Se indlæg|
Hua Hin i maj
|
|
| hilton-huahin |
Lagt på d. 21/09-2011 13:27
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 30 |
Normalt rejser vi til Hua Hin i april måned, men til næste år bliver vi nødt til at skubbe rejsen til maj, hvordan skal vi forvente vejret er i Hua Hin i maj måned. Er klar over at man f.eks. ikke skal tage til Phuket i maj måned på grund af den megen regn, men hvad med Hua Hin? En søgning på nettet gør kun at jeg bliver forvirret, så det ville være rart at høre hvilke erfaringer andre har gjort sig. |
|
|
|
| agent007 |
Lagt på d. 21/09-2011 13:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
hilton-huahin skrev: Normalt rejser vi til Hua Hin i april måned, men til næste år bliver vi nødt til at skubbe rejsen til maj, hvordan skal vi forvente vejret er i Hua Hin i maj måned. Er klar over at man f.eks. ikke skal tage til Phuket i maj måned på grund af den megen regn, men hvad med Hua Hin? En søgning på nettet gør kun at jeg bliver forvirret, så det ville være rart at høre hvilke erfaringer andre har gjort sig. Det er altid svært at spå om vejret. jeg var i Hua hin i Maj måned i år og vejret var ganske fint, med en byge af og til af ca1 times varighed. Generelt plejer vejret at være godt i Hua hin måske pga det ligger lidt i læ af bjergene. ( ingen regel uden undtagelse) |
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 23/11-2011 05:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
Hua Hin er det sted i Thailand der gennemsnitlig får mindst regn. Der kommer en byge en gang i mellem. Men det er ikke noget der har betydning for en go ferie. Jeg syntes personlig det er den dejlig årstid, da der begynder et være mere overskyet, så det er til at holde til at være udendørs i timerne over middag. Jeg har været i Hua Hin de sidste 2 år i Maj- juni- juli og jeg er endnu aldrig blevet total gennemblødt. Hvis det begynder at regne sætter jeg mig i læ på en restaurent eller lignende og får mig en sodavand mens jeg venter på det stilner af... Somregel varre det kun ½ - 1 time. Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/11-2011 16:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Tjaa, er kommet meget i Hua-Hin. Har oplevet oversvømmelser både i Juni maj og såmen også i novenber! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/11-2011 02:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg bor i HH og har gjort det de sidste 6/7 år. Ja gu kommer der vand, men ikke så meget som andre steder i TH. Vandet er blevet udenfor, selvom jeg et par gange har været nervøs for at det skulle komme ind i stuen, når kloak´en udenfor ikke kunne klare mere. HH området er et af de få steder i TH der regner mindst. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 24/11-2011 02:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 210 |
hilton-huahin skrev: Normalt rejser vi til Hua Hin i april måned, men til næste år bliver vi nødt til at skubbe rejsen til maj, hvordan skal vi forvente vejret er i Hua Hin i maj måned. Er klar over at man f.eks. ikke skal tage til Phuket i maj måned på grund af den megen regn, men hvad med Hua Hin? En søgning på nettet gør kun at jeg bliver forvirret, så det ville være rart at høre hvilke erfaringer andre har gjort sig. Jeg har opholdt mig i Phuket 2 år i træk i maj måned, og der kom kun korte byger lige som jeg har oplevet dem i Hua Hin, jeg vil aldrig være nervøs for at tage tilbage til Phuket i maj måned, rent faktisk tager jeg der til i både feb. og juni næste år...... Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/11-2011 06:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Maj måned byder på godt vejr, med meget få byger. Bemærk, at det på denne årstid er MEGET varmt i Hua Hin (april-maj er de varmeste måneder i Hua Hin). Hua Hin har de seneste år bygget nye store kloaksystemer i Hua Hin for at kunne håndtere den regn der måtte komme. Men oversvømmelser er der ikke mange af, set i forhold til for blot 4 år siden. Dels pg.a. ovennævnte nye kloaker, men også fordi at det bare ikke regner så meget som det har gjort hidtil - Det skiftende klima verden rundt har åbenbart også ramt Thailand... Håber du får en god ferie i Hua Hin, og hvis du skulle have lyst til at leje et købe et hus mens du er her, er du velkommen til at skrive til mig
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.