Se indlæg
 Udskriv debat
Valg i Thailand.
kimkingo
Nogle som kan hjælpe.
Mener at jeg har læst en tråd her på Dtw om hvordan man stemmer i Thailand, når man er bosat i Jylland.
Min kone vil gerne stemme til valget i Thailand, og hun siger at man skal til Thailands ambassade i København.
Er dette rigtigt?
Eller kan man stemme via computer? (brevstemme).
God Pinse til alle.Wink

Hilux
Hej Kim
Hvis man ville stemme fra udlandet, skulle man have registreret sig inden den 2. juni. Så det er desværre nok for sent for denne gang.

Hilux

kimkingo
Tak Hilux

TG950
kimkingo skrev:
Nogle som kan hjælpe.
Mener at jeg har læst en tråd her på Dtw om hvordan man stemmer i Thailand, når man er bosat i Jylland.
Min kone vil gerne stemme til valget i Thailand, og hun siger at man skal til Thailands ambassade i København.
Er dette rigtigt?
Eller kan man stemme via computer? (brevstemme).
God Pinse til alle.Wink

måske denne tråd :
http://www.dansk-...ost_163272

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Lung Yao
Her er "stemmelisten" på kandidaterne og de opstilede partier:

http://www.ect.go...tylist.pdf

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Kimkingo,
Prøv at kontakte Thai.Dansk forrening og høre om deres program for dagen 11-06-2011.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kimkingo
Takker er overbragt til konen.Wink

Lung Yao
Breaking News --- Seneste Nyt --- UPDATE --
Read the rules
I dag ankom brevet fra den Thailandske ambassade indholdende 2 stemmesedler og 2 kuverter (stemmesedel-frankeret svarkuvert) samt en sedel med de kandidater som er opstillet i Korat (konens hjemmeby). Jeg gætter på at HUN kan kun stemme på 1 af disse 6 kandidater opstillet i Korat .
Den ene stemmesedel (grøn baggrund) indholder alle de 40 opstillet partier og den anden (lyserødt baggrund) med de 60 valbare kandidater.
For dem (Sjællænder/Københavner) som måtte have brug for hjelp/vejledning vedr. udfydelsen af stemmesedlerne så har Ambassaden som nævnte tidligere åbent lørdag d. 18-6 og Søndag d.19-06 fra 09.30 til 16.00.
Stemmesedlerne skal være i hænde på Ambassaden seneste d. 24-06-2011.

Ambassaden 1ste sekretær har en åbent "Hotline" 24/7 på tlf.nr +45 40842988 .
(Venligst undlade at ringe midt om natten, som den person som ringede kl.1 Shock for at spørge om pas fornyelse Hammer )

[img]http://www.thaiembassy.dk/images/images/insertbar/officer_list/secret_11%20copy.jpg[/img] is not a valid Image..
MR.CHATCHAI CHOOCHOM นายชัชชัย ชูชม
เลขานุการเอก
First Secretary
Redigeret af Lung Yao d. 15/06-2011 21:41

Lung Yao
kimkingo skrev:
Takker er overbragt til konen.Wink

Var I så i Århus i Søndags ?
Er der nogle fra Thai-dansk forening som kunne fortælle lidt om mødet, for desvære (igen) er der ikke i lighed med KBH arrangeret et "åben hus" for yderligere vejledning vedr. udfyldelsen af stemmesedlerne.
Det kunne tænkes at det blev afklaret på mødet d.11-06-2011 for Jyderne/fynboerne.Angel
.

TG950
Lung Yao skrev:

Var I så i Århus i Søndags ?
Er der nogle fra Thai-dansk forening som kunne fortælle lidt om mødet, for desvære (igen) er der ikke i lighed med KBH arrangeret et "åben hus"for yderligere vejledning vedr. udfyldelsen af stemmesedlerne.
Det kunne tænkes at det blev afklaret på mødet d.11-06-2011 for Jyderne/fynboerne.Angel
.

måske det kan skyldes at foreningen drives som et meget lukket selskab / forening som kun er for medlemmer, desværrer var jeg ikke selv med til mødet, da konen er i Thailand, og jeg vil æde min gammle hat på at hvis jeg var troppet op så ville der være mange undren blikke, sådan er det bare.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: