Se indlæg
 Udskriv debat
Hua Hin.
Olsen99
Hej alle.

Er der nogen der bor i HH. isaafald vil jeg gerne hoere om at leje et hus der.

Jeg har aldrig vaeret i HH. jeg har boet i Thailand ca. 10 aar..saadan lidt rundt omkring.Vi er ikke festaber og afstanden til vandet er heller ikke saa vigtig, bare et stille og roligt sted..

Jeg og min kone oensker et hus med min. 2 gaesterum, 2 toiletter...Stue og en lille terasse....Gerne med moebler, dog ikke Thai plastik.

Paa forhaand tak.

Olsen .
Redigeret af Olsen99 d. 06/01-2012 09:48

SteenJ
Hej Olsen

Du tager bare til HH, lejer dig ind på hotel/Quest. Kigger dig lidt omkring. Og vupti....så har du lejet et hus.
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Olsen99
Har nu resseveret et 4 stjernet hotel i HH. igennem Rich club Thailand, ja det er inkluderet i medlemsskabet, 7500Thb. for 3 overnatninger, saa nu skal jeg snart paa udkig.

Haaber at lykken staar mig bi.

OLsen.

fred
Hey olsen
Du kan klikke ind påwww.huahinrentalproperty.com det links , vh herfra

ingolf
Du kan pröve at kikke lidt her, har för set at nogen vil udleje!

http://www.danske...edlem.html

Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Olsen99
Tusinde tak Ingolf..

Olsen99
Kan man sejle fra HH. til PTY. Hvis ja, kan man saa have sin bil med ?

Saendaeng
Olsen99 skrev:

Kan man sejle fra HH. til PTY. Hvis ja, kan man saa have sin bil med ?

Det kan man ikke. Den færge der sejlede der er stoppet igen.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
SteenJ
Olsen99 skrev:

Har nu resseveret et 4 stjernet hotel i HH. igennem Rich club Thailand, ja det er inkluderet i medlemsskabet, 7500Thb. for 3 overnatninger, saa nu skal jeg snart paa udkig.

Haaber at lykken staar mig bi.

OLsen.

Igen Olsen

Jeg bor selv i HH og jeg syntes ikke du skal leje igennem et bureau, det er alt for dyrt. Så hellere gør som det du er i gang med nu, se dig lidt omkring. Der er masser der vil leje ud. De "avertere" med det ved et lille skilt på havelågen med et tllelfonnummer der skal ringes til.
Hilsen
Steen.

Olsen99
Tak steen.

Hvad er prislejet, ja jeg ved godt at det er svaert at saette pris paa, jeg har 2 huse i Thailand som er lejet ud, jeg orker ikke at koebe mere........

thomasksmed
Hej.Ang. Hus i Hua Hin hvor lang tid skal du leje og hvor mange personer er i og hvad med børn ? jeg har et hus men lejer kun ud hvis det er personer der passer på tingene

Jeg bor der selv men vil godt leje det ud for en kort periode der er to soværelser men det ene er inrettet som kontor to badeværelser dejligt køkken lille have overdækket teresse der er resturant kiosk pool
taxi tuk tuk alt sammen uden for døren i et fredeligt villa område 10min fra centrum skulle dette have intreresse kan du kontakte mig på .

Olsen99
hej smed.

minimum 1 aar, vi er 2 personer , min kone og jeg plus en lille kat. har jo selv huse til leje, saa behandler jo det fint som var det mit eget...sender dig en mail snarrest..tak.

Huahinhouse
Hej

Jeg har et lækkert hus her www.huahinhouse.com

Bedste hilsner

Peter

SteenJ
Huahinhouse skrev:

Hej

Jeg har et lækkert hus her www.huahinhouse.com

Bedste hilsner

Peter

Hold da op, det ser godt ud. Er det virkelig prisen 5000,00 dkr/uge det koster at leje????
Steen J

Huahinhouse
Hej Steen

Dejligt du synes om det.
Ja prisen er 5000 for første uge. De følgende uger er billigere

Vi har en fantastisk housekeeper / residence manager.
En voksen og meget ansvarlig kvinde sidst i 40'erne.
Hun er uddannet sygeplejerske og har arbejdet som residence manger på et af byens hoteller. Taler flydende engelsk.

Peter
www.huahinhouse.com
Redigeret af Huahinhouse d. 08/01-2012 21:30

jojokent
5000kr om ugen , så kunne man vel bare leje en suite på Hilton. Et townhouse koster mellem 8000THB-15000.
Altså ikke om ugen , men om måneden. Sørg for at leje gennem ejeren ikke andre. Held og lykke

Huahinhouse
Jeg tror en suite til 8 personer på Hilton er en "smule" dyrere

DKPete
Den store suite på HH Hilton koster EUR 1000 pr nat - incl. butler Grin

kaktus10
Denne tråd starter med en høflig forespørgsel på leje af hus i Hua HIn. Nu er vi endt på
Hilton. Det er da useiøst-

Olsen99
Tak for svar her, og tak for pb'er.

HH.House. nu er jeg ikke turist mere saa at give op til 5000 kr. pr. uge er nok lige i overkanten naar vi taler min. 1 aars leje. Tror at du skal satse paa 3 ugers turister.

Om folk taler engelsk eller kun thai, betyder intet for mig.

Spring til debat: