Se indlæg
 Udskriv debat
Jomtien uge 8, 9 og 10
ener37
Hej
Ville lige høre om der er nogle som opholder sig i Jomtien i denne periode. Kunne være hyggeligt og mødes over en kold pilsner måske. Jeg tager afsted fra Kastrup med Thai Airways mandag den 20 februar og rejser hjem den 8 marts. Jeg skal bo på Silver sand hotel. Rigtigt godt hotel til fornuftige penge, med en god og lang swimmingpool hvor man kan holde konditionen ved lige med en svømmetur.
hilsen Rene

lung
nu skriver du jo ikke om du er 27 eller 87 år det er jo væsenligt, men det kan være du er 37 ifølge navnet..Wink

lung

natty
undskyld jeg spørger, men hvorfor vil du være i Jomtien i 3 uger?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Fido
natty skrev:

Here we go again ... Grin
One man's ceiling is another man's floor

Anonym Bruger
natty skrev:

Det er vel fordi han har lyst til at være der,
men det kommer jo heller ikke dig ved.

Klovn
natty skrev:

Det er fordi jeg er sex-turist.... jeg synes det er for dårligt at du stiller spørgsmålstegn ved os der elsker Pattaya han kan sgu" da sagtens få tre uger til at gå i
jomtien/pattaya og hvem siger ikke han tar et smut til Bangkok eller hua-kedelig... jeg er selv 7 uger i Thailand med bopæl i Pattaya-Jomtien,og kunne da godt bruge et par måneder mere UNDSKYLDTil hest

AL 48
natty skrev:

Det kunne jo være f. eks. en golf-turnering.

keniko
Hej Rene

Du er meget velkommen til at sende mig en PB. Jeg er selv i Jomtien i denne periode.

Vi er en del danskere som opholder os i Jomtien, nogle bor der fast og arbejder offshore, andre holder ferie der.

Jeg er selv thaigift gift, og det er mange af mine venner som bor i Jomtien også. Vi er i alderen 25 - 50 år.

Udover at holde ferie, hygge og slappe af, bruger vi en del tid på at tage ud og spille golf, vi spiller en del pool, tager til stranden eller slapper af ved poolen, griller og hygger om aftenden. Og nyder da også, af og til, at sidde og få en kold øl på de forskellige "dansker steder", hvis stemningen er til det.

Men du er velkommen til at sende en pb.

mvh

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Lung Yao
natty skrev:

Undskyld, men jeg synes også at spørgsmålet er "malplaceret" og er overbevist at du IKKE ville have stillet det samme hvis han havde skrevet:
Hej
Ville lige høre om der er nogle som opholder sig i HUA HIN i denne periode

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Anonym Bruger
jamen det er typisik natty ,som vil starte en diskution igen igen ,for at lave lidt rav i den

ener37
nu er det ikke sådan at jeg er i Jomtien hele ferien. Tænker på en tur til Koh Samet eller Koh Chang.
Vil gerne takke for alle svarene..... nogle brugelige, andre ubrugelige
René

Thaidreamer
Klovn skrev:

natty skrev:

Det er fordi jeg er sex-turist.... jeg synes det er for dårligt at du stiller spørgsmålstegn ved os der elsker Pattaya han kan sgu" da sagtens få tre uger til at gå i
jomtien/pattaya og hvem siger ikke han tar et smut til Bangkok eller hua-kedelig... jeg er selv 7 uger i Thailand med bopæl i Pattaya-Jomtien,og kunne da godt bruge et par måneder mere UNDSKYLDTil hest

hehe Smile

SteenJ
Klovn skrev:

natty skrev:

KLOVN.......siger og jeg syntes det er ringe at man nedgøre nogle steder, blot fordi man måske har haft én dårlig oplevelse.
Turister må da tage derhen hvor de vil og syntes de befinder sig godt. Se et par af de andre indlæg i tråden.....Handler slet ikke om spørgsmålet..
SteenJ

Spring til debat: