Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
EnVen
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/11-2011 11:38
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Indlæg fjernet fra anden tråd........
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| EnVen |
Lagt på d. 29/11-2011 11:39
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 30 |
Thjaa skrev: jeg hade kommet i thailand i over 5 aar foer jeg foeste gang kom forbi Pattaya og jeg var der i 5 timer saa smuttet jeg igen og har ikke vaeret der sigen og jeg kender da fler dansker der har vaeret i thailand som aldri har vaeret i Pattaya og heller ikke oensker at komme til Pattaya Der er ellers flere gode sprogskoler i Pattaya, hvor du sikkert kunne lære at skrive dansk. Hvor er jeg dog træt af at høre om folk som ikke gider komme til Pattaya, og som aldrig har været der. Hvorfor blive ved med at nedgøre en by I kun kender på omtale...! Hvordan helvede kan I udtale Jer om noget i ikke kender en skid til. Pattaya er faktisk en rigtig dejlig by og jeg kender masser som er kommet til byen, første gang de er i landet, og de holder stadig ved. Tager rundt og ser Thailand, men ender altid tilbage i badebyen, Pattaya. Den bedste by i Thailand, set med mine øjne. Og tro mig, jeg har været rundt i hele Thailand. Til Jer som ikke vil komme i byen, så hold Jer for helvede væk, men lad være med at blive ved med at nedgøre et sted i ikke kender. Håber alle har haft en god weekend. |
|
|
|
| Thjaa |
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
EnVen skrev: Der er ellers flere gode sprogskoler i Pattaya, hvor du sikkert kunne lære at skrive dansk. Gider du godt med det samme at stoppe dine personlig angrab paa mig bare fordi jeg er ordblind og det skal vaere lige nu med det samme jeg forventer ogsaa en unskyling Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
EnVen skrev: Der er ellers flere gode sprogskoler i Pattaya, hvor du sikkert kunne lære at skrive dansk. Det er ikke god tone at påpege andres staveproblemer. I hvert fald ikke på den måde. EnVen skrev: Tager rundt og ser Thailand, men ender altid tilbage i badebyen, Pattaya. Pattaya er sikkert et ganske udmærket sted at være, og selvfølgelig ikke mindst, hvis man kommer for nattelivet eller damer. Og man kan sikkert kalde Pattaya mange ting, men at kalde den en badeby er nok at tage munden lidt for fuld.
|
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 29/11-2011 11:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
EnVen skrev: Thjaa skrev: jeg hade kommet i thailand i over 5 aar foer jeg foeste gang kom forbi Pattaya og jeg var der i 5 timer saa smuttet jeg igen og har ikke vaeret der sigen og jeg kender da fler dansker der har vaeret i thailand som aldri har vaeret i Pattaya og heller ikke oensker at komme til Pattaya Der er ellers flere gode sprogskoler i Pattaya, hvor du sikkert kunne lære at skrive dansk. Hvor er jeg dog træt af at høre om folk som ikke gider komme til Pattaya, og som aldrig har været der. Hvorfor blive ved med at nedgøre en by I kun kender på omtale...! Hvordan helvede kan I udtale Jer om noget i ikke kender en skid til. Pattaya er faktisk en rigtig dejlig by og jeg kender masser som er kommet til byen, første gang de er i landet, og de holder stadig ved. Tager rundt og ser Thailand, men ender altid tilbage i badebyen, Pattaya. Den bedste by i Thailand, set med mine øjne. Og tro mig, jeg har været rundt i hele Thailand. Til Jer som ikke vil komme i byen, så hold Jer for helvede væk, men lad være med at blive ved med at nedgøre et sted i ikke kender. Nu er der så vidt jeg kan se, ingen der nedgør Pattaya-men vi er nogen der sige, at vi intet ønske har om at komme der-af forskellige årsager. Du kan vel ikke forvente, at fordi du er glad for byen,så skal alle andre også være det. Jeg er smadder glad for at være heroppe nordpå og er da sikker på, at det er der da mange der gerne ville være fri for. Vi ER alle så vidt forskellige og kan lide vidt forskellig ting og sådan bør det vel være. Håber alle har haft en god weekend. |
|
|
|
| Webmaster |
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
EnVen skrev: Der er ellers flere gode sprogskoler i Pattaya, hvor du sikkert kunne lære at skrive dansk. Dette var sgu' unødvendigt. Thjaa har aldrig lagt skjul på at han har problemer med stavningen, men deltager alligevel lystigt herinde på trods af sine problemer. Så lad os lige få stoppet sådanne personangreb i fremtiden. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| thaikurt1 |
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
EnVen Det er at går over stregning at man skal læse et indlæg med personlig angreb på en andre på grund af vedkommen er ordblind. Jeg så gerne vide hvor den skole ligge i Pattaya da jeg bo Pattaya. Jeg selv er ordblind og godt kunne tænke mig at lære at skrive og formulerer så man slipper for at læse indlæg der mere handel om at person er ordblind end emne. Jeg skriver kun dette indlæg fordi at ordblind må man stå sammen over for person der har en fordom om at fordi man er ordblind skal man ikke komme med indlæg hele ikke svare da andre jo ikke kan læse hvad man skriver . Der kan forkomne stavning og formulerer fejl i mit svar pga af jeg er ordblind Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/11-2011 11:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Nu handler denne traad enlig ikke om Pattaya men om at tv2 igen forsoeger at se om der skulle vaere en eller anden der hopper med paa ders lege at det saa kommer til at handle om Pattaya ja det er sikker ogsaa det tv2 haaber paa at de kunne faa ders histaare til at handle om Grunden til at jeg ikke gider Pattaya er fler og jeg vil da gerne sige dem jeg gider ikke at vare et sted hvor man ser 1 thai for 10 falang saa kunne jeg bare tage ind i KBH med by jeg gider ikke at vaere et sted hvor prisen er exter hoej bare fordi de nu syns at vi skal betale exter pga vores fave paa vores skinde jeg har samme holdning til PUKET som Pattaya Hvis jeg vil vaere sammen med en mill falanger saa kunne jeg have blevet hjemme Desvere PGA nogen ting som jeg ikke syns at jeg har nogen grund til at poste oflig er jeg desvere noed til at tage til puket et par gang om aaret jeg er heller ikke den person der smutter ind i sentrum af Bangkok hvor der staar en masse gadeselger der troger de kan selge mig et par soldbriller til 1000 Bath som jeg kan faa i mit lokal omraade for 50 Bath jeg faar semplig hend knupper at skulle staa i et omraade hvor at flertalet af de folk er falanger og gadeselger/tuktuk bare ikke fatter at et nej er et nej Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| chaingmai |
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
hverken thjaa eller thaikurt. har skrevet noget jeg ikke kunne læse og forstå måske den såkaldte ven, skal have det skåret ud i pap,![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
|
|
Nogen kan ikke undvære storbyen larm og nogen kan ikke undvære landlivet hvor der er stille og rolig Nogen trivsels på landet hvor andre ikke kunne finde på at leve sådan et sted. Vi er alle sammen forskelle indstilling til livet og begge holde af den måde man engang leve på. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/11-2011 11:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Thjaa skrev: Nu handler denne traad enlig ikke om Pattaya men om at tv2 igen forsoeger at se om der skulle vaere en eller anden der hopper med paa ders lege at det saa kommer til at handle om Pattaya ja det er sikker ogsaa det tv2 haaber paa at de kunne faa ders histaare til at handle om Grunden til at jeg ikke gider Pattaya er fler og jeg vil da gerne sige dem jeg gider ikke at vare et sted hvor man ser 1 thai for 10 falang saa kunne jeg bare tage ind i KBH med by jeg gider ikke at vaere et sted hvor prisen er exter hoej bare fordi de nu syns at vi skal betale exter pga vores fave paa vores skinde jeg har samme holdning til PUKET som Pattaya Hvis jeg vil vaere sammen med en mill falanger saa kunne jeg have blevet hjemme Desvere PGA nogen ting som jeg ikke syns at jeg har nogen grund til at poste oflig er jeg desvere noed til at tage til puket et par gang om aaret jeg er heller ikke den person der smutter ind i sentrum af Bangkok hvor der staar en masse gadeselger der troger de kan selge mig et par soldbriller til 1000 Bath som jeg kan faa i mit lokal omraade for 50 Bath jeg faar semplig hend knupper at skulle staa i et omraade hvor at flertalet af de folk er falanger og gadeselger/tuktuk bare ikke fatter at et nej er et nej Hejsa tjhaa Skide godt skrevet, jeg kan kun give dig ret i det meste af hvad du skriver. Jeg har intet imod pattaya eller phuket for dens sags skyld, men du skriver du er nød til at tage til phuket, kan det du skal have lavet ikke laves et sted der er nærmere end der hvor du bor nu? Men ja sorry lidt udenfor tråden må man nok sige, men forventer da at der kommer en undskyldning fra ham den såkaldte ven. det kunne jo være han ikke vidste bedre, efter han er forholdsvis nyt medlem, for hvis det er for at være nedladende overfor dig og andre ordblinde burde han fandme udelukkes. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| EnVen |
|
Til Tjhaa Du får da en undskyldning, jeg vidste faktisk ikke du var ordblind. Vidste godt Thaikurt var ordblind. Og til Jer begge så prøv at se tidligere tråd om SU snyd. I kan faktisk tage Dansk undervisning over Jeres computer og så modtage SU støtte. De andre som har svaret på mit indlæg, I skal bare blande Jer udenom, I er såmænd kun med til at puste til ilden. God uge til alle, om i driven den af eller arbejder i LOS. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
|
|
Man kan godt tage fejl men at man så give en undskylden synes jeg er fint.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 29/11-2011 11:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Det kan ikke være riktig at det skal stå i en profil at man er ordblind for at undgå at blive moppede
Come As You Are
|
|
|
|
| EnVen |
|
Nirvana skrev: Det kan ikke være riktig at det skal stå i en profil at man er ordblind for at undgå at blive moppede Det er jo fuldstændig ligegyldigt om man er ordblind, stum, blind, tyk, grim, amputeret eller hvad fanden I vil sige, alle herinde på DTW mopper hinanden i snart alle tråde. Der er masser af klaphatte herinde og selv om denne profil er ny er jeg absolut ikke ny her. Har fulgt med i flere år og kan ikke forstå at man ikke kan føre et sobert sprog! Det er netop derfor jeg har lavet denne profil, så jeg kan deltage i alt det dårlige, og svine folk til, ligeså vel som de sviner mig og andre til. Hvis webmaster vil slette mig, gør han bare det, og jeg laver en ny ''Svineprofil''. Det er ikke det store problem, ny mail, ny profil, ny identitet, sværere er det ikke. Jeg er bare træt af den pisse dårlige negative tone, som er her næsten hver dag. Folk kan sgu ikke holde sig til emnet (tråden) uden den køre af sporet, på et eller andet tidspunkt. Jeg synes bare det er så trist. Er sikker på der findes masser af seriøse mennesker her, det ved jeg jo, men desværre endnu flere idioter. Ha' en god dag. |
|
|
|
| jh |
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Hørt hørt det er sørgeligt som det har udviklet sig på siden med at moppe hverandre.Håber vi kan få et bedre sprog til hinanden herinde. |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 29/11-2011 11:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
EnVen skrev: Nirvana skrev: Det kan ikke være riktig at det skal stå i en profil at man er ordblind for at undgå at blive moppede Det er jo fuldstændig ligegyldigt om man er ordblind, stum, blind, tyk, grim, amputeret eller hvad fanden I vil sige, alle herinde på DTW mopper hinanden i snart alle tråde. Der er masser af klaphatte herinde og selv om denne profil er ny er jeg absolut ikke ny her. Har fulgt med i flere år og kan ikke forstå at man ikke kan føre et sobert sprog! Det er netop derfor jeg har lavet denne profil, så jeg kan deltage i alt det dårlige, og svine folk til, ligeså vel som de sviner mig og andre til. Hvis webmaster vil slette mig, gør han bare det, og jeg laver en ny ''Svineprofil''. Det er ikke det store problem, ny mail, ny profil, ny identitet, sværere er det ikke. Kære enVen Jeg bryder mig ikke om at kalde folk, idioter eller fjolser , men du har ret i at der er en del useriøse herinde inklusiv dig selv. Du opretter en profil blot for at kan svine andre til,det synttes jeg er meget dårlig stil. Hvis du skulle blive smidt ud , opretter du blot en ny profil , det syntes jeg er endnu dårligere stil. Hvis man vil bruge et forum , må man naturligvis også acceptere de regler som sitet har opsat. Når du nu så gerne vil at folk skal holde sig til tråden , hvordan i alverden kan du så forsvare , at det var dig , der fik denne tråd til at ændre retning. Jeg kan godt li folk der står ved deres meninger,og ikke bare flakker rundt på må og få , ligsom du har gjort i dit seneste indlæg. Håber at det giver stof til eftertanke , eller taler man mon bare for døve øre. Hav en god dag. Mvh Jens Ole Jeg er bare træt af den pisse dårlige negative tone, som er her næsten hver dag. Folk kan sgu ikke holde sig til emnet (tråden) uden den køre af sporet, på et eller andet tidspunkt. Jeg synes bare det er så trist. Er sikker på der findes masser af seriøse mennesker her, det ved jeg jo, men desværre endnu flere idioter. Ha' en god dag. |
|
|
|
| Jens Ole |
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Kære enVen Jeg bryder mig ikke om at kalde folk, idioter eller fjolser , men du har ret i at der er en del useriøse herinde inklusiv dig selv. Du opretter en profil blot for at kan svine andre til,det synttes jeg er meget dårlig stil. Hvis du skulle blive smidt ud , opretter du blot en ny profil , det syntes jeg er endnu dårligere stil. Hvis man vil bruge et forum , må man naturligvis også acceptere de regler som sitet har opsat. Når du nu så gerne vil at folk skal holde sig til tråden , hvordan i alverden kan du så forsvare , at det var dig , der fik denne tråd til at ændre retning. Jeg kan godt li folk der står ved deres meninger,og ikke bare flakker rundt på må og få , ligsom du har gjort i dit seneste indlæg. Håber at det giver stof til eftertanke , eller taler man mon bare for døve øre. Hav en god dag. |
|
|
|
| zero200 |
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
en opfordring til webmaster måske bruge ip blokering til uønsket elementer
..."Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment." Buddha
|
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 29/11-2011 11:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 93 |
Jeg synes nu den oprindelige traad OM GRAENSELOES KAERLIGHED er blevet til et graenseloest had??? og helt ude af tridt.... spar dog lidt paa krudtet til nytaar venner![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.