Se indlæg
 Udskriv debat
Danskerbarer i Bangkok
Er der nogen, der ved, om der ligger nogle gode danskerbarer i Bangkok? Gerne i Patpong elller Soi Cowboy-området.

På forhånd tak for hjælpen Smile

hugoboerge
Ejet af danskere ? eller hvor danskere kommer ?

filihankat
Det begynder at blive ret åbenlyst at din udsendelse vist ikke bare skal handle om "hvordan det er at bo i Thailand" som du skrev i dit første indlæg. Patpong og Soi Cowboy....tsk tsk .......

patirak
http://www.badabi...

Har da set danskere her før... LOL LOL

Hvis man læser med herinde er der da masser af emner der kan spørges om de vil være med.

vandango
filihankat skrev:
Det begynder at blive ret åbenlyst at din udsendelse vist ikke bare skal handle om "hvordan det er at bo i Thailand" som du skrev i dit første indlæg. Patpong og Soi Cowboy....tsk tsk .......

Det var vist også den konklusion vi havde på første henvendelse.

Så nu ved vi hvad journalisterne virkelig går efter, og kan derefter i ro og mag ignorere dem fremover.

handy
Ja utroligt de stadig kan sælge deres deres lort...har aldrig læst noget positivt.....på tros af de lover guld og grønne skove....Sad

bimmelim
Der ligger som regel altid noget bag når en journalist kontakter folk.
De skriver aldrig hvad der bliver sagt og så brygger de lige lidt sammen for at artiklen bliver meget spændende at læse så de kan sælge deres aviser......

www.kgi.dk
Kim Ludvigsen
bimmelim skrev:
De skriver aldrig hvad der bliver sagt og så brygger de lige lidt sammen for at artiklen bliver meget spændende at læse så de kan sælge deres aviser......

Det er vel lige så forkert at generalisere med hensyn til journalister, som det er at generalisere med hensyn til danskere i Thailand.

Og i din generalisering er der endda tale om generalisering ud fra et mindretal.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
bimmelim
Kan så lave det om, til at tale efter egen erfaring, med dem som jeg har haft med at gøre.
Og ja, det er nok mindretallet, jeg har haft med at gøre Kim, det giver jeg dig ret i.
Men der er nok noget sandhed i det jeg skrev ;-)

www.kgi.dk
ABS
Er så vidt en her er bekendt med, ikke nogen dansk ejet bar i de nævnte områder. Kender et par stykker andre steder i Bangkok. Men det behøves vel ikke atl oplyses herinde på denne tråd. Kan Journalisten vel selv finde ud af, hvis ønsker.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
NoiNarak
Der er vl brådne kar alle vegne/jeg må dog sige, at den tyske journalist,der lavede næsten en times video/endda til ekstrabladet ang. da min ven Carsten lå for døden,var ihvertfald meget god-var bare lavet som det hele var og intet andet.
Da hende pigen-journalist eleven, skulle bruge en til hjælp til en eksamens opgave,blev der heller ikke lavet andet end aftalt-og hun fik 12 for den.

filihankat
Kim Ludvigsen skrev:
bimmelim skrev:

Det er vel lige så forkert at generalisere med hensyn til journalister, som det er at generalisere med hensyn til danskere i Thailand.

Og i din generalisering er der endda tale om generalisering ud fra et mindretal.

Denne journalist startede altså med at skrive, at hun ville i kontakt med danskere i jomtien-området "blot for at høre lidt om hvordan det er at bo i Thailand". Så kan du kalde det en generalisering eller hvad du vil, men det er tydeligt for mig at hun ikke spiller med helt åbne kort.

Hopla
et godt bud på danskerbarer i bangkok må være thebank club - der sidder alle Leiferne og fører sig frem.
Eller nåe nej, det holder nok ikke helt - økonomisk Grin

Kim Ludvigsen
filihankat skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Denne journalist startede altså med at skrive, at hun ville i kontakt med danskere i jomtien-området "blot for at høre lidt om hvordan det er at bo i Thailand". Så kan du kalde det en generalisering eller hvad du vil, men det er tydeligt for mig at hun ikke spiller med helt åbne kort.

Nøgleordene er "denne journalist". Jeg er enig i, at hun nok er interesseret i en bestemt vinkel - dermed dog ikke sagt, at hun vil opdigte noget.

Der er ingen grund til at generalisere og slet ikke ud fra en formodning. Langt de fleste journalister skriver tingene, som de er, de opdigter ikke.

Sikke et ramaskrig, der ville være herinde, hvis en journalist skrev, at alle danske mænd, der tager til Thailand, er halvgamle, halvfede mænd, der sidder på bar hele dagen og køber damer i lange baner. Og at thaierne kun er interesserede i danske mænd på grund af penge.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

Webmaster
Forfatteren af trådens første indlæg er efter eget ønske slettet som bruger herinde.

Admin
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
filihankat
Kim Ludvigsen skrev:
filihankat skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Nøgleordene er "denne journalist". Jeg er enig i, at hun nok er interesseret i en bestemt vinkel - dermed dog ikke sagt, at hun vil opdigte noget.

Der er ingen grund til at generalisere og slet ikke ud fra en formodning. Langt de fleste journalister skriver tingene, som de er, de opdigter ikke.

Sikke et ramaskrig, der ville være herinde, hvis en journalist skrev, at alle danske mænd, der tager til Thailand, er halvgamle, halvfede mænd, der sidder på bar hele dagen og køber damer i lange baner. Og at thaierne kun er interesserede i danske mænd på grund af penge.

Jeg skriver ingen steder at "denne journalist" har tænkt sig at opdigte noget. Jeg konstaterede blot at hun vist ikke spillede med åbne kort.

Som så mange andre journalister før hende, så startede hun ud med en tilsyneladende helt "uskyldig" forespørgsel om danskere der "kunne have lyst til at fortælle om hvordan det er at bo i Thailand".

Og næste tråd hun starter, så spørger hun efter barer i Patpong og Soi Cowboy.......ja godaw då.

Det er set så mange gange før herinde på DTW at journalister laver helt "uskyldige" spørgsmål, for så senere at hænge fx. danske bar-ejere ud som alfonser osv.

Det som du kalder en "generalisering" - det kalder jeg istedet for at lære af sine erfaringer.

filihankat
Webmaster skrev:
Forfatteren af trådens første indlæg er efter eget ønske slettet som bruger herinde.

Admin

Nå, nu er hun smuttet. Så kan det være lidt ligemeget.

Gad vide om min "journalist-paranoia" bliver en del af hendes historie Wink

Kim Ludvigsen
Jeg skriver ingen steder at "denne journalist" har tænkt sig at opdigte noget. Jeg konstaterede blot at hun vist ikke spillede med åbne kort.

Korrekt, men du svarede på mit indlæg, som var et svar på en generalisering om, at alle journalister opdigter.

Jeg kan ikke se noget galt i at gætte på, hvad den pågældende journalist er ude efter, det er kun generaliseringen, jeg protesterer imod. Jeg føler mig truffet af den slags Crying
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:

lung
Jeg får myrekryb når det gælder journalister, specielt når det gælder Thailand..
de vil skide på om det er det rigtige de skriver, de vil bare skrive noget der kan
sælges, og kan det ikke sælges som det er, bliver det sammensat så det kan
sælges

Henrik qvortrup der engang var på se og hør sagde engang, det behøver ikke være
rigtigt det vi skriver, men vi har ret til at skrive det alligevel.....

lung

Spring til debat: