Se indlæg|
billige billetter
|
|
| ener37 |
Lagt på d. 04/06-2011 15:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
Jeg synes selv jeg har fundet en billig billet København-Bangkok.... Afg 4 sep. - hjem 23 sep. .... direkte med Thai airways.... pris:4300.... fundet på supersaver.dk Er der nogen som ved om man kan reservere flysæde??? mvh René |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 04/06-2011 15:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Ja du kan købe billeten,men på Thai kan du modsat SAS ikke selv bestemme din siddeplads on-line |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/06-2011 16:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
ener37 skrev: Jeg synes selv jeg har fundet en billig billet København-Bangkok.... Afg 4 sep. - hjem 23 sep. .... direkte med Thai airways.... pris:4300.... fundet på supersaver.dk Er der nogen som ved om man kan reservere flysæde??? mvh René Det kan du godt, men så skal man tilkøbe en servicepakke på 149 kr. Det er der flere og flere onlinebureauer som tager betaling for. Men jeg har da selv før bare ringet til Thai i København, efter køb af billetten, og så har de ordnet det for mig og oplyst mig det booking nummer man skal bruge bl.a. til checkmytrip.com Alternativt kan du prøve Travellink.dk og så vælge "erhvervsrejser" for de er også begyndt at tage penge for valg af sæde hvis man køber "privatrejser". På dine datoer tog de vist 4340 kr. Vælg prissøgning. I step 2 kan man vælge sæder. De tager så et administrationsbeløb på 60 kr. som skal lægges oveni for at sælge billetten, men mon ikke Supersaver er nogenlunde ens mht. det. Du kan iøvrigt altid prøve på de forskellige sider, at gå så langt som muligt, vælg afgang, indtast navn osv, fortsæt bare indtil de vil have dine kort eller bankoplysninger. Så har du fået alle gebyrer, ekstragebyrer, om der er mulighed for at vælge sæde og den samlede pris. Slet eventuel bookningen eller indkøbskurven. Indtil sidste step, hvor man skal bekræfte bookningen har du hverken købt eller bundet dig til noget. Redigeret af natty d. 04/06-2011 16:14 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 04/06-2011 16:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Du ringer til Thai Air i København, så sætter en sød dame sædenr på dig helt gratis. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 04/06-2011 22:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Ikke nødvendigvis man kan selv gøre det på Thai airways hjemeside med den kode du har fået.Nogle flyselskaber kan man ikke gøre det før 90 dage inden afrejse,og husk det gælder det samme for hjemmerejsen.Så ikke altid kan man gøre det samme tid,afhængig af tiden du skal være der. Rejser man en del er service pakke at smide penge ud af vinduet det er min mening om service pakke. |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 04/06-2011 23:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg plejer at sende mail til Thaiair i DK, og siger til hvor man ønsker at sidde fx, lang væk fra børn, toilet, vindues eller gangs plads osv. De plejer at svare inden for få dage. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Rejser man en del er service pakke at smide penge ud af vinduet det er min mening om service pakke.