Se indlæg
 Udskriv debat
fly-tilbud i September
ener37
hej med jer
tror i der kommer nogen fly-tilbud CPH-Bangkok med afrejse i September. Jeg står og skal snart bestille og vil helst flyve direkte, så det bliver nok SAS eller THAI jeg vælger. Det billigste er THAI i øjeblikket for ca 5300 kr, men ved at SAS sidste år kom med et tilbud på ca 4800.... hvad tror i?????
Hilsen René

sleipner
Thai tilbuddet er et godt tilbud, hvorfor ikke bestille til den fine pris og allerede nu vide du skal afsted. Selvfølgelig kommer SAS med et efterårstilbud menhvad er mon prisen ? så bestil og glæd dig allerede nu til ferien Smile

natty
Det er som vejret, svært at forudse. Det handler simpelthen om udbud og efterspørgsel. Jeg mener aldrig at SAS er gået under ca. 4700 kr og der ligger Thai vist også på deres billigste billetter når der er "udsalg" og kampagner og det kan sagtens igen ske med billetter i september. Men hvis "folk" kommer til penge og salget stiger kan det jo også gå den anden vej. 5300 kr, synes jeg er en okay pris.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

jens
Det tror jeg der er 99,9% sikkerhed for da Emirates starter med at flyve fra CPH i august og de starter sikkert ud med nogle kampagnepriser i løbet af et par måneder.
Fra Hamborg plejer de at have billetter til 448 euro i september og oktober.

tingtong
det er sgu billigt, godt med noget konkurrence Wink

ingolf
Jeg köbte en 3 måneders billet til september da SAS havde "udsalg" til ca 4600, så om de plejer at komme med tilbud ved den tidspunkt, så ville jeg vente, men man ved jo aldrig. så finder du en fornuftig pris, så köb nu, og 5300 er da heller ikke så tosset
Jo mere de fylder flyet destro dyrere bliver billetterne, og de sidste kommer de nästen aldrig med "sidste minutten" pris på
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

per p
I skal også lige huske ar til September flyverne Emiraterne også fra CPH, men prøv også lige at chekke Qatar begge er ganske med mellem landing, og husk ogsp lige at Thai måske begynder at flyve med skatra afgange i hele Scandinavien også til efter åretSmile

Spring til debat: