Se indlæg|
oversvømmelser i Thailand
|
|
| thailand1963 |
Lagt på d. 27/09-2011 09:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej Vi har hus i Warin Chamrab ligger op af Ubon Ratchathani i nordøst Thailand Nogen der ved hvordan det ser ud i det område med oversvømmelser ?? Takker mvh tHAILAND1963 |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 27/09-2011 09:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Det Nordøstlige Thailand, som vi også bor i er ikke så ramt. Har været heldig at de Thailandske "Voldborg" ikke har fået ret i deres forudsigelser angående Nordøst Thailand. Kan selvfølgelig nå at ske endnu. Men tror det ikke.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/09-2011 09:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ABS skrev: Det Nordøstlige Thailand, som vi også bor i er ikke så ramt. Har været heldig at de Thailandske "Voldborg" ikke har fået ret i deres forudsigelser angående Nordøst Thailand. Kan selvfølgelig nå at ske endnu. Men tror det ikke. ABS, ja hvis du har set hvor meget vand der er bag dæmningerne som Sirikit og Bhumibol Dam, som jo skal lukkes ud så vil regn nu give store problemer, om det lige rammer det omtalte område ved jeg ikke noget om, men jeg har aldrig set vandstanden så høj bag dæmningerne før. Så hvis vi får samme regn som mange gange i oktober, ja så tror jeg katastrofen bliver meget stor. |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 27/09-2011 10:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Mener nu at de 2 nævnte dæmninger ligger i det Nordvestlige Thailand, som allerde er meget hårdt berørt. Der ligger en dæmning i Korat ved navn Lam Takhong. Mange ting kan ske når sluserne åbnes fra oven af. Igen det meste af Nordøst Thailand har været heldige og igen tror ikke at der kommer så meget at det vil blive en katastrofe som andre dele af Thailand.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| max |
Lagt på d. 27/09-2011 11:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
var i ubon i går og vandet i floden er høj nogle steder er vej oversvømmet ude ved do home er der sat telte op til dem der er berøreret af oversvømmelsen her hvor jeg bor i sissaket regner man med at vejene i området vil blive oversvømmet i løbet af nogle dage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.