Se indlæg
 Udskriv debat
vil hun noget?
ukendtmedthai
Hej
Jeg skriver et indlæg her for at høre jeres mening. Er selv helt blank med Thaipiger, hvordan de er? opfører sig? og hvad man skal lægge i deres signaler?

jeg har arbejdsmæssig været udenbys nogle dage for nogle uger siden. Efter en hård dag tænkte jeg, det kunne være fedt med en omgang Thaimassage, bare ligge og slappe af.
fandt et sted med thaimassage, der også havde aftenåbent, og fik mig en tid. Nå da jeg kom ind, blev jeg modtaget af en pige, som egentlig ikke arbejdede der, men hende jeg havde aftalt tiden med, var der ikke? hun spurgte om jeg kun ville have massage, og nævnte hun ikke var særlig god til det. Nå ideen var jo jeg skulle slappe af, så det var ok hun ikke var "professionel". Da vi så kom ind i lokalet fandt jeg ud af hvorfor hun spurgte "kun massage" . De der muskelbilleder m.m. var skiftet ud med vådservietter m.m. Nå ja ja, det gik jo nok.
men efter lang tids massage hvor jeg blev drejet om på ryggen, begyndte hun at nærme sig de intime dele ret meget, og sagde jeg havde en flot krop....... Tjaa kæresten og mit forhold synger på sidste vers, og sex er en by i Rusland, så ligepludselig var hun nøgen, og jeg fik et fantastisk handjob + efterfølgende kæleri (ja 3 timer gik der jo i godt selvskaCoolville hun have et par hundrede kroner for. Jeg kom tilbage til hotellet, og fik da lige booket en tid dagen efter til massage.
Dagen efter fik jeg min massage og spurgte om jeg var i forhold? jeg fortalte det som det var, at vi boede stadig sammen. Igen røg tøjet af hende, og der gik nogle timer i behageligt selskab. Denne gang ville hun dog ikke have penge for det!!
Nu sagde hun, at hun at jeg var hendes første kunde, men hun ville ikke arbejde der, for hun ville ikke arbejde med "massage" (altså hun var ret tilfreds med mig, men fremadrettet:-)) kan man stole på hun ikke har arbejdet med det? og ikke fortsætter? ifølge cvr register har hun haft klinik der en måned, men står under almindelig massage! men stedet! hun er skilt efter de klassiske 7 år, hvor opholdstilladdelsen er reddet, er hun kun ude efter penge? eller var hendes mand bare et klovn. Synes hun blev lidt for glad, da jeg nævnede min stilling. Har efterfølgende fundet ud af via det kære internet, at hun i hvert fald har flirtet med fyre inden hun blev skilt!
Nå efterfølgende efter jeg er kommet hjem har jeg skrevet med hende et par gange, hvor hun ikke virker vildt interesseret i at skrive (hun er nu også ret dårlig til at skrive dansk, kan det være årsagen?) altid mig der skriver til hende, er det en thaikvindes måde at være lidt bly på? eller er hun ikke så interesseret?
til sidst, er det en man skal satse på ?

ukendtmedthai
ahhhh kan se den er lidt fejlplaceret ifølge debatten, skulle nok ikke have været under nyheder :-)

parinya
min mening om kvinden er at hun virker billig. nu er vi jo alle så forskellige, men jeg ville se min om efter en anden, og i det hele taget først få mig rodet ud af det forhold jeg stadig var i inden jeg ville søge noget andet. håber du finder en sød pige.

OleOrm
Brug din sunde fornuft, og laddig ikke lokke ud med noget med økonomi, så kan du altid se, hvad der sker.

Anonym Bruger
Stol ikke på andet, end det som du kan se...!

ukendtmedthai
parinya
Skal nu også ud af det gamle forhold inden jeg starter noget nyt op! men med hus og børn, går det ikke så hurtig. STOR beslutning!
men tak for dit svar

Robert Kronberg
ukendtmedthai skrev:
Hej
Jeg skriver et indlæg her for at høre jeres mening. Er selv helt blank med Thaipiger, hvordan de er? opfører sig? og hvad man skal lægge i deres signaler?

jeg har arbejdsmæssig været udenbys nogle dage for nogle uger siden. Efter en hård dag tænkte jeg, det kunne være fedt med en omgang Thaimassage, bare ligge og slappe af.
fandt et sted med thaimassage, der også havde aftenåbent, og fik mig en tid. Nå da jeg kom ind, blev jeg modtaget af en pige, som egentlig ikke arbejdede der, men hende jeg havde aftalt tiden med, var der ikke? hun spurgte om jeg kun ville have massage, og nævnte hun ikke var særlig god til det. Nå ideen var jo jeg skulle slappe af, så det var ok hun ikke var "professionel". Da vi så kom ind i lokalet fandt jeg ud af hvorfor hun spurgte "kun massage" . De der muskelbilleder m.m. var skiftet ud med vådservietter m.m. Nå ja ja, det gik jo nok.
men efter lang tids massage hvor jeg blev drejet om på ryggen, begyndte hun at nærme sig de intime dele ret meget, og sagde jeg havde en flot krop....... Tjaa kæresten og mit forhold synger på sidste vers, og sex er en by i Rusland, så ligepludselig var hun nøgen, og jeg fik et fantastisk handjob + efterfølgende kæleri (ja 3 timer gik der jo i godt selvskaCoolville hun have et par hundrede kroner for. Jeg kom tilbage til hotellet, og fik da lige booket en tid dagen efter til massage.
Dagen efter fik jeg min massage og spurgte om jeg var i forhold? jeg fortalte det som det var, at vi boede stadig sammen. Igen røg tøjet af hende, og der gik nogle timer i behageligt selskab. Denne gang ville hun dog ikke have penge for det!!
Nu sagde hun, at hun at jeg var hendes første kunde, men hun ville ikke arbejde der, for hun ville ikke arbejde med "massage" (altså hun var ret tilfreds med mig, men fremadrettet:-)) kan man stole på hun ikke har arbejdet med det? og ikke fortsætter? ifølge cvr register har hun haft klinik der en måned, men står under almindelig massage! men stedet! hun er skilt efter de klassiske 7 år, hvor opholdstilladdelsen er reddet, er hun kun ude efter penge? eller var hendes mand bare et klovn. Synes hun blev lidt for glad, da jeg nævnede min stilling. Har efterfølgende fundet ud af via det kære internet, at hun i hvert fald har flirtet med fyre inden hun blev skilt!
Nå efterfølgende efter jeg er kommet hjem har jeg skrevet med hende et par gange, hvor hun ikke virker vildt interesseret i at skrive (hun er nu også ret dårlig til at skrive dansk, kan det være årsagen?) altid mig der skriver til hende, er det en thaikvindes måde at være lidt bly på? eller er hun ikke så interesseret?

Der er kun dig selv, som kan svare, men lidt feedbacck kan jo altid hjælpe een med at finde svaret.

Jeg kender ikke til, at thai-kvinder uagtet baggrund skulle være bly, forstået på den måde, at de ikke selv tager kontakt, hvis de er interesseret.

Hvis de ikke selv er lidt oppe på dupperne, så er det måske, fordi de lidt har mistet interessen, men det betyder ikke, at man ikke længere har en chance. Umiddelbart kunne det måske lyde, som hun også har kontakt med en anden mand, men at hun holder dig i reserve.

Det er jo op til dig, om du vil bruge mere energi på hende, men det kan jo ligeledes være, at hendes bagland og heppekor har sagt, at hun ikke skal skal spilde sin tid på en mand, der er i et forhold.

Det kan i øvrigt være, når du kommer ud af dit nuværende forhold, at denne thai-kvinde lige pludselig heller ikke er interesssant for dig, men at hun kun er spændende, fordi du er i et problematisk forhold.

Efter så mange år i Danmark, hvor hun samtidig er blevet økonomisk uafhængig og har sin opholdstilladelse, så er jeg ret sikker på, at man ikke kan tolke hende alene på, at hun er Thai.

I øvrigt er det bedre at ringe end at skrive email...

God vind,
Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
SteenJ
ja ja ja...den historie / oplevelse virker bekendt.Sunflower Jeg tror jeg kender damen........Hmmmmmm
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

sudsakhon
Thaipiger, hvordan de er? opfører sig? og hvad man skal lægge i deres signaler?

Det lærer man vist aldrig.. Har man endeligt fundet ud af noget, ændres forudsætningen..Og så er man på bar bund igen..(og hvad der end er sket, er det ens egen skyld!!!!)

Det kaldes thailogik.

men mon ikke at man kan genkende ovenstående med andre kvinder også?

For dit spørgsmål:
Ikke for at strø salt i såret, men mon ikke den lille scene (som du beskrev) ses gentaget dagligt på de forskellige bordeller/"massageklinikker" landet over?

Ja, eller verden over, måske?

Men, du ved hvad du får.
Der er såmænd ikke meget andet i det.

Valget er dit eget.
Ønsker dig dog alt held Friends

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Robert Kronberg
sudsakhon skrev:
Thaipiger, hvordan de er? opfører sig? og hvad man skal lægge i deres signaler?

Det lærer man vist aldrig.. Har man endeligt fundet ud af noget, ændres forudsætningen..Og så er man på bar bund igen..(og hvad der end er sket, er det ens egen skyld!!!!)

Det kaldes thailogik.

men mon ikke at man kan genkende ovenstående med andre kvinder også?

For dit spørgsmål:
Ikke for at strø salt i såret, men mon ikke den lille scene (som du beskrev) ses gentaget dagligt på de forskellige bordeller/"massageklinikker" landet over?

Ja, eller verden over, måske?

Men, du ved hvad du får.
Der er såmænd ikke meget andet i det.

Valget er dit eget.
Ønsker dig dog alt held Friends

Ja, jeg gik engang ind på et massage-sted i Bangkok, da jeg ville prøve dette oliemassage.

Først var jeg noget overrasket over, at jeg skulle tage alt tøjet af. Jeg følte mig lidt dum...

Nuvel, det var faktisk ganske behageligt, så jeg købte en time ekstra - og jeg blev iøvrigt ikke tilbudt afslutning (jeg spurgte heller ikke). Det kan natuligvis være taktisk...

Da det var overstået, gik det op for mig, at alle var gået i butikken, så en vis tillid må hun havde haft.

Jeg sagde så farvel, men da jeg var på vej væk, så råbte den nydelige pige, om jeg ville have hendes telefonnummer. Nå ja, hun var faktisk ganske sød, så vi udvekslede telefonnumrer, og jeg var forresten enlig.

Men det gik ganske stærkt op for mig, at hendes eneste mission var, at jeg skulle komme der så tit som muligt, så hun kunne få sin 50 % kommission.

Det er der sådan set intet forkert i. Hun var blot en sælger, der var fremme i skoene. Men den med lys og grønne skove hoppede jeg altså ikke på, så jeg kom der aldrig mere.

Hun skulle ikke have bedt om mit telefonnummer, hvis hun ikke var personligt interesseret, og hvis jeg var interesseret, så skulle jeg nok selv havde fundet tilbage.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
ukendtmedthai
må sige det har været nogle gode svar.... nok bare mig, der er total uerfaren angående massageklinikker og derfor er lidt nem at gøre kuller i hovedet :-) nå anyway, det var et par fantastiske dage, som man kan se tilbage på med et smil på læben. Og så se tiden an, om hun kontakter en.

AL 48
Hold dig langt væk, - eller indled i hvert fald ikke noget seriøst.
En ordentlig thaikvinde smider kun tøjet for sin mand!! - Aldrig for en vildfremmed, medmindre hun er luder, - og så kender du jo selv svaret.

ukendtmedthai
AL 48 ja jo mere man kommer til at tænke over det, så er det vel lige hurtig nok hun smider tøjet efter en halv times bekendsskab :-) og nej er ikke interesseret i en luder...... så ud af hovedet med hende. Er der egentlig kun mænd herinde??? hvor gemmer alle de kære piger sig??
en helt uimodståelig fantastisk fyr

Hilux
Smider tøjet erfter 30 minutter - og vil ikke have penge.... Der er noget i den historie der ikke stemmer.

Er jeg den eneste der lugter Troll her?

Hilux

rinpoche
ukendtmedthai skrev:

Bly? Hun smed alt klunset efter 30 minutter?
Det er sikkert snarere et udtryk for at en fugl i hånden er bedre end 10 fugle på taget.

Der er mange sælsomme thai skæbner i DK.
Og den du beskriver er sikkert som AL 48 er inde på.

Men hvis du ikke "investerer" mere end du har råd til at miste, well. Med et godt gammelt thai udtryk omskrevet til engelsk : up 2 u

ukendtmedthai
ved ikke lige om det var 30 minutter, var der nogle timer..... skal dog lige siges (som jeg også skriver) så ville hun have et par hundrede kroner for det første gang. Men det er i hvert fald ikke noget hun bliver rig af, for var der over 3 timer........ dagen efter ville hun ikke have penge..... undrer mig som sådan ikke over hun er hurtig af med tøjet, oplever jeg også danske piger er.
Det er mere de andre ting jeg sætter spørgsmålstegn ved.... altså at hun har oprettet massageklinik men vil ikke arbejde med det, kan det passe? er hvorfor hun virker noget mere kold efter jeg er taget hjem? når hun flirter undenfor ægteskabet? om hun er værd at satse på ?
Jeg har aldrig mødt en thaipige tæt på før, og kender absolut intet til deres kultur. Så om det kunne forklare noget. Men hun er vist ikke værd at satse på
en helt uimodståelig fantastisk fyr

Frank
ukendtmedthai skrev:
Hej

En pige som egentlig ikke arbejdede der, men alligevel står som ejer af klinikken?! Halter historien ikke her eller er det bare mig?

Nå men som svar på dit sidste spørgsmål: Ja du skal selvfølgelig satse hele butikken, hvad ellers?!Smile

stenfred
ukendtmedthai skrev:
ved ikke lige om det var 30 minutter, var der nogle timer..... skal dog lige siges (som jeg også skriver) så ville hun have et par hundrede kroner for det første gang. Men det er i hvert fald ikke noget hun bliver rig af, for var der over 3 timer........ dagen efter ville hun ikke have penge..... undrer mig som sådan ikke over hun er hurtig af med tøjet, oplever jeg også danske piger er.
Det er mere de andre ting jeg sætter spørgsmålstegn ved.... altså at hun har oprettet massageklinik men vil ikke arbejde med det, kan det passe? er hvorfor hun virker noget mere kold efter jeg er taget hjem? når hun flirter undenfor ægteskabet? om hun er værd at satse på ?
Jeg har aldrig mødt en thaipige tæt på før, og kender absolut intet til deres kultur. Så om det kunne forklare noget. Men hun er vist ikke værd at satse på

Det her har ikke noget med kultur at gøre. Hun er skadet gods og hvis du ikke vil have nallerne i klemme, holder du fingrene fra hende. Den slags piger er ikke kærestemateriale.
(En som taler af erfaring)

Boes
Stenfred:
Det her har ikke noget med kultur at gøre. Hun er skadet gods og hvis du ikke vil have nallerne i klemme, holder du fingrene fra hende. Den slags piger er ikke kærestemateriale.

Så enkelt kan det siges ...
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Lung Yao
Altså. "I" er for nemme til at narre, for JEG er 200% enig med HILUX, i hans fornemmelse.(svar #14) Til hest

Follow the next episode of "SOAP", hvor OP ville ændre beretning til at nu har Damen tilbudt ham penge for hans "ydelser". Rolll

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: