Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der ved om man i Pattaya kan købe Chilli con carne krydderrimix. Jeg tror nok at det i DK er Knoor eller
mæske Dr.Øetger der laver det, det findes der i en lille pose.
Ligeledes kunnej jeg også godt tænke mig at få at vide om man her kan købe mexikanske pandekager der kan bruges til
chilli con carne.
Påforhånd tak.
Venlig hilsen,
Finn.
det består basically af spidskommen, sød chili, stærk chili, paprika - har selv lavet min "egen" chili con carne blanding - med - synes jeg selv - godt resultat
det består basically af spidskommen, sød chili, stærk chili, paprika - har selv lavet min "egen" chili con carne blanding - med - synes jeg selv - godt resultat
Især hvis du får fat i disse ingredienser sydfra fx. Surat Thani (iflg. konen og svigermor i Korat).
Og som Svendborg skrev er Chili Con Carne til at få ud over Foodland og Friendship, højt sandsynligt i de storeTesco og Big C forretninger vel og mærke der hvor deres klientel også består af Farangs.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Hvis du helst vil lave den med en færdigblanding, så fred være med det
Men hvis du vil slippe for en masse e-numre, så kan spidskommen, chili, (pudder-)sukker, oregano, hvidløg, salt og peber glimrende erstatte det. Og hvis man ikke har prøvet det før, så er spidskommen den store åbenbaring i den slags retter.
Frank skrev:
Hvis du helst vil lave den med en færdigblanding, så fred være med det.
Men hvis du vil slippe for en masse e-numre, så kan spidskommen, chili, (pudder-)sukker, oregano, hvidløg, salt og peber glimrende erstatte det. Og hvis man ikke har prøvet det før, så er spidskommen den store åbenbaring i den slags retter.
Og for at modvirke/dæmpe "luft i tarmen" som er også tilfælde når man laver hjemmelavet Rødkål .
To kryderier som giver et extra pift til maden og som er sjældent brugte i det "danske køkken" : Kommen/spidskommen og kanel(ikke kun til Risengrød).
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]