Se indlæg|
Billige barberblade
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 24/07-2011 08:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
http://www.spies....foedevarer Faldt for nyligt over en artikel i EB hvor det blev nævnt at Gillette mach 3 barberblade skulle være utoligt billige i Thailand. Det stemmer ikke helt overens med hvad jeg har oplevet, men måske har jeg kikket de forkerte steder. I de butikker jeg har checket har de stået til stort set samme priser som i DK Hvordan er jeres erfaringer Dalton |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 24/07-2011 08:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Mine er ikke helt de samme, har flere gange købt til ca 1/2 pris i forhold til DK. Men de skal være på tilbud(promotion) i Th, før prisen kommer derned! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 24/07-2011 10:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
jeg mener også prisen stort set er den samme for mac3 |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 24/07-2011 14:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg køber altid til et års forbrug af Mach 3 turbo hos Robinson på Sukhumvit, prisen er super billig i forhold til Netto i Danmark.![]() Så har jeg til næste gang jeg kommer forbi denne dejlige by.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/07-2011 15:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kanut skrev: Jeg køber altid til et års forbrug af Mach 3 turbo hos Robinson på Sukhumvit, prisen er super billig i forhold til Netto i Danmark. ![]() Så har jeg til næste gang jeg kommer forbi denne dejlige by. ![]() Og hvad koster de så i Robinson ? hn |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/07-2011 15:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Dalton skrev: http://www.spies....foedevarer Faldt for nyligt over en artikel i EB hvor det blev nævnt at Gillette mach 3 barberblade skulle være utoligt billige i Thailand. Det stemmer ikke helt overens med hvad jeg har oplevet, men måske har jeg kikket de forkerte steder. I de butikker jeg har checket har de stået til stort set samme priser som i DK Hvordan er jeres erfaringer. Dalton Alle importerede forbrugsvarer er hamrende dyre i TH. Men dem som er fabrikeret/produceret under licens i TH er billigere end i DK eller som Jesperfrb skrev når der er tilbud/udsalg i lighed med DK. Jeg fandt ud af at den bedste og nænsomst barbering har jeg fået var med Gillette Fusion Power Phenom , men prisen for nye blade i DK og i TH er temmeligt højt. (mange farang i LOS som bruger produktet beder tit venner og bekendte i udlandet at tage nogle med til dem ved næste rejse til TH. http://www.gillet...dex.shtml/ . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 24/07-2011 17:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Dalton skrev: jeg lige købt til 298 bath. For 4 mach3 i Tesco
http://www.spies....foedevarer Faldt for nyligt over en artikel i EB hvor det blev nævnt at Gillette mach 3 barberblade skulle være utoligt billige i Thailand. Det stemmer ikke helt overens med hvad jeg har oplevet, men måske har jeg kikket de forkerte steder. I de butikker jeg har checket har de stået til stort set samme priser som i DK Hvordan er jeres erfaringer Dalton DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 24/07-2011 18:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg kan ikke lige huske hvad de koster i Netto, jeg kan heller ikke huske hvad de koster i Bangkok , så jeg spurgte fruen.Hun kan heller ikke huske en skid , men hun siger at det er halv pris.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 24/07-2011 18:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Er der andre hamrende interressante ting i vil debattere![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 24/07-2011 18:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
fruen? - hvilken interesse har hun i dette produkt. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 24/07-2011 20:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
fckguld skrev: Dalton skrev: jeg lige købt til 298 bath. For 4 mach3 i Tescohttp://www.spies....foedevarer Faldt for nyligt over en artikel i EB hvor det blev nævnt at Gillette mach 3 barberblade skulle være utoligt billige i Thailand. Det stemmer ikke helt overens med hvad jeg har oplevet, men måske har jeg kikket de forkerte steder. I de butikker jeg har checket har de stået til stort set samme priser som i DK Hvordan er jeres erfaringer Dalton Hej fck Var det dem til batteriudgaven? Så er det sq SUPER billigt. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 24/07-2011 20:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
milex skrev: fruen? - hvilken interesse har hun i dette produkt. Er du/hun ikke med på modedillen?? |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 24/07-2011 21:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
Jeg lader min frisør selv bestemme, hvilke blade han bruger, og så skal jeg ikke selv, og dejlig afslappende. Prisen er nok ikke højere end, hvad jeg skulle betale for egne barberblade. Så tjener han også lidt. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/07-2011 22:29
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg kan ikke huske hvad dem jeg køber hedder, men det er vist Gilette, uden Mach 3-5-6-7- eller 10. De er gode, køber dem nogen gange i en sampack med lidt foam i 7-11, De er grønne med foam lime i sæben. Noget af de bedste jeg ved. Og for mig kan de ikke være bedre, og koster ikke alverden. Jeg importerer dem nemlig til Danmark. Joke
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| johnmc |
Lagt på d. 25/07-2011 10:54
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Hvis i skal på visa run til Poi Pet , er prisen på Mach 3 turbo for 4 Stk. Ca. 6US$ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, så jeg spurgte fruen.