Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg har i et stykke tid beklaget mig lidt over rod ved mit lille hus på samui, min landlord er en ældre dame som for nyligt har mistet sin mand, og da hun samtidig er mor for sin søns søn har hun rigeligt at se til.
derfor foreslog hun mig at et par arbejdere fra isan kunne ryde op omkring huset og luge for affald og ukrudt, men jeg skulle altså betale,
Hertil morgen kom der en mand og dame og begyndte og jeg er imponeret... de kan sgu arbejde der er ingen sure miner også til 500 bath for en dag. nu er klokken 13 og jeg skal køre om lidt til en ven.
jeg håber når jeg er gået at de går lidt tidligere, det fortjener de...
Ja, arbejdsmoral og løn er vidt forskellig fra Danmark og det behøves ikke altid
at være negativt ment. Om de 2 så skal dele de 500 baht pr. dag er det
stadig en rigtig fornuftig hyre efter Thailandske forhold, både for dig og dem....
FCKdk
Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...