Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg tager til chiang mai til marts,regner med at blive der et års tid..
så hvis der er nogen der skal afsted der,er du/i meget velkommen til at kontakte mig.
hvis der er nogle fastboende i chiang mai der har lyst til at mødes til en snak,vil jeg rigtig gerne høre fra jer.
kaktus10 skrev:
Måske nogen kunne fortælle om danskerklubben. Igår spurgte jeg, men ingen svarer.
http://www.dansk-...ost_175706
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
opdatering.. det blev så d. 23/2 jeg tager afsted.hvis der er nogen der har kendskab til en god og billig lejlighed i chiang mai.må i meget gerne kontakte mig
hmm ja jeg vil gerne bo i nærheden af universitet og en altan er et must..ellers er jeg ikke så kræsen.
meen hvis du har et godt tilbud siger jeg ikke nej,man er vel jyde
Jo flere oplysninger om dine ønsker/krav, jo nemmere et det for andre at hjælpe. Der er jo ingen grund til at spilde andres tid.
Hjælp nu andre til at hjælpe dig. Fortæl lidt om dine krav/ønsker, herunder også et prisniveau.
Jeg kan ikke hjælpe, når altan er et must, og det ville måske alligevel have været spild af tid for mig at prøve, fordi det du kalder billigt og god måske ikke er det samme som jeg kalder billig og god.
hej kim
jeg har ikke da ikke lyst til at spilde din tid,så skal vi ikke bare lade den ligge der,,
men hvis du bor i chiang mai og gerne vil hjælpe så smid da lige en pm.
så tager vi den derfra
mvh ole