Se indlæg|
Råd/hjælp ønskes!!!
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 23/12-2011 10:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Hvad gør jeg nu!!!?? Nu har jeg været i Thailand et par gange.... Har så mødt en dejlig (ikke BAR)pige, og jeg har kun været sammen med hende hvergang! Nu er jeg så blevet dybt forelsket i hende (hun er speciel) JaJA, der er heller ikke nogen opbakning herhjemmefra!!! Hun vil bare ha' dine penge!?!? Sidder og er egentlig igang med at booke billet igen, for at se hende og hendes familie... kan ikke vente, hun er skøn( lige så små skør, som jeg selv). Skal jeg vente og inviterer hende herhjem??? Hun vil gerne!! eller skal jeg bare se at komme af sted igen??? Normalt betegner jeg ikke mig selv som naiv, og gør heller ikke nu! Men mest af alt har jeg bare lyst til at flyve ned og blive gift med hende, og så tage hende med tilbage om et par måneder!!! Hvad gør jeg???? Nogle gode råd fra jer?? Jaja, jeg ved jo nok godt at mange vil fraråde dette, MEN.... Elsker hende sgu Gode og dårlig råd modtages meget gerne.... Tak |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 23/12-2011 11:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Det er da dejligt at være forelsket, specielt her til jul( så skal der gås på vandet) Det tager nok for lang tid at få hende til Danmark, bestil en billet, og tillykke. [img]http://thailinks.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 23/12-2011 11:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Tillykke, det er jo altid dejligt at være forelsket. Lad være med at tro, at det kun er barpiger, der kan give problemer. Og de gør det nu heller ikke hver gang. Det er svært med de forhold. Der er store kulturelle forskelle, og det er svært nok, men det bliver ikke bedre af de mange historier, som der er i omløb. Skulle man endelig have fundet "den ægte vare", så risikerer man at ødelægge forholdet med mistanke om de sædvanlige problemer. Og hvis man ikke er mistænksom, risikerer man at miste både sine penge og sit hjerte, når hun skrider. Du kan vælge at tage det hele som en oplevelse, prøve lykken - men samtidig indprente dybt i hjernen, at du aldrig investerer flere penge, end du kan tåle at miste. Det være sig i rejser, gaver eller ejendom i Thailand. Brug kun de penge, som du er villig til at give for den oplevelse, det er at være forelsket og være sammen med hende. I så fald skal du ikke læse videre! Hvis du vil have lidt realitetssans ind i din hverdag, så finder du nedenfor nogle spørgsmål. Du behøver ikke svare her, du kan sikkert selv danne dig en mening ud fra svarene, selvom du er lidt omtåget i øjeblikket. Svarer du her, vil du få en mere nøgtern vurdering og en forklaring på, hvorfor nogle svar kan være problematiske. Men du vil desværre også få en masse idiotiske svar. Du er anonym, så hvis du kan tage det, kan du være ligeglad med de idiotiske svar. Listen over spørgsmål er nok ikke udtømmende, andre kan måske supplere. Hvor gammel er du/hun? Hvilken uddannelse har hun? Hvor godt er hendes engelsk? Hvordan mødtes I? Hvor i Thailand? Hvor længe gik der fra I mødtes til I havde sex? Hvad arbejder hun med - og er du sikker på det? Hvad med hendes arbejde, mens du var i Thailand? Hvor mange gange har i mødtes? Med hvor lange mellemrum? Hvor længe ad gangen har du været i Thailand? Har hun givet udtryk for ønske om penge/giftemål/at komme til Danmark? Bor hun alene? Har hun børn? Har du givet hende penge - og til hvad? |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 11:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Mingomango skrev: Hvad gør jeg nu!!!?? Nu har jeg været i Thailand et par gange.... Har så mødt en dejlig (ikke BAR)pige, og jeg har kun været sammen med hende hvergang! Nu er jeg så blevet dybt forelsket i hende (hun er speciel) JaJA, der er heller ikke nogen opbakning herhjemmefra!!! Hun vil bare ha' dine penge!?!? Sidder og er egentlig igang med at booke billet igen, for at se hende og hendes familie... kan ikke vente, hun er skøn( lige så små skør, som jeg selv). Skal jeg vente og inviterer hende herhjem??? Hun vil gerne!! eller skal jeg bare se at komme af sted igen??? Normalt betegner jeg ikke mig selv som naiv, og gør heller ikke nu! Men mest af alt har jeg bare lyst til at flyve ned og blive gift med hende, og så tage hende med tilbage om et par måneder!!! Hvad gør jeg???? Nogle gode råd fra jer?? Jaja, jeg ved jo nok godt at mange vil fraråde dette, MEN.... Elsker hende sgu Gode og dårlig råd modtages meget gerne.... Tak JA, det skal du, for der skal være mere end : lige så små skør, som jeg selv til at bygge jeres fremtid på. Tag ned igen og besøg hende og lær hende bedre at kende, og HVIS/NÅR facit bliver at der er mere som "binder jer sammen" end forskeligheder så kan du overveje at tage det næste skridt: invitation til DK og så bagefter giftemål. Elsker hun Dig, så går hun ingen steder og kan sagtens vente fx. ½ år, inden der skulle ske.Dette her var mit syn, du er SELV herre over din fremtid. Held og lykke herfra, i den søde Juletid. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 23/12-2011 11:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Tydeligvis en Troll eller en der har været her før. Hvorfor er det vigtigt at få understreget at det ikke er en barpige? Hvad er der i vejen med barpiger? Og hvorfor vil du gerne have nogle gode råd, men ikke nogen der fraråder det? |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 12:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Mingomango skrev: Hvad gør jeg nu!!!?? Nu har jeg været i Thailand et par gange.... Har så mødt en dejlig (ikke BAR)pige, og jeg har kun været sammen med hende hvergang! Nu er jeg så blevet dybt forelsket i hende (hun er speciel) JaJA, der er heller ikke nogen opbakning herhjemmefra!!! Hun vil bare ha' dine penge!?!? Sidder og er egentlig igang med at booke billet igen, for at se hende og hendes familie... kan ikke vente, hun er skøn( lige så små skør, som jeg selv). Skal jeg vente og inviterer hende herhjem??? Hun vil gerne!! eller skal jeg bare se at komme af sted igen??? Normalt betegner jeg ikke mig selv som naiv, og gør heller ikke nu! Men mest af alt har jeg bare lyst til at flyve ned og blive gift med hende, og så tage hende med tilbage om et par måneder!!! Hvad gør jeg???? Nogle gode råd fra jer?? Jaja, jeg ved jo nok godt at mange vil fraråde dette, MEN.... Elsker hende sgu Gode og dårlig råd modtages meget gerne.... Tak Hvis jeg var dig, så ville jeg tage fri/orlov fra arbejde og smutte til Thailand i 3-6 måneder, hvis du kan. Find et sted og flyt ind med hende. Når I går op og ned af hinanden hver dag, så finder I hurtigt ud af om der er noget at bygge videre på. Det er fedt at være forelsket (jeg er det stadig selv) - men det bliver også hverdag på et tidspunkt. Jeg vil anbefale dig at tage til Thailand og ikke tage hende med til Danmark lige nu. Det vil jeg dels fordi du så har mulighed for at mødes med hendes venner og familie. Det vil vise om hun er seriøs eller ikke. Hun vil nemlig tabe ansigt, hvis hun præsenterede dig og så senere kom hjem uden dig. Derudover er Danmark jo lige nu ikke det mest romantiske sted at være... og det er ikke sikkert hun vil være så vild med det. Vil anbefale dig at nyde forelskelsen fuldt ud, men også bruger din sunde fornuft. Ved det kan være rigtig svært når man er forelsket, men du vil takke dig selv i det lange løb. Thai-kvinder er efter min mening fantastiske og noget at det mest sexede, kærlige og omsorgsfulde på denne jord. Alligevel skal man som ved alle andre kvinder tænke sig om, inden man f.eks. gifter sig. Jeg synes generelt du skal have sammen holdning og forventninger som du ville have til en dansk pige. Lad være med at gifte jer med lynets hast. Bo sammen et stykke tid og lær hinanden at kende. Hvis hun virkelig elsker dig, så vi hun jo kun være glad for den ordning. Jeg har stort set dagligt lyst til at gifte mig med min kæreste og lave 10 børn sammen med hende. Er som du smaskforelsket. Alligvel ved jeg at tingene tager tid og der altid er en mulighed for at tingene kan mislykkedes. Derfor holder jeg igen... nyder forelskelsen og hvert minut med hende.... men jeg har også sikret mig, at jeg ikke kan komme i økonomisk uføre og at jeg vil kunne stå på benene, hvis det en dag går galt. Ellers er det bare at spinge ud i det og nyde tiden med hende fuldt ud. Og nyd forelskelsen... det er jo ikke hver dag man oplever det. PS. Den bedste måde at "teste" en pige på, er at sætte hende i en situation, hvor hun må "ofre" sig og intet har at vinde. Så finder du hurtigt ud af om hun vil forholdet eller ikke. Redigeret af patirak d. 23/12-2011 12:23 |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 12:19
|
|
filihankat skrev: Tydeligvis en Troll eller en der har været her før. Hvorfor er det vigtigt at få understreget at det ikke er en barpige? Hvad er der i vejen med barpiger? Og hvorfor vil du gerne have nogle gode råd, men ikke nogen der fraråder det? Fordi vi aldrig skal glemme at barpiger er nogle forfærdelige og slemme piger... ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 12:22
|
|
filihankat skrev: Tydeligvis en Troll eller en der har været her før. Hvorfor er det vigtigt at få understreget at det ikke er en barpige? Hvad er der i vejen med barpiger? Og hvorfor vil du gerne have nogle gode råd, men ikke nogen der fraråder det? Det var ikke det som OP skrev: ......................................................................... Hvad gør jeg???? Nogle gode råd fra jer?? Jaja, jeg ved jo nok godt at mange ville fraråde dette, MEN.... Elsker hende sgu Gode og dårlig råd modtages meget gerne.... Tak M.h.t. henvisning til at Hun er ikke en BARpige: Prøv lige at læse ALLE de negative tråde der er blevet skrevet her på DTW om netop Barpiger. . Redigeret af Lung Yao d. 23/12-2011 12:31 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 12:30
|
|
Lung Yao skrev: filihankat skrev: Tydeligvis en Troll eller en der har været her før. Hvorfor er det vigtigt at få understreget at det ikke er en barpige? Hvad er der i vejen med barpiger? Og hvorfor vil du gerne have nogle gode råd, men ikke nogen der fraråder det? Det var ikke det som OP skrev: ......................................................................... Hvad gør jeg???? Nogle gode råd fra jer?? Jaja, jeg ved jo nok godt at mange vil fraråde dette, MEN.... Elsker hende sgu Gode og dårlig råd modtages meget gerne.... Tak M.h.t. henvisning til at Hun er ikke en BARpige: Prøv lige at læse ALLE de negative tråde der er blevet skrevet her på DTW om netop Barpiger. . Hvordan ved han om hun er tidligere barpige eller ikke? Sidst jeg talte med en dansker i Thailand, sagde han at hans kæreste kun havde serveret drinks i baren. Jeg tænkte mit og nikkede forstående... Og der var altså tale om en dansker der havde været en hel del år i Thailand. De negative tråde om barpiger kommer efter min mening fra folk, som ikke har fattet hvor meget det egentlig kræver af dem selv når de forelsker sig i en barpige. Det er nemlig langt sværere end at få det til at fungere med en "ikke-barpige" og tit er det faktisk ikke barpigens skyld at forholdet går i stykker. Når mine mandelige venner møder min kæreste, så sidder de alle med tungen ud af halsen og flere går hjem til konen i nedtrykt sindstilstand. Man kan se at de alle er dybt misundelige. Men spørgsmålet er hvor mange af dem, der vil være villige til at gå "hele vejen" som jeg har gjort. Det er meget få... for det handler nemlig ikke kun om penge - det handler også om at ofre noget af sig selv og f.eks. også kunne leve med og acceptere hendes fortid. Når de sidder og snakker med hende, så har de alle "stå-dreng" og dagdrømmer om et liv med hende. Men igen af dem har "bollerne" til at gøre det de egentlig gerne vil og tage chancen. Det ved min kæreste - derfor er jeg heller aldrig bange for, at hun f.eks. vil finde en anden. For hun ved, at langt de fleste mænd kun har det hele i munden... - især når det gælder barpiger... Redigeret af patirak d. 23/12-2011 12:50 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 12:58
|
|
patirak skrev: [quote]Lung Yao skrev: ............................................................................... Hvordan ved han om hun er tidligere barpige eller ikke? Sidst jeg talte med en dansker i Thailand, sagde han at hans kæreste kun havde serveret drinks i baren. Jeg tænkte mit og nikkede forstående... Og der var altså tale om en dansker der havde været en hel del år i Thailand. JEP, hverkan Han , Du eller Jeg, ville vide det med 100% sikkerhed, kun hende . Men Vi behøver ikke at male "fanden på væggen" allerede nu, vel ?. Indtil andet er bevist må "tvivlen" kom ham til gode. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 13:18
|
|
Lung Yao skrev: patirak skrev: [quote]Lung Yao skrev: ............................................................................... Hvordan ved han om hun er tidligere barpige eller ikke? Sidst jeg talte med en dansker i Thailand, sagde han at hans kæreste kun havde serveret drinks i baren. Jeg tænkte mit og nikkede forstående... Og der var altså tale om en dansker der havde været en hel del år i Thailand. JEP, hverkan Han , Du eller Jeg, ville vide det med 100% sikkerhed, kun hende . Men Vi behøver ikke at male "fanden på væggen" allerede nu, vel ?. Indtil andet er bevist må "tvivlen" kom ham til gode. . Min kæreste er tidligere barpige... Jeg fik i sidste uge 4 par nye bukser af hende og 3 nye skjorter. Derefter inviterede hun mig ud at spise og betale for hendes egne penge... Vi havde sex, da vi kom hjem. Føler mig lidt misbrugt lige nu... |
|
|
|
| FarangDingDong |
Lagt på d. 23/12-2011 14:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Mit råd til Faranger som vil have en Thai pige er at de skal først lære landet og kulturen at kende. Hvis ikke, synes jeg det er synd for både farangen og pigen. Hvis man ikke kender landet og kulturen skal man være ekstremt heldig for at få en god pige uanset hvor man træffer hende – internet, gennem venner, på gaden, i nah kwai eller hvor det end måtte være. Der er rigtig mange der af en eller anden årsag absolut skal have en thaipige uden at vide hvad de går ind til. Livet er for kort til lange underbukser
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/12-2011 14:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
FarangDingDong skrev: Mit råd til Faranger som vil have en Thai pige er at de skal først lære landet og kulturen at kende. Hvis ikke, synes jeg det er synd for både farangen og pigen. Hvis man ikke kender landet og kulturen skal man være ekstremt heldig for at få en god pige uanset hvor man træffer hende – internet, gennem venner, på gaden, i nah kwai eller hvor det end måtte være. Der er rigtig mange der af en eller anden årsag absolut skal have en thaipige uden at vide hvad de går ind til. går det ikke lige begge veje,thai pigen skal vel også lige lære lidt om danmark hvorfor er det altid kun mændene som skal rettes ind efter pigerne...underligt |
|
|
|
| FarangDingDong |
Lagt på d. 23/12-2011 14:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
![]() sonny skrev: FarangDingDong skrev: Mit råd til Faranger som vil have en Thai pige er at de skal først lære landet og kulturen at kende. Hvis ikke, synes jeg det er synd for både farangen og pigen. Hvis man ikke kender landet og kulturen skal man være ekstremt heldig for at få en god pige uanset hvor man træffer hende – internet, gennem venner, på gaden, i nah kwai eller hvor det end måtte være. Der er rigtig mange der af en eller anden årsag absolut skal have en thaipige uden at vide hvad de går ind til. går det ikke lige begge veje,thai pigen skal vel også lige lære lidt om danmark hvorfor er det altid kun mændene som skal rettes ind efter pigerne...underligt 555555 .......HæHæHæhæhæ
Livet er for kort til lange underbukser
|
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 17:24
|
|
sonny skrev: FarangDingDong skrev: Mit råd til Faranger som vil have en Thai pige er at de skal først lære landet og kulturen at kende. Hvis ikke, synes jeg det er synd for både farangen og pigen. Hvis man ikke kender landet og kulturen skal man være ekstremt heldig for at få en god pige uanset hvor man træffer hende – internet, gennem venner, på gaden, i nah kwai eller hvor det end måtte være. Der er rigtig mange der af en eller anden årsag absolut skal have en thaipige uden at vide hvad de går ind til. går det ikke lige begge veje,thai pigen skal vel også lige lære lidt om danmark hvorfor er det altid kun mændene som skal rettes ind efter pigerne...underligt Ja, lær hende LIDT om Danmark... IKKE FOR MEGET!... Man skulle jo nødig se hende forvandle sig til en krævende og doven flodhest! |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 23/12-2011 18:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Ja, lær hende LIDT om Danmark... IKKE FOR MEGET!... Man skulle jo nødig se hende forvandle sig til en krævende og doven flodhest! Eller at hun mister enhver interesse og i stedet vil have en amerikaner. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 23/12-2011 19:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Det lyder som om at de fleste her på siden har mødt deres kone/kærste i en rismark,eller på landet . Pigerner kommer til byerne for at finde en falang. Om de så laver regninger eller tager af kunderne ??? Jeg mødte selv min kone i en bar' vi har nu været gift i 5 år ,har hun en bagtanke med det NEJ;; ![]() |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 19:09
|
|
kylling skrev: Det lyder som om at de fleste her på siden har mødt deres kone/kærste i en rismark,eller på landet . Pigerner kommer til byerne for at finde en falang. Om de så laver regninger eller tager af kunderne ??? Jeg mødte selv min kone i en bar' vi har nu været gift i 5 år ,har hun en bagtanke med det NEJ;; ![]() Ja, enten i en rismark eller udenfor universitetet. Spørger man ind til det, så er det meget få der har mødt hinanden på en bar eller en natklub. Nu har jeg så aldrig selv set en pæn pige i en rismark - og jeg aner ikke hvor universiteterne ligger, så det blev baren for mig... |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 22:43
|
|
sonny skrev: .............................................................................................. går det ikke lige begge veje,thai pigen skal vel også lige lære lidt om danmark hvorfor er det altid kun mændene som skal rettes ind efter pigerne...underligt NEJ, kun rimeligt da det er MÆNDENE der første tager til Thailand for at finde en pige. Og når pigen ville/skal til DK, så ville det være rimeligt at : går det ikke lige begge veje,thai pigen skal vel også lige lære lidt om danmark . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 24/12-2011 03:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
lad for guds skyld være med at spille millionær i starten ja det er fristende, men giv ikke flere penge end du ved at du kan hold det niveau. Når du måske giver søde pigebarn et par af de lange hver måned, så er det du skal gøre op med dig selv om det er noget du vil og kan fuldføre, for ellers er der ingen grund til aat begynde med den gallaj. Skal I være i DK skal hun herop i 3 måneder, så hun får syn for sagen, hvordan livet er heroppe. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.