Se indlæg
 Udskriv debat
Med Phuket Air til BuriRam.
Rasmus
Jeg har desværre erfaret fra en god ven - som for nærværende er på ferie i Thailand med sin familie - at Phuket Air ikke længere beflyver destination Bangkok – BuriRam længere.
Er der her på DTW, nogen som har en konkret viden om denne indstilling af flyvningerne.
Selv har jeg søgt på: [url]www.phuketairlins.com[/url] for at få dette bekræftet. Her optræder Bangkok - BuriRam desværre ikke længere på Deres ”Domestic Flight” destinations net i Thailand.

Når jeg forespørger Thai Airways om dette - meddeler de mig - at de ikke pt. har kendskab til denne indstilling af flyvninger til BuriRam. (?) Samt at de - for nuværende ikke beflyver denne rute - og ikke har aktuelle planer om at gøre det i nærmeste fremtid.

Som det er mig bekendt, så kom der kun et fly hver aften fra Bangkok til BuriRam. Som returneret til Bangkok en times tid senere. (kl. 18.30)

Så er det overhovedtaget muligt for nuværende at flyve fra Bangkok til BuriRam?

Hilsen Rasmus

rinpoche
Selv har jeg søgt på: www.phuketairlins... for at få dette bekræftet. Her optræder Bangkok - BuriRam desværre ikke længere på Deres ”Domestic Flight” destinations net i Thailand

ikke så mærkeligt, jeg foreslår at du prøver: [url]www.phuketairlines.com[/url] Wink

rinpoche

AP7100
Hej Rasmus
Måske er det det her du tænker på....

http://www.phuket...ancel.html

Hygge !

Mads_T
Hej,

Før I overvejer at flyve med Phuket Air, så kig lige på de udsagn på denne hjemmeside fra mennesker, der har fløjet med Phuket Air:

http://www.airlin...phuket.htm

Personlig kender jeg kun Til Phuket Air fra nyhedsmedierne, og det er mere end rigeligt til, at jeg ikke vil flyve med dem.

Mvh. Mads
Redigeret af Mads_T d. 11/11-2005 09:53

Rasmus
Der er ganske naturlige årsager til at Phuket Air ikke længere beflyver en del destinationer.
Årsagen er at en del af deres fly simpelthen er blevet ”grounded”.
Det drejer sig om 4 fly af typen YS-11. Ligeledes er deres 747-200 på sortlister rundt omkring i verden. England, Holland og Frankrig har et total forbud mod overflyvninger og landinger af Phuket Air fly.
Rasmus.

AIRLINE INDUSTRY INFORMATION COMMUNICATIONS LTD Sept 14, 2005
Phuket Air, a Thai airline, has been ordered to ground five aircraft by the country's transport minister Pongsak Raktapongpaisal.
The order to ground the propeller aircraft was given two days after one of the aircraft skidded off a runway in the north of Thailand. The ban is not the first in recent months for the airline, which saw its long-haul flights banned from landing in France, the Netherlands and the United Kingdom because of safety concerns.
The minister said that he had ordered the YS-11 aircraft to stay on the ground for safety reasons. Pongsak declined to say when the order might be lifted, The Associated Press reported.

Redigeret af Rasmus d. 17/11-2005 11:05

lumbye
Jeg læste forleden at PBair vil flyve til Buriram fra 3. december
Per

Robert Kronberg
Hej,

Jeg har kun prøvet at flyve med Phuket Air fra Bangkok til Ranong, og det var okay. Men det var voldsomt uvejr, så det var knap så sjovt på vej op og på vej ned, men det kan vel ikke være anderledes i en lille maskine.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Rasmus
Efter at PhuketAir ikke længere beflyver ruten Bangkok – Buriram er ruten nu overtaget af PBAir pr. 3 december.

http://www.pbair.com

Jeg har naturligvis været inde på deres hjemmeside for at få yderlige informationer. Her fremgår det tydeligt at de rigtignok nu beflyver ruten BBK – BFV. Men jeg kan ikke finde nogen information om deres kontors beliggenhed i Bangkok Airport - eller for den sags skyld deres telefon nr. (?)
Det eneste jeg kan finde er et hav af agenter spredt rundt om i Bankok, men ikke deres eget billetkontor i lufthavnen. PBAir oplyser at de er i samarbejde med ThaiAir, men på ThaiAir´s hjemmeside finder jeg intet om PBAir - deres adresse eller tlf. nr.’
Er der nogen som kan hjælpe mig?
Hilsen Rasmus

tastum
Hej Rasmus

Fandt lige deres tlf. nr. i et link.
PBair office Bangkok: (662) 2610220-5

M.v.h.
Knud
tas-Love Phuket-Kata Beach

paulsenp
Hej Rasmus,

Fra pbair.com's startside trykker du på Index-knappen. Derefter vælger du "Contact Information" og "Corporate", så får du en lang række telefonnumre.
Peter

guffer2
Hej alle

Har nu prøvet PB airs service eller mangle på samme mellem BKK-BFV, de ændre konstant tider uden at give deres passagere besked der om, altid forsinket, glemmer bagage.

Og der ud over er deres ERJ-145 Jets absolut ikke dem som jeg har set af denne flytype som har det bedst.

Men bortset fra det savner jeg Phuket airs YS-11A som er en antikvitet som jeg har været glad for at flyve med.

Undre mig Lidt med den 747-300 som blev grounded i London Gatwick, dette fly havde kort forinden været til service hos KLM, og til daglig blev Phuket airs fly serviceret i Jakarta ( her står de fleste) hos samme selskab som udfører service for Garuda, Malaysian og tildels for Cathay

Spring til debat: