Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
min veninde har lige været her i DK i 3 uger. Hun ankom til DK 1/4-2011. Hvordan er reglerne mht yderligere ophold for hende i DK ? Jeg ved hun må være i DK 3 måneder hver 6. måned. Men løber de 6 mdr. fra første indrejse dato ? Hvis nu hun har tænkt sig at komme tilbage til DK 1/8, så kan hun kun søge om 2 mdr. + 1 uge korrekt ? Men den 6 måneders periode "slutter" jo mens hun så er i DK, kan hun i realiten søge om 3 mdr i stedet for 2 mdr + 1 uge ? Eller skal hun hjem efter de 2 mdr og 1 uge, og så kan vi søge om 3mdr med det samme igen ? Jeg ved det lyder forvirrende, men jeg ved ikke hvordan jeg lige skal forklare det. Hvis i evt. har et link til en side hvor det er forklaret, så ville det være fint.
De to nemmeste tommelfingerregeler er, at hun skal være ude af DK lige så lang tid som hun har været i DK og at hun max kan være i DK 90 dage ad gangen.
husk hvis du overvejer hun skal have flere indrejser, at du på visa ansøgningen marker at der er flere indrejser, eller er et visum kun til et besøg i hele perioden.