Se indlæg
 Udskriv debat
Yasothon
hansenberg
Hej Mit navn er Bent og har min familie i Yasothon.
Vil høre om der er nogen herinde der bor i nærheden af Yasothon man kan komme i kontakt med
Hilsen
Bent

kaktus10
Hej Bent
Jeg har selv prøvet det samme som dig, men i Uttaradit området. Ingen svarer som bor i nærheden. Nærmeste
var 125 kilometer væk. Jeg vil tro du bor 600-650 kilometer fra mig. Jo Thailand er stort.

Hilsen Steen

TG950
kaktus10 skrev:

Hej Bent
Jeg har selv prøvet det samme som dig, men i Uttaradit området. Ingen svarer som bor i nærheden. Nærmeste
var 125 kilometer væk. Jeg vil tro du bor 600-650 kilometer fra mig. Jo Thailand er stort.

Hilsen Steen

måske det kunne tænkes at der ikke bor nogen i dit område, men nu ved jeg jo ikke hvor Uttaradit ligger og ej heller hvor Ysothon ligger.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

AL 48
TG950 skrev:

kaktus10 skrev:

Hej Bent

Hilsen Steen

måske det kunne tænkes at der ikke bor nogen i dit område, men nu ved jeg jo ikke hvor Uttaradit ligger og ej heller hvor Ysothon ligger.

Prøv med Google Earth,- så får du en fin flyvetur dertil.
Godt Nytår

Lung Yao
AL 48 skrev:
...................................................................................
måske det kunne tænkes at der ikke bor nogen i dit område, men nu ved jeg jo ikke hvor Uttaradit ligger og ej heller hvor Ysothon ligger
Prøv med Google Earth,- så får du en fin flyvetur dertil. Godt Nytår

Nemligt,
Uttaradit = ( 17* 37' 32.88" N - 100* 05' 48.48" E (Nord for Phitsanulok) mod Chiang Mai.
Yasothon = 15* 47' 41.17" N - 104* 08' 26.20" E (S-Øst for Roi Et og tæt ved grænsen for Visarun = Mukdahan - Savannakhet, Laos ).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: