Se indlæg
 Udskriv debat
Pris på 20´container i LOS
flyer
Hej
Er der nogen der har prøvet at købe en sprit ny container i Thailand og hvad er prisen? Når jeg skal flytte til Thailand skal jeg have en container sendt der ned, men overvejer at købe en brugt her i DK og så sælge den når jeg har tømt den dernede og derefter købe en ny, som jeg så vil bruge til opbevaring/ værksted! Hvorfor en ny? Jo for den må gerne være pæn (skal jo have den i mange år), hvorfor en container? Jo for så kan den låses forsvarligt når vi er i DK.
At købe en ny i DK koster ca 18k +moms og så bliver den måske bulet på sin rejse, jeg tænker det må kunne gøres billigere i Thailand, så please kom med nogle bud......

flyer
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

johnhelt
En ny 20' koster omkring THB60,000,-..men du kan sagtens finde en god brugt til omkring det halve. Disse priser er excl. levering osv.
Da du alligevel faar en container leveret fra DK, vil jeg da anbefale at bruge den, da du ellers skal betale for 2 leveringer herude.

DKPete
Købte nogle containere i DK igår - pris pr 20'DC DKK 13.000 og pr 40'DC 20.500 - for et ½ år siden var prisen hhv 8500 og 10000 - så lige pt er det en noget pebret affære at købe containers her i DK :-(

klausvfr
"Købte nogle containere i DK igår - pris pr 20'DC DKK 13.000 "
var det nye containere ?
hvor kan man købe dem?

jeg vil også godt have en pæn ny container med til thailand, til permanent eje.
man kunne jo ogsaa lave et bette værksted inden i saadan en, og saa en god lås paa saa banditterne kan holde snitterne fra ens sager.

(((den dag den skal sendes til thailand, saa kunne jeg godt dele pladsen med en anden, for jeg har alligevel ikke ting nok til at fylde den op.... saa kunne man deles lidt om forsendelsen)))

mvh
klaus

olejensen
Skal containeren være med Air con? Headbangerto små eller en stor, nu når den skal bruges som værksted.Grin

klausvfr
ingen aircon.
1 lille paa 20 fod...
jeg behoever ikke saa meget inde plads naar der nu er godt vejr Smile
det vigtigeste er at jeg kan laase sagerne inde.

on og kent
husk hvis du sender træ samt andet fugt føelsom materiele er det ikke sikkert at du får det frem i helt stand, der kan forekomme revner samt sprækker i naturmatrieale.
ellers god fornøjelses med flytningen.
(har kun fået containere fra kina pris med mægler ca kr. 20000.)
transporttid ca. 4 uger)
har brugt Maersk brokers,
og har ikke haft problemer.
men som sædvanligt alle har jo deres erfaring med forskellige firmaer.
så find Winkdu trygt dit eget foretrukne.
god weekend
hilsen Kent

Spring til debat: