Se indlæg|
Tjene til det davlige brød
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 07/02-2011 15:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Hej Vil høre hvor mange af jer her inde, der har en lille forretning i Thailand som i kan leve af. Hvis der er nogle. Og hvad laver i ? Restaurant/ bar ? Landbrug? . eller måske noget andet . Hvor i Thailand ? Og er det enlig muligt at tjene nok til at leve i Thailand , ha` en familie osv. ? Hvad koster det at starte ? Jeg drømmer som så mange andre om at slå mig ned i Thailand, med min Thai kæreste, men er det muligt . Vil meget gerne høre jeres erfaringer ? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 07/02-2011 16:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Har en eksport virksomhed i Bangkok. Lever godt af det, men mange andre er mindre heldige... |
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 07/02-2011 16:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Jeg har et par gummiplantager og noget land til til mit årlige risforbrug plus lidt til at sælge af. Jeg nyder mit liv i nord øst Thailand NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 07/02-2011 17:21
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
AndersM skrev: Jeg har et par gummiplantager og noget land til til mit årlige risforbrug plus lidt til at sælge af. Jeg nyder mit liv i nord øst Thailand Er der nogle penge i gummiplantager og hva kræver det at komme igang ? Jeg her ikke brug for at leve i vild luksus, jeg skal bare have til dagen og vejen ![]() Export virksomhed, ja men hvad skal men sælge og til hvor ? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 08/02-2011 03:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Waffen skrev: AndersM skrev: Jeg har et par gummiplantager og noget land til til mit årlige risforbrug plus lidt til at sælge af. Jeg nyder mit liv i nord øst Thailand Er der nogle penge i gummiplantager og hva kræver det at komme igang ? Jeg her ikke brug for at leve i vild luksus, jeg skal bare have til dagen og vejen ![]() Export virksomhed, ja men hvad skal men sælge og til hvor ? Det må du selv finde ud af ![]() |
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 08/02-2011 09:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Det med en gummiplantage er en lansigted løsning, det tager ca 7 år før du kan tappe gummi. Men først må du finde noget land hvor det er muligt at plante gummitræer..... hvad prisen er for det land er afhænger meget af hvor i Thailand du skal købe. I de første år kan du gro alt muligt mellem gummi træerne, men det er ikke et job du kommer sovende til. Efter ca 5 år bliver plantagen(træerne) så store at det bliver vanskeligt at få noget til at vokse under dem. Når du kan tappe gummi så er der et MEGET fornuftigt afkast, og som det ser ud lige nu så stormer prisen bare op på gummi NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.