Se indlæg|
bar-dames 10 bud
|
|
| ener37 |
Lagt på d. 07/05-2011 20:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 57 |
www.stickmanweekl... |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 08/05-2011 00:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Meget underholdende og god læsning ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 09/05-2011 09:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
jeg har efter bedste evner, prøvet at lave farangens 10 bud. 1.du har pengene,så du har lov. 2.at rage på pigerne. 3føre dig frem ,råbe og skrige. 4.betragte thai pigerne som din ejendom. 5være sjofel over for hende, 6.prale med dine evner som elsker. 7prale med din rigdom. 8du har altid ret. 9.klæde dig som du vil. 10 drikke dig i hegnet. ![]() |
|
|
|
| krydolf |
Lagt på d. 09/05-2011 11:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 137 |
chaingmai skrev: jeg har efter bedste evner, prøvet at lave farangens 10 bud. 1.du har pengene,så du har lov. 2.at rage på pigerne. 3føre dig frem ,råbe og skrige. 4.betragte thai pigerne som din ejendom. 5være sjofel over for hende, 6.prale med dine evner som elsker. 7prale med din rigdom. 8du har altid ret. 9.klæde dig som du vil. 10 drikke dig i hegnet. ![]() Lyder nøjagtig som opskriften på en englænder og en russer. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
|
| randle |
Lagt på d. 09/05-2011 15:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
krydolf skrev: chaingmai skrev: jeg har efter bedste evner, prøvet at lave farangens 10 bud. 1.du har pengene,så du har lov. 2.at rage på pigerne. 3føre dig frem ,råbe og skrige. 4.betragte thai pigerne som din ejendom. 5være sjofel over for hende, 6.prale med dine evner som elsker. 7prale med din rigdom. 8du har altid ret. 9.klæde dig som du vil. 10 drikke dig i hegnet. ![]() Lyder nøjagtig som opskriften på en englænder og en russer. Eller som danskere!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.