar dig? Mvh Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 03:43
|
Olsen99 skrev: Ja der er noget der stinker, Kenneth har heldigvis selv sagt at han vil arbejde for bla. billeten.god arbejdslyst. Der er for lidt koed paa lige nu. Kenneth bare glem mit telefon nummer.Okay ? Haaber ikke vi ser mere af " Ulven kommer, ulven kommer " det ville vaere synd for en evt. person som havde brug for hjaelp. Tak her fra ! Den underholdende og bedrevidende Olsen. Hvad skal jeg sige,har laest flere af dine svar/indlaeg i andre traade,mest fordi jeg finder dem underholdende.de fleste baerer praeg af en bedrevidende person som med 10 aar som fastboende,ved det hele. Og genere andre som bor i Dk,og kommer til Thailand et par gange om aaret med kaereste/kone eller andet Og i virkligheden er du ikke meget aeldre en mig 48 ik? paa foertidpension ( du maa vaere stolt) maa gaa udfra at du var en af dem som sprang paa,da det blev uddelt til hoejre og venstre for ca 20 aar siden Det goer dig lige pludslig til bedrevidende thai resident ( i min verden er det en taber ) Og skifter aabenbart profil/nick herinde ( som du selv sagde i tlf ) ikke svaert at forstaa hvorfor,da hvis du ikke faar uforbeholdent faar ret i dine svar/indlaeg kommer du i klinch med andre brugere Og tro ikke det er fordi du ikke giver en billet,havede ikke regnet med det,som andre brugere ogsaa har kommenteret....... Du siger jo ogsaa at konen styrer oekonomien.og med din foertidspension og din uddannede kone,er der vil ikke meget tilbage.. Der skal jo ogsaa vare til de daglige Leo,hils poo Mvh Kenneth Ps er ikke bitter og haaber ikke du forsvinder.(ellers send en pb med dit nye nick)faar labber dine indlaeg i mig ( underholdende som stupide) |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 03:48
|
milex skrev: @2focus Nej - jeg har ingen interesse i din mor's/halv-søsters personlige data. Men - jeg forstår stadig ikke du vil være så anonym, set i betragtning at din situation. For mit eget vedkommende - hvis jeg var så langt ude - ville jeg mere end gerne offentligøre mig selv - hvis det kunne hjælpe mig. Hvad er problemet i det? Hilsen Milex. Er du helt blank Jeg har lige tilbudt dig mine personlige oplysninger og andtet,paa trods af dine faa indlaeg/svar i denne debat og uden tilsagn om hjaelp. Saa siger du jeg vil vaere anonym....... Er der snart mere plads nede paa den baenk foran 7/11 Kenneth |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 22/01-2012 03:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
NUUUUUUUUUUUUU må i dælme stoppe. Beskyldninger til højre og venstre og bababobo. Til sagen: Hvad sker der seriøst.????? Selvfølgelig kan jeg bare lade være med at læse indlæggene, men det gør jeg ikke, for jeg håber der kommer noget konstruktivt ud af det, men i et af mine små indlæg, i starten af tråden. "Jeg tror inderst inde, slet ikke han vil hjem". HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 03:53
|
Saendaeng skrev: hn skrev: Saendaeng skrev: Nu hvor det ikke er kontanter du har mest af og køber en billet hjem,Derefter for at miste den ved at de anholder dig i lufthavnen. Så har du lige pludselig brug for yderlige penge til ny billet!!' Nyder det skam ikke. Men du kender åbenbart mere til mig. Jeg må være ærlig og sige at der er noget der stinker. Michael, bygger du bare din formodning om anholdelse på det, manse fra svendborg skrev, eller har du det fra andre kilder også ? Hej HN. Nu har Kenneth haft en rimelig lang overstay i Thailand , ikke bare 5-6 dage. Har hørt om tilfælde med så grov overstay at du bliver andholdt. Men intet er jo sikkert. Men det er stafdig en risiko. Historien er ligesom en film med hele svineriet. Dødsfald , narkomaner . svindler kæreste. Ville da gerne møde Kenneth i person og snakke med ham for at kunne danne mig et indtryk. Men Kenneth må da acceptere at alle kan skrive nogle ord. Og ikke alle vil tro på det. Men hvis han svarede lidt pænere . så ved man aldrig om jeg kunne hjælpe med noget. Med de faa indlaeg intetsigende/taageagtige i denne debat oensker jeg ikke din hjaelp,send dem hellere til det lokale Tempel..... Nogens hjaelp kan ogsaa blive faar dyrt koebt....... MVH Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 03:58
|
SteenJ skrev: NUUUUUUUUUUUUU må i dælme stoppe. Beskyldninger til højre og venstre og bababobo. Til sagen: Hvad sker der seriøst.????? Selvfølgelig kan jeg bare lade være med at læse indlæggene, men det gør jeg ikke, for jeg håber der kommer noget konstruktivt ud af det, men i et af mine små indlæg, i starten af tråden. "Jeg tror inderst inde, slet ikke han vil hjem". Du har ret jeg vil bare i kontakt med folk og scamme,og sende alle relevante oplysninger pas ovs,saa alle kan se hvor smart jeg er..... Proev at laes mine indlaeg/svar igen ( se bort fra taarepresse historie ) hvis de ikke baerer praeg af at jeg vil hjem,eller yde hjalep i modydelse...... Saa gir jeg op med dig ogsaa..... Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 04:02
|
Spetsnaz skrev: Stop nu det visa ævl. Tråden drejer sig alså om en DANSKER der er i alvorlige problemer i thailand, hjælpen kan kun gå for langsomt ! Spot on Spetsnaz..... Boejer mig i stoevet Mvh Kenneth |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 22/01-2012 04:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Kenneth. Jeg skal da lige love for at du finder det store skyts frem og retter det mod alt og alle som saetter sporgsmaalstegn ved din historie. Yderst ynkeligt. Kan stadig ikke finde ud af om du vil til Danmark eller ej, jeg er saadan set ogsaa ligeglad. Hvad har dine selvforskyldte problemer at goere med hvem der staar for oekonomien her, beer Leo, min status, samt andre traade at goere ? Jeg naevner det lige en gang til, du er ynkelig ! Det var saa din "sviner" til mig, og jeg er jo ikke den eneste du sviner til........ Redigeret af Olsen99 d. 22/01-2012 04:12 Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 04:10
|
Spetsnaz skrev: Har lige set det her på en anden thailandsk side, tyder på at noget er helt galt . 2focus 21/01/2012 20:57 Endnu en gang, bliver tosserne, tåberne , taberne og idioterne på DTW trukket rundt i manegen, af en gammel kending, bedrager, svindler, løgnhals hustler og plattenslager !! Godt gået ik ? http://www..dk/ne... Jeg afventer pt mail angående Kenneths identitet, for at bekræfte hans tilknytning til Tranehaven 12 i Brøndby. Ved ikke om jeg forstaar dig? Venter du mail fra mig her hvor og hvad? Har aldrig boet i Broendby,ved ikke hvor lang man kan gaa tilbage,faa adgang til i folkeregistert...... Venter endnu svar fra webmaster paa mail ang mine personlige oplysninger,har ikke modtaget svar...... Elllers scanner jeg gerne mit pas azap til Fckguld da han har sendt penge fra dk. hvis han gider undersoege det faar jer.. Kenneth |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 04:21
|
Olsen99 skrev: Kenneth. Jeg skal da lige love for at du finder det store skyts frem og retter det mod alt og alle som saetter sporgsmaalstegn ved din historie. Yderst ynkeligt. Kan stadig ikke finde ud af om du vil til Danmark eller ej, jeg er saadan set ogsaa ligeglad. Hvad har dine selvforskyldte problemer at goere med hvem der staar for oekonomien her, beer Leo, min status, samt andre traade at goere ? Jeg naevner det lige en gang til, du er ynkelig ! Det var saa din "sviner" til mig, og jeg er jo ikke den eneste du sviner til........ Har slettet dit nummer........ I mine 20 1ste indlaeg er jeg sober og fortaeller aabent som det er,men det bliver ved med at komme taagehorn ind med ukonstuktive indlaeg... Saa staar jeg af med hensyn til dem.. DEN YNKELIGE ER VEL DEN SAAKALDTE BEDREVIDENDE THAI RESIDENT,PAA FOERTIDSPENSION. Hvorfor jeg kommenterer din status,fordi du taler til andre bruger som om de er dumme fordi de opholder sig i dk ( arb eller andet) og derfor kun er er halvtids.. Og i virkligheden er de med til at betale faa din goeren og laden her i Thailand.. Ynkeligt ikke!! Du har ingen pli..... Skaal olsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 05:02
|
|
Hovsa ... Jeg troede det var et seriøst debat forum jeg kom ind på, men jeg kan forstå at jeg er havnet på Ekstra Bladet's debatforum 'Nationen' Det må i sgu undskylde. Jeg smutter igen ... Mvh. Labri Redigeret af d. 22/01-2012 05:08 |
|
|
|
| bk |
Lagt på d. 22/01-2012 05:05
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 64 |
Så er den tråd da slut ! Enhver kan nu se at "Kennet" ikke er en mand med økonomiske problemer, men kun en stakkel der ikke har styr på andet end det skrevne ord. Trist at nogen hjælpsomme mennesker endnu engang blev taget ved næsen. :-( BK |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 05:19
|
Hej Luk bare traaden,har kontakt med nogen faa personer. Ang hjaelp til at komme hjem Melder mig paa banen igen ,naar de som har stillet op bliver betalt tilbage Kenneth |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2012 05:19
|
|
Undsklyld et øjeblik. Jeg forstår ikke at en dansker,der har været 8 år i Thailand kan finde på at "glemme" st forny sit visa? hvorfor? kan ikke se der er skrevet noget om det! Hvorfor har du ikke fornyet dit visa? det kan du da ikke have glemt ved en fejltagelse efter 8 år i Thailand!? I øvrigt, hvor i Thailand befinder du dig? Det kunne da være der var et par danskere i nærheden,der kunne og ville låne dig til en billet hjem! Det vil da ikke være særlig rart at få håndjern på i lufthavnen! |
|
|
|
| 2focus |
Lagt på d. 22/01-2012 05:21
|
bk skrev: Så er den tråd da slut ! Enhver kan nu se at "Kennet" ikke er en mand med økonomiske problemer, men kun en stakkel der ikke har styr på andet end det skrevne ord. Trist at nogen hjælpsomme mennesker endnu engang blev taget ved næsen. :-( BK Vaelger at ignorere endnu et ligegyldigt svar/indlaeg |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.