Se indlæg
 Udskriv debat
gode råd
bornholmer
hej vil høre om i kan hjælp mig og min kone.hun kommer fra thailand.med bor op hos mig nu på bornholm.
med nu vil hun prøve at sælge billerammer som hun får lavet i bangkok.Sunflower men hvad gør vi nu .og hvad kost det at send det fra bangkok og til købehavn.jeg vil tro at det fylder 5m2 og vægt ca 150 kg.håber at i kan hjælp osWink
Grin

Tino
Pas på toldvæsenet. Hvis de lugter forretning i det skal de have en bid af kagen.

Men det kan en speditør fortælle mere om, og også hvad det vil koste. Prøv f.eks Balt Ship tlf. 86150922.

Held og lykke med projektet.

Tino

Rawirot
Tino skrev:
Pas på toldvæsenet. Hvis de lugter forretning i det skal de have en bid af kagen.

Men det kan en speditør fortælle mere om, og også hvad det vil koste. Prøv f.eks Balt Ship tlf. 86150922.

Held og lykke med projektet.

Tino

Selvfølgelig skal toldvæsenet have en bid af kagen. Det ER JO NETOP FORRETNING.Shock
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
thailandforever
hejsa.

Prisen fra Bkk - københavn med båd er ikke det værste. Du skal have fat i en speditør der kan indfortolde og få det ud af transit i københavn. vil tro det alt i alt fra BKK til frigivet i KBH koster 3000-3500kr. incl fortoldning handling mv.

Good luck
thailandforever

www.tekniknord.dk
Robert Kronberg
Det thailandske toldvæsen skal ikke have penge, når man sender ud af Thailand.

Hvis man, eller leverandøren, ikke har eksporttilladelse, så kan shippingfirmaet ordne det for ca. 1.500 baht ekstra.

Det danske toldvæsen skal derimod have noget, og det kommer an på produktet. Men det er ganske gratis at ringe til toldvæsenet i Danmark og få nogle konkrete oplysninger på importskat og moms.

Måske skal der også et oprindelsescerfikat til, men det kan toldvæsenet også svare på.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Spring til debat: