Se indlæg|
hej
|
|
| slagter40 |
Lagt på d. 06/07-2011 19:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
hejsa alle da jeg tager til krabi den 3-1-2012 til den 16-2-2012 er der nogen der kender en godt flyselskabet da jeg har kigget på de priser der ligge imellem 7049 til 9122 sådan ca men ved bare ikke hvem jeg skal ta ... tager nomal thaiair ,,, så kender ikke så mange andre m.v.h slagter |
|
|
|
| Jeppe C |
Lagt på d. 06/07-2011 19:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Der er SAS, Emirates, Qatar, Air Berlin, Aeroflot og Finnair. Der er sikkert også en masse andre. Eneste der flyver direkte til BKK er SAS og Thai. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/07-2011 20:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
I henhold til Momondo er Turkish Airlines billigst på det tidspunkt, fra 4.851 kr. til Bangkok. Hvis altså, du kan acceptere en mellemlanding i Istanbul. http://da.momondo...16-02-2012 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 06/07-2011 20:19
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Derudover kan jeg personligt anbefale Austrian Airlines, men der er jo også Lufhansa, Swiss, Turkish Airlines, British Airways, Qantas, Emirates, Gulf Air og sikkert mange andre. Hvis du vil flyve direkte er det jo enten Thai eller SAS. Jeg ville personligt vælge den for mig bedste forbindelse og afgangstidspunkt eller hvis jeg skulle mellemlande det selskab for har den korteste ventetid. Redigeret af natty d. 06/07-2011 20:49 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/07-2011 20:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Derudover: Lufhansa, British Airways, Eva Airways, Air France, Turkish Airlines, Quantas, Austrian Airlines, China Airlines, alle med et stop i Europa. Der er andre, lidt mere "eksotiske" som jeg ikke kender rutenettet på. Aereswit. Samt en lang række charterselskaber, hvoraf adskillige sælger rejser der blot inkluderer 2 betalte overnatninger (Derved er det en charterrejse og ikke en ruteflyvning). Thai flyver fra 11. november direkte til Phuket 3 gange om ugen, det kunne måske være interessant for jer når i skal til Krabi. Det er en smal sag at få transport fra lufthavnen på Phuket til Krabi, og tager omkring 3 timer. Ellers har Thai også en rute dertil fra Bkk, som i kan booke billigt (kun skatter og afgifter), hvis i bestiller denne sammen med CPH-BKK. Men i vil utvivlsomt gøre rejsen hurtigere, hvis i flyver direkte CPH-Krabi (KBV). PS. Du slog mig med et mulehår, Natty ![]() |
|
|
|
| OnkelJoakim |
Lagt på d. 09/07-2011 19:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 26 |
Hej... Prøv de forskellige søgemaskiner: [url]momondo.dk[/url] eller [url]kayak.dk[/url]. Jeg vil skyde på at priserne falder lidt jo nærmere din afrejsedato du kommer da flyselskaberne skal sælge de sidste pladser ud. Jeg har hørt at det optimale tidspunkt for at købe billige billetter er ca. 2 måneder før afrejse. Sidstnævnte søgemaskine er også rigtig god, bare du ikke bruger deres mobile app. Den kan til syneladende kun finde de direkte fly på deres internet side men ikke på den mobile app. Hva bringer min lykkemønt mig idag?
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/07-2011 22:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej På overnævnte datoer fandt jeg en rejse til DKK 4867,00 på www.flypriser.dk Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 09/07-2011 22:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
det hjælper jo ikke alverden hugo, når manden vil til thailand ![]() |
|
|
|
| peterj |
Lagt på d. 16/08-2011 21:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Prøv evt. at kigge lidt på [url]flyprislisten.dk[/url], det kan godt betale sig at surfe lidt rundt mellem søgemaskinerne. mvh Peter J |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.