Se indlæg
 Udskriv debat
Emirates - sammenlign med TG eller SAS?
mattidk
Hej med jer.
Vi har lige netop købte billetter til Thailand med Emirates med afrejse d.21 og 2 uger frem. Jeg vil bare høre om hvordan er jeres erfaringer med flyvetur? Nogenlunge som TG/ SAS, bedre eller markant bedre? Har aldrig prøvet at skifte flyve i mellemøsten før.

På forhånd tak.

kimberg
Ud over at der er mange timers venten i Dubai, så er Emirates meget bedre og flyve med end både SAS og Thai.
Specielt Thai har jo en rigtig gammel 747 fra København til Bangkok.
Derudover mener jeg at nogle af afgangene med Emirates, er med den nye Airbus 380

I Dubai lufthavn Den gamle terminal er der en first class lounge som er rigtig god.
Den kan du bla. få gratis adgang til hvis du har Diners Club kredit kort. Mener det er ved gate 13 den ligger.

Synes dog selv at SAS er det bedste valg fra København, men flyver mest med Thai

Rigtig god tur.

AP7100
Hejsa....
Jeg har ikke selv proevet Emirates men jeg har kun hoert godt om dem. Sidst vi var i DK floej vi med Gulf Air - det er 2nd gang jeg proevede dem - og denne gang var de i hvert fald ogsaa SUPER !! De stopper ogsaa i mellemoesten (kan ikke lige huske hvad det hed det sted...) og ingen problemer der.

Ellers saa er der jo masser af sider af laese paa, f.eks. reviews af flyselskaber paa :

http://www.airlin.../seats.htm

God rejse !

bannok
Emirates er fine at flyve med, har fløjet med dem mange gange i forbindelse med mit arbejde, og lufthavnen i Dubai har hvad en moderne lufthavn skal have, så det er helt ok.
Jeg var med Emirates fra Accra i Ghana til Bangkok i juni 2009. Fra Dubai til Bangkok fløj vi med A380, iøvrigt den første kommersielle A380 der landede i Thailand, det var den 1. Juni 2009.
A380 er god at flyve med, men når den er så stor, tager det også lidt lang tid at borde og forlade flyveren. Jeg har lige købt billeter til jul med SAS, bangkok-København 2 voksne og et barn, 118000 baht, lidt dyrt, men jeg foretrækker at flyve direkte og jeg foretrækker SAS når turen går til København.

SteenJ
mattidk skrev:
Hej med jer.
Vi har lige netop købte billetter til Thailand med Emirates med afrejse d.21 og 2 uger frem. Jeg vil bare høre om hvordan er jeres erfaringer med flyvetur? Nogenlunge som TG/ SAS, bedre eller markant bedre? Har aldrig prøvet at skifte flyve i mellemøsten før.

På forhånd tak.

Der er ingen problemer i, at flyve med EMI. Alt om hvilken afgange der er valgt er der ventetid. Men har du kortest mulige, er det ikke så.... galt, maks fire timer på hjemrejsen og udrejse ca. 2,5 time.

Hvis der kigges på deres hjemmeside, kan man se, at der er mange kombination´s muligheder mht. afgang/ankomster Og finders de rigtige afgange, kan der spares meget ventetid i lufthavnen.

Hilsen
Steen J
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

mattidk
Tak for svarer. Ja, jeg har valgt afgange med mindste ventetid men skal betale noget mere Crying
cph-dubai 14-23.15 dubai-bkk 03.15-12.05
bkk-dubai 01.05-04.50 dubai-cph 08.30-12.25
og får lov at prøve A380 med flight til/fra bkk, så det bliver også spændende.¨

har slet ikke råd at betale 12k for TG eller SAS til julen, mem håber på at tur vil blive endnu bedre Smile
Redigeret af mattidk d. 18/09-2011 00:23

Spring til debat: