Se indlæg|
Studenter visa???
|
|
| hrwil |
Lagt på d. 22/01-2011 12:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Vi har store planer om 1 eller 2 år til Thailand/Koh Lanta, MEN skal jo have tilladelse til, at hopholde os der. Hvor længe kan man få et studenter visum i Thailand? Er der krav til hvor mange timer man skal læse pr uge, for at få et studenter visum? Gælder tilladelsen kun for mig, eller også for resten af min familie, som rejser sammen med mig (kone og børn)? Nogle der ved, om man kan deltage i thai undervisning nær Koh Lanta? Lars ![]() |
|
|
|
| agent007 |
Lagt på d. 22/01-2011 13:49
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
hrwil skrev: Vi har store planer om 1 eller 2 år til Thailand/Koh Lanta, MEN skal jo have tilladelse til, at hopholde os der. Hvor længe kan man få et studenter visum i Thailand? Er der krav til hvor mange timer man skal læse pr uge, for at få et studenter visum? Gælder tilladelsen kun for mig, eller også for resten af min familie, som rejser sammen med mig (kone og børn)? Nogle der ved, om man kan deltage i thai undervisning nær Koh Lanta? Lars ![]() På denne side kan du få svar på flere af dine spørgsmål http://www.thaivi... eller som andre skriver prøv søgefunktionen her på siden. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/01-2011 14:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
hrwil skrev: Vi har store planer om 1 eller 2 år til Thailand/Koh Lanta, MEN skal jo have tilladelse til, at hopholde os der. Hvor længe kan man få et studenter visum i Thailand? Er der krav til hvor mange timer man skal læse pr uge, for at få et studenter visum? Gælder tilladelsen kun for mig, eller også for resten af min familie, som rejser sammen med mig (kone og børn)? Nogle der ved, om man kan deltage i thai undervisning nær Koh Lanta? Lars ![]() Og dit ophold i Thailand ville blive af kort varighed, hvis du også samtidigt ville gennemføre "plan B". ![]() http://www.dansk-...ost_156208 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hrwil |
Lagt på d. 22/01-2011 14:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Ja, om det bliver "plan A" eller "plan B"... Mulighederne er ikke mange, men bare der er lidt, at vælge imellem .Ja søgefunktioner er der også og de ER prøvet, men kan godt være lidt uoverskuelige, selv for en som mig med en akademisk udd. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/01-2011 14:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
hrwil skrev: Ja, om det bliver "plan A" eller "plan B"... Mulighederne er ikke mange, men bare der er lidt, at vælge imellem .Ja søgefunktioner er der også og de ER prøvet, men kan godt være lidt uoverskuelige, selv for en som mig med en akademisk udd. OK, så er jeg mere rolig på dine vegne, at det var ment som enten A eller B. For lovgivning i Thailand forbyder at du tar job hvis du opholder dig på en kategoryED visa. Jeg holder også med dig m.h.t. søgefunktionen her på DTW, du får både de relevant indlæg men også dem hvor et ord eller en del af stavelsen på et ord indgår i din søgekritterier. Pøj-pøj med dine fremtidige planer. . Redigeret af Lung Yao d. 22/01-2011 14:40 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 22/01-2011 16:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
hrwil skrev: Vi har store planer om 1 eller 2 år til Thailand/Koh Lanta, MEN skal jo have tilladelse til, at hopholde os der. Hvor længe kan man få et studenter visum i Thailand? Er der krav til hvor mange timer man skal læse pr uge, for at få et studenter visum? Gælder tilladelsen kun for mig, eller også for resten af min familie, som rejser sammen med mig (kone og børn)? Nogle der ved, om man kan deltage i thai undervisning nær Koh Lanta? Lars ![]() du kan bruge det i max 3 år og mener det er 4 eller 5 timer om ugen og det gælder kun for dig så de andre skal også lave visa...her i cha am koster det ca 25000 baht men så skal du betale 1900 baht hver 3 måndet når du skal stemple..men de snakker noget om at det skal stige så det koster ca 30000 baht men så skal man ikke betale hver 3 måndet for stemplet... ved ikke om der er en skole ved koh lanta... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/01-2011 18:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Ed-Visa kan du bruge i max 10 år, og det gælder kun for dig selv... ' |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 23/01-2011 08:25
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
læs evt her..... http://www.phuket...rvisa.html Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/01-2011 10:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Nu er der nok lige så mange regle om timer, antal år, som der er skole i thailand, vil jeg da tro.... How many and how often are the lessons? Students receive 180 classes with a certified Thai instructor Students are required to take 4 lessons per week. We offer the easy option of 2 lessons 2 days per week, or 4 lessons 1 time per week. How many years can I continue to be a student in Thailand? Anyone can study for 1 year, or as many as10 years! All students have to renew their ED visa just like any other long stay visa once per year. Our school monitors its students and helps make the process easy and worry free. What's it going to cost me? The school fee for the classes taken and all documentation is 22,000 THB. The only other fee is the 1,900 THB immigration fee after your first 90 days in the Kingdom. Then every 3 months when you get your new visa. Så der er jo mulighedder nok..... Bare igang med at søge i det område man nu skal til, ved nogle steder er det en dag pr uge i 4 time, så det svinger en del, rundt omkring.... Redigeret af Anonym Bruger d. 23/01-2011 11:01 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.