Se indlæg|
Bernese Mountain Dog (Berner Sennephund)
|
|
| Spiceroads |
Lagt på d. 08/01-2012 03:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Hej Har forgæves søgt på nettet om muligheden for at anskaffe sig en Berner Sennephund i Thailand. Måske findes/trives de ikke slet her p.g.a. klimaet ?? Er der her nogen på D.T.W. som eventuelt kunne hjælpe med dette spørgsmål?? m.v.h. Spiceroads |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/01-2012 06:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hej! Prøv at søge på -Berner Sennen istedet for sennep-det kan være det giver pote. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 08/01-2012 07:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
spiceroads skrev: Hej Har forgæves søgt på nettet om muligheden for at anskaffe sig en Berner Sennephund i Thailand. Måske findes/trives de ikke slet her p.g.a. klimaet ?? Er der her nogen på D.T.W. som eventuelt kunne hjælpe med dette spørgsmål?? m.v.h. Spiceroads Hugo fra CM har en Bernersenne, eller også er det en skt, Bernard. Den har ihvertfald meget pels, så de er i Thailand. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/01-2012 07:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Det er en skt. Bernard,Hugo har. Der er en svensk kennel med navnet Thai-Koons og de hører hjemme i Sverige,men ud fra navnet kunne der måske være en forbindelse til Thailand- måske værd at kontakte dem. http://www.berner...glish.html |
|
|
|
| Spiceroads |
Lagt på d. 08/01-2012 07:47
|
NoiNarak He he, det var en lille smutter ![]() Naturligvis er der blevet søgt under Berner Sennenhund og ikke sennep.Velbekomme Foreløbig tak for oplysningerne Spiceroads |
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 08/01-2012 09:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 132 |
jeg ved ikke om du kan bruge dette, det noget jeg er blevet fortalt og har endnu ikke selv tjekket dette marked ud, men i bangkok tæt på busstionen morcid, ligger der et weekend marked, og der skulle man kunne få alt hvad der findes af hunderacer i thailand da mange opdrættere sælger deres hvalpe på dette marked, og er der ikke berner-sennen der, så kan du evt, få oplysning om hvor du evt, kan få en berner-sennen. ikke overfald mig hvis dette ikke passer, da det som er noget jeg er blevet fortalt. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/01-2012 14:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
spiceroads skrev: Hej Har forgæves søgt på nettet om muligheden for at anskaffe sig en Berner Sennephund i Thailand. Måske findes/trives de ikke slet her p.g.a. klimaet ?? Er der her nogen på D.T.W. som eventuelt kunne hjælpe med dette spørgsmål?? m.v.h. Spiceroads Hvorfor ikke ? HUGO's Skt Bernard lider nogle gange når termometeren nærmere sig de 40C, men så går den bare ind i huset, og vipper Hugo ud af sofaen ![]() [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/Stbernardinsnow.jpg/220px-Stbernardinsnow.jpg[/img] is not a valid Image. I Korat er der ved Save One marked et specielt stand som sælger disse hunde, og en nabo til svigerforældrene har også een. [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ca/Siberian-husky.jpg/220px-Siberian-husky.jpg[/img] is not a valid Image.Siberian Husky Har I kvæg der skal "drives" siden du søger efter en Berner Sennen hund ? Hvad med sådan een i stedet for: [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5d/Bangkaew.jpg/220px-Bangkaew.jpg[/img] is not a valid Image.Thai Bangkaew Dog Wikipedia: TBD ................................................................................................ Thai Bangkaew Dogs are alert and watchful, protective of home and family. Bangkaew are devoted to their masters but can be aloof with strangers. Agile and active, they are strong swimmers and voracious diggers. They are highly intelligent but can be stubborn and benefit from training. Positive reinforcement methods work best with this breed. The First Thai BangKaew Dog kennel in Thailand: http://www.chumsa... . Redigeret af Lung Yao d. 08/01-2012 14:40 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 08/01-2012 14:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Helt enig, Bangkaew er en Rigtigt god familiehund og kr;ver at der arbejdes med den. Minder mig meget om schaefer i mentaliteten. Hellere den end en Schweizisk sennepshund, men smag og behag... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 08/01-2012 15:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Boes skrev: Helt enig, Bangkaew er en Rigtigt god familiehund og kr;ver at der arbejdes med den. Minder mig meget om schaefer i mentaliteten. Hellere den end en Schweizisk sennepshund, men smag og behag... Eller en Rottweiler,mine bedste venner og beskytter igennem mange år. Jeg elsker dem stadig det samme gør min kone,hun møder med dem igen, det gør jeg jo ikke for jeg ert ikke budist, Har haft hunde hele mit voksenliv men jeg har nu nået den alder hvor jeg tror de måske overlever mig(OG DET GØR DET MEGET BESAVÆRLIGT OG DYRT AT BRINGE HUNDEN TIL TH) |
|
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 08/01-2012 16:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Boes skrev: Helt enig, Bangkaew er en Rigtigt god familiehund og kr;ver at der arbejdes med den. Minder mig meget om schaefer i mentaliteten. Hellere den end en Schweizisk sennepshund, men smag og behag... Bangkeaw og shaeffer ligger milevidt fra hinanden, shaefferen er lang mere let at opdrage, da da Bangkeawen naesten er en ulv. Da jeg boede i DK. havde jeg en Dobermann, som jeg traenede paa politi hundeskolen, der fra ved jeg at en shaeffer er nem at traene i forhold til mange andre racer.....Naa, men var det ikke en sennepshund der blev spurgt om ? hehehe |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 08/01-2012 16:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
Hej. I bliver ved med at skrive sennepshund , var det ikke en Berner Sennen ? ( Sennen ) , Forsat god Søndag. ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 08/01-2012 16:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Olsen - jeg er helt enig, jeg har haft mange Schaefer og nu Bangkaew. Bangkaewen kræver strammere tøjler, som sa meget andet i Thailand..... Nå nu er vi helt OT, tilbage til den Schweiziske mountain mustard dog. Fandt i o. dette link : www.berner-sennen... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 08/01-2012 20:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
hold kæft,hvor er det dog en spændende tråd ! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/01-2012 21:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Måske interessere tråden ikke dig, men det er nu engang tilfældet at tråden interessere andre. Du får lige en lille pause indtil du får interessen for kun at deltage i tråde som interessere dig tilbage. Lad nu værre med at poste dumsmarte indlæg. Især alene for at ødelægge tråde for andre. Overhold reglement eller forlad siden. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spiceroads |
Lagt på d. 09/01-2012 03:41
|
[img]http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/503371.jpg[/img] is not a valid Image. Ups!! Mislykket forsøg at indlægge netop det billede af denne race Berner Sennen som ønskes. Foreløbigt tak for alle seriøse svar og oplysninger M.v.h. Spiceroads Billedet indsat. Admin Redigeret af Webmaster d. 09/01-2012 05:19 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

( Sennen ) , Forsat god Søndag.