Se indlæg
 Udskriv debat
Vil gerne finde en thaikæreste
swed skrev:
larschr5 skrev:
@Randle @ swed.

Hvor er det dog nogle usmagelige kommentarer der bliver skrevet herinde. Hvor er i nogle sørgelige mennesker der ikke har noget indhold i livet og synes det er i orden at nedgøre andre mennesker. Hvad laver i herinde?

Jeg væmmes ved sådanne kommentarer.

Pas nu på at du ikke bliver personlig , det koster bær , og du ved intet om mig eller hvordan jeg lever og hvordan jeg er , men jeg ved derimod at der med jævne mellemrum kommer forespørgsler om der er nogen her på siten der kender giftemoden thai dame og fælles for dem alle er at det er deres første eller andet indlæg ,så min mistanke er at de tager pis på dem der tager dem seriøst , og som jeg opfatter det er dette et debat forum og et sted hvor folk kan videregive deres erfaringer og viden om thailand , og ikke et kontaktbureau eller et sted hvor niecer , søstre skal introduceres for danske mænd der er ude af stand til at finde en kvinde .

Hvad Randel skriver er jo en del af sandheden om man kan lide den eller ej

Som du selv skriver, er dette et debatforum,hvor man kan give/modtage erfaringer osv. ang. thailand-og eftersom kvinder/forhold/ægteskab,er en meget stor del af de menneskers oplevelse/erfaring der kommer-eller har været i thailand-så må det vel også være legalt,at stille forespørgsler vedrørende dette emne -og skulle det modsatte være tilfældet-tror jeg, at webmaster nok selv skal fortælle folk, at det altså ikke hører til her.Det kan vel ikke være din eller andres opgave-kan godt forstå,hvis folk flytter fra dette forum eller ikke vil stille spørgsmål herinde,med den behandling nogle personer her giver spørgere.

TG950
Snerle skrev:
Jeg er 44 år og bor i mit eget hus i en større by i det vestjyske. Jeg kender lidt til det thailandske, da jeg tidligere har været kæreste med en kvinde fra Thailand. Jeg har i den forbindelse lært denne hjemmeside at kende, men har dog ikke kunnet finde megen hjælp, f.eks. ved chat, der er aldrig nogen logget på.
Jeg holder meget af thaimusik, jeg har flere dvd´er med karoki, og naturligvis maden. Findes der en thaikvinde, der gerne vil skabe et liv i Danmark, og ikke kun tænker på at komme hjem til Thailand, så vil jeg meget gerne hjælpe med at blive integreret i det danske og få et godt liv her. Lad os få et godt liv sammen, evt. gerne sammen med dine børn.

mit bedste svar vil være, prøv at finde ud af hvor og hvornår der arrangeres thai fest et eller andet sted i DK.

f.eks
: 29/5 ( en søndag !! ) Lokesvej 7, 8230 Åbyhøj.
start : 15,00
slut : 02,00
Kontakt tlf : 5039 8998 eller 5261 0999
Billet pris 230,-

skal nok se om jeg kan skaffe en flyer og så den sendt til webmaster

men ellers så må du prøve dig frem on location i Thailand.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

hsn
larschr5 skrev:
Håber du selv kan se det komiske i at du bruger tråden til at komme med nedladende kommentarer uden at kende noget som helst til trådstarter. For så bagefter at bruge det selvsamme argument som undskyldning når jeg tillader mig at komme med min uforbeholdne mening om dig.

Sikke et selvmål. Men ha' en rigtig god dag og husk. Smil til verden, så smiler den også til dig.

Selvmål? Aner ikke hvem du taler til... Men var der nogen der lige lavede selvmål, var det da dig.
Læs din tråd igen og tænk over det.... Du var personlig fra starten af.

ingolf
Skal ikke kommentere tråden, inlägene taler for sig selv, og synes CARSTENJ's inläg rammer temmelig godt, hvilket bla resulterer i at jeg selv skriver mindre og mindre!

Men lidt uden for tråden--jeg reagerer over, er at man bruger blegfed som nedladende, for det er det obsolut ikke i TH.

Som de fleste nok har set, gör thaierne alt for at undgå solen og blive brun--jo hvidere man er destro bedre, og har hört flere gange når man lige er ankommet til TH "hvor fin og hvid du er"--og jeg bliver også forbudt at gå i solen af konen.

Hvad gäller halvfed, ved jeg ikke hvor generelt det er, men jeg skulle gerne ville smide 5-10 kg, men det bliver absolut modsagt af konen--hun kan ikke lide tynde/magre mänd--som der er masser af i TH--hun vil have lidt at ta' i, og jeg skal absolut ikke tabe mig så meget som et gram, og det ser hun så til med sin madWink
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

fckguld
keniko skrev:
Sjimmel skrev:
Randle, hvad er det for noget at skrive? Hvad bilder du dig egentlig ind?

-Godt råd ville være. Hop i et fly mod det thailandske, så skal du nok finde en masse kønne mørkhårede piger. Og lad være med at tage til Pattaya som alle andre blegfede danskere, der er ikke andet end plattenslagere og ludere i den by.
Pattaya har ikke en skid med det virkelige Thailand at gøre.

-Men okay, vil du have en bar-pige skal du netop tage til Pattaya.

Hvad bilder du dig ind??

Mødte min dejlige kone i Pattaya, og betragter ikke mig selv som blegfed eller plattenslager....!!

K.
så er du en af de få, har også kun set alkoholikere - ludere og fede mennesker , men det vel også ok, hvert sted .-sin smag ,
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

chris70
Ja tak, så er den fiset ind, Pattaya består af: Ludere, lomme tyve og fede mænd som går med unge piger.
De unge piger sender penge hjem til familien så de kan bygge store huse oppe i Issan, medens tusinder og atter tusinder af turister kommer til Pattaya hvert år og holder det hele gående. Tag jer en tur ned til Tonies fitness i Pattaya eller Jomtien, masser af falanger som løfter jern hele dagen lang. Deriblandt mange danskere.
Hvis ikke i kan lide Pattaya, så hold jer væk, vi som kommer der elsker det.

Frank
fckguld skrev:
keniko skrev:
Sjimmel skrev:
Randle, hvad er det for noget at skrive? Hvad bilder du dig egentlig ind?

-Godt råd ville være. Hop i et fly mod det thailandske, så skal du nok finde en masse kønne mørkhårede piger. Og lad være med at tage til Pattaya som alle andre blegfede danskere, der er ikke andet end plattenslagere og ludere i den by.
Pattaya har ikke en skid med det virkelige Thailand at gøre.

-Men okay, vil du have en bar-pige skal du netop tage til Pattaya.

Hvad bilder du dig ind??

Mødte min dejlige kone i Pattaya, og betragter ikke mig selv som blegfed eller plattenslager....!!

K.
så er du en af de få, har også kun set alkoholikere - ludere og fede mennesker , men det vel også ok, hvert sted .-sin smag ,

Passede du og din kone så fint ind i gadebilledet?Smile

HOJ
Chris 70 skrev
[quote]Ja tak, så er den fiset ind, Pattaya består af: Ludere, lomme tyve og fede mænd som går med unge piger.
De unge piger sender penge hjem til familien så de kan bygge store huse oppe i Issan, medens tusinder og atter tusinder af turister kommer til Pattaya hvert år og holder det hele gående. Tag jer en tur ned til Tonies fitness i Pattaya eller Jomtien, masser af falanger som løfter jern hele dagen lang. Deriblandt mange danskere.
Hvis ikke i kan lide Pattaya, så hold jer væk, vi som kommer der elsker det.

Meget enig Thai gift på 17 år
Web: HOJ

sleipner
fckguld skrev:

Man forstår bedre hvorfor FCK er Danmarks hadeklub nr 1 med tilhængere med så lidt mellem ørene.
Jo mere du skriver fckguld jo mere udstiller du, hvor underfrankeret du er.

John
Snerle skrev:
Jeg er 44 år og bor i mit eget hus i en større by i det vestjyske. Jeg kender lidt til det thailandske, da jeg tidligere har været kæreste med en kvinde fra Thailand. Jeg har i den forbindelse lært denne hjemmeside at kende, men har dog ikke kunnet finde megen hjælp, f.eks. ved chat, der er aldrig nogen logget på.
Jeg holder meget af thaimusik, jeg har flere dvd´er med karoki, og naturligvis maden. Findes der en thaikvinde, der gerne vil skabe et liv i Danmark, og ikke kun tænker på at komme hjem til Thailand, så vil jeg meget gerne hjælpe med at blive integreret i det danske og få et godt liv her. Lad os få et godt liv sammen, evt. gerne sammen med dine børn.

Hvis nogen vil hjælpe Snerle så kontakt ham via PB.

Tråden er låst
Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: