Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Min kones forældres hus
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 04/02-2011 10:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Hej Alle Så blev min kones forældres hus færdigt. http://cid-640a53...e.aspx/Hus Pris omkring de 50.000 kr. det tog os 3 mdr og 7 mand på opgaven pr dag 7 dage om ugen. |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 04/02-2011 11:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Tillykke - det ser da ok ud :-) |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 04/02-2011 11:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
det er jeg glad for at høre![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2011 11:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Tillykke det ser fint ud som DKPete skriver 50.000 kr er vel okay, hvor har i fundet entrepenøren ?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 04/02-2011 11:28
|
Det er min kones bror der har stået for at skaffe de rigtige folk til opgaven med tilsyn hver uge for at sikre at alt er ok. Han er i bygge branchen og kender til hvordan det skal gøres. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2011 11:30
|
|
hvor bor i henne, vis man må spørge..?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 04/02-2011 11:55
|
Tænker du på hvor huset er bygget henne ? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2011 17:10
|
|
yep..?
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 04/02-2011 17:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
ser fint ud ville være alt rigeligt til mig selv.....man er jo kun indenfor om aftenen....eller jo mermest kun om natten.....selføgelig også når man skal på nettet DTV.... .....fruen bygger selv i burrum......men jeg keder mig hurtigt,,,,,jeg skal bo i byen og ha vand i nærheden ikke at jeg bruger havet særlig meget men det gør sku noget ved sjælen hos mig ihertfald...kan godt lide at komme rundt og sige hej til de forskellige jeg kender hist og her. på landet....måske jeg kan lære det med tiden tvivler....![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/02-2011 17:43
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Det er et dejligt lille og godt hus til fornuftige penge. Jeg synes personligt, at der er rigtigt godt, når man kan hjælpe svigerforældrerne, men på et fornuftigt plan. Mine egne svigerforældre har selv lige bygget hus i Laos. Det er vist nærmest stolperne og taget, der er dyrest. Min kones grund i Laos er derimod solgt, da jeg ikke foreløbigt ønsker at bo i Laos, om end der af underlige årsager går mange rygter herude, om jeg er flyttet til Laos. Hilsen, Robert |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 04/02-2011 19:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Billigt og godt hus ser det ud til, well done !
Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/02-2011 20:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
fint hus og god tanke, men man skal vidst kende folk i bygge branchen få at få det til den pris... og ja, træbjælkerne til taget er som regel det dyreste på huse som disse.. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 04/02-2011 21:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Nice house ![]() |
|
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 05/02-2011 11:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 210 |
JS skrev: fint hus og god tanke, men man skal vidst kende folk i bygge branchen få at få det til den pris... og ja, træbjælkerne til taget er som regel det dyreste på huse som disse.. Det behøver jo ikke at være træbjælker, vi har selv lige fået bygget en ny til bygning til min kones/svigerforældres hus, den er 5x6m grund arial og 2 etager til 300000THB ca.53000dkr. på 3 mdr. det er blevet rigtig godt . Billeder kan du se her : https://picasaweb...H5_8PfmwE# Redigeret af buster40 d. 05/02-2011 11:46 Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| gg |
Lagt på d. 05/02-2011 11:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Lækkert hus. Jeg er sikker på familien er rigtig glad for det. Og god pris. Tillykke. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 12:18
|
|
buster40 skrev: Det behøver jo ikke at være træbjælker, vi har selv lige fået bygget en ny til bygning til min kones/svigerforældres hus, den er 5x6m grund arial og 2 etager til 300000THB ca.53000dkr. på 3 mdr. det er blevet rigtig godt . Billeder kan du se her : https://picasaweb...H5_8PfmwE# det ser også meget fint ud.. hvor har i bygget.?
|
|
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 05/02-2011 12:39
|
|
b_j3ns3n skrev: buster40 skrev: Det behøver jo ikke at være træbjælker, vi har selv lige fået bygget en ny til bygning til min kones/svigerforældres hus, den er 5x6m grund arial og 2 etager til 300000THB ca.53000dkr. på 3 mdr. det er blevet rigtig godt . Billeder kan du se her : https://picasaweb...H5_8PfmwE# det ser også meget fint ud.. hvor har i bygget.? ![]() Pakham, buriram Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 12:52
|
|
smukt.. min kæreste er fra buriram og når vi skal bygge et sommerhus, om 1-1½års tid, vil vi gerne bruge en som ved hvad han laver.. det kan være jeg skriver et pb til dig en dag vis det er okay.. så jeg kan få et tlf nr eventuelt
|
|
|
|
| buster40 |
Lagt på d. 05/02-2011 13:34
|
|
b_j3ns3n skrev: smukt.. min kæreste er fra buriram og når vi skal bygge et sommerhus, om 1-1½års tid, vil vi gerne bruge en som ved hvad han laver.. det kan være jeg skriver et pb til dig en dag vis det er okay.. så jeg kan få et tlf nr eventuelt ![]() Du kan få tlf nr. her det er : 0801632667 og de 2 som ejer firmaet heder Saang og joe det vil være Saang som tager tlf. højst sansynligt og HUN taler rimeligt godt engelsk og er også den der står for at give priser og sørger for at alt er i orden til din tilfredshed, der er kun mand og kone og så ansatte alt efter opgaver hvilket de har fået ret mange af efter folk i vores landsby har set vores hus, som jeg selv tegnede en tegning til og gav dem, det er ikke normalt her i området at have en første sal i betong og sten og så da slet ikke lave terasse der oppe så det er nu blevet den nye dille her men jeg kan varmt anbefale de to som oven i at have god kenskab til jobet er nogen rigtig dejlige varme og glade mennesker.
Venlig hilsen
Boonta |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 13:47
|
|
1000 tak.. jeg vil straks gemme det. saang er thai, joe er? ![]() kunne forstille mig balkonen er et sjældent syn. men jeg har nu allerede besluttet mig for at det skal jeg også have.. den skal bare vende så huset skygger længst muligt hverdag
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men jeg kan varmt anbefale de to som oven i at have god kenskab til jobet er nogen rigtig dejlige varme og glade mennesker.