Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Finn Air har nogle fantastiske billetter i øjeblikket til 4500 retur. Men når jeg reservere til 2 voksne og et barn under 2, kan jeg ikke vælge om barnet selv skal have et sæde eller sidde på skød, som jeg mindes man kan hos thai air. Nogen der har erfaringer med Finn Air og rejse med barn?!
Der er umiddelbart ingen email adresse på deres customer care og deres danske nummer, er der en svensk stemme der fortæller at kontoret er stænget/lukket. :-)
Er "reglen" ikke at når barnet er under 2 så sidder det på skødet og over 2 så skal man købe et sæde.
Jeg er rimelig sikker på at du godt kan få lov til at købe et sæde til din (var det ikke en søn du fik?) men det koster jo så højst sandsynligt fuld pris.
Tusind tak for svar ...det var en lille pige jeg fik ;-) Har googlet lidt og kan se du har helt ret mht. barn under 2 og eget sæde! Tak for hjælpen! :-)