Se indlæg|
LYCA MOBILE
|
|
| johnmc |
Lagt på d. 05/12-2011 21:23
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Er der nogle der har erfaring med LYCA MOBILE ? |
|
|
|
| johnmc |
Lagt på d. 07/12-2011 06:48
|
|
Er der virkelig ikke nogle der kender til LYCA MOBILE , de reklamerer med 6 øre / min. til Thailand fra mobil . |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 07/12-2011 06:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
johnmc skrev: Er der virkelig ikke nogle der kender til LYCA MOBILE , de reklamerer med 6 øre / min. til Thailand fra mobil . Det fungere fint her i Sverige og rigtig billigt. Jeg bruger det til at ringe hjem til Thailand og betaler så vidt jeg ved 12 SEK per minut. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/12-2011 07:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Saendaeng skrev: johnmc skrev: Er der virkelig ikke nogle der kender til LYCA MOBILE , de reklamerer med 6 øre / min. til Thailand fra mobil . Det fungere fint her i Sverige og rigtig billigt. Jeg bruger det til at ringe hjem til Thailand og betaler så vidt jeg ved 12 SEK per minut. 12 svenske kroner pr. minut...er du vanvittig. Du mener vel 12 øre??? |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 07/12-2011 07:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med LYCA MOBILE ? Hejsa jeg har selv LYCA og det er helt okay,har prøvet andre ( lebera ) men de var for dyre så jeg holder mig til LYCA det virker ! ![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 07/12-2011 08:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
DK skrev: Saendaeng skrev: johnmc skrev: Er der virkelig ikke nogle der kender til LYCA MOBILE , de reklamerer med 6 øre / min. til Thailand fra mobil . Det fungere fint her i Sverige og rigtig billigt. Jeg bruger det til at ringe hjem til Thailand og betaler så vidt jeg ved 12 SEK per minut. 12 svenske kroner pr. minut...er du vanvittig. Du mener vel 12 øre??? Selvfølgelig 12 øre SEK pr minut
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/12-2011 08:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Klovn skrev: johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med LYCA MOBILE ? Hejsa jeg har selv LYCA og det er helt okay,har prøvet andre ( lebera ) men de var for dyre så jeg holder mig til LYCA det virker ! ![]() Synes du 9 øre i minuttet er dyrt? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/12-2011 09:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
sony skrev: Klovn skrev: johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med LYCA MOBILE ? Hejsa jeg har selv LYCA og det er helt okay,har prøvet andre ( lebera ) men de var for dyre så jeg holder mig til LYCA det virker ! ![]() Synes du 9 øre i minuttet er dyrt? Sony - dette indlæg er blot en prut i en gaslygte. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/12-2011 22:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
LYCA virker fint til Thailand, og er billigt! Det kniber lidt her i DK! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| johnmc |
Lagt på d. 08/12-2011 06:43
|
|
Hvad kniber det med i Danmark ? |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 08/12-2011 21:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det kan knibe med forbindelse!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 08/12-2011 21:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
sony skrev: ja så står det sgu skidt til hvis man spekulerer i 6 eller 9 øre - men ok hvis du taler 24 timer i døgnet er det en besparelse på 43,20 kr pr døgn.
Klovn skrev: johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med LYCA MOBILE ? Hejsa jeg har selv LYCA og det er helt okay,har prøvet andre ( lebera ) men de var for dyre så jeg holder mig til LYCA det virker ! ![]() Synes du 9 øre i minuttet er dyrt? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 08/12-2011 23:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Klovn skrev: johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med LYCA MOBILE ? Hejsa jeg har selv LYCA og det er helt okay,har prøvet andre ( lebera ) men de var for dyre så jeg holder mig til LYCA det virker ! ![]() Prøv engang at kigge på din opgørelse over dine opkald på nettet.... Hos Lebara kan man tydeligt mærke at det også i virkeligheden er billigt....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Kalle4949 |
Lagt på d. 09/12-2011 17:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej! Jag har provat Vectone mobil 1öre/min 99öre uppkoppling/samtal . Det går mycket bra till Thailand |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.