Se indlæg|
Hvilken kurs giver Kasikornbank i dag.
|
|
| finn-lis |
Lagt på d. 29/08-2011 17:26
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Venligst genopfrisk min hukommelse. På Kasikornbanks hjemmeside går jeg ind på deres kurser men hvilken kolonne skal jeg se på når jeg vil overføre danske kroner til min konto. Er det den kolonne hvor der står TT & UDKAST eller hvad. Tak for svar. |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 29/08-2011 18:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
du kan forvente du får meget tæt på hvad du finder på www.valutakurser.dk minus overførsels gebyr med mindre du vælger afsender ( dig selv ) betaler i danmark.
Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 29/08-2011 18:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
finn-lis skrev: Venligst genopfrisk min hukommelse. På Kasikornbanks hjemmeside går jeg ind på deres kurser men hvilken kolonne skal jeg se på når jeg vil overføre danske kroner til min konto. Er det den kolonne hvor der står TT & UDKAST eller hvad. Tak for svar. Du skal kigge på den der hedder Telex Transfer. Redigeret af Saendaeng d. 29/08-2011 18:33 Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/08-2011 02:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Husk på du ikke få dagens kurs den dag du overføre penge (med netbank altså) men kurs den dag de går ind i thailand...sådan har det været for mig, de gange jeg har tjek det... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/08-2011 05:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg kan ikke se hvad "udkast" er for en ting, er det en eller form for google oversæt?, men banken "køber" DKK dvs "sælger" ikke. BANK BUYING RATE og Telex Transfer, men husk du kan ikke regne med den dag du sender dem, men kursen er den dag banken modtager de danske kronner. Redigeret af natty d. 30/08-2011 06:01 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| finn-lis |
Lagt på d. 30/08-2011 06:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Tak for svarene, dejligt at nogle reagerer hurtigt. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.